טרנד לימודי עם וילון חינוכי

4 0

עכשיו, מספר שבועות לפני שהילדים חוזרים לבית הספר, זה הזמן האידאלי לעצב את חדרם כחלל נעים, רגוע ומתאים לשגרת הלימודים הקרובה. טרנד הוילונות המודפסים שמגיע כעת לארץ מאפשר להוסיף לחדר הילדים טאץ' חינוכי עם איורים צבעוניים של אותיות הא"ב, לוח הכפל, מפת העולם וכל דבר אחר שיעלה על דעתכם. מי אמר שאי אפשר ללמוד שום דבר מבהייה סתמית בקיר? (או יותר נכון – בחלון)

blinds-us וילונות מודפסים_קרדיט צילום יחצ (44)

חודש אוגוסט כבר בעיצומו, ואתם מוצאים את עצמכם מתרוצצים בין חנות ספרים לבין דוכן התיקים, משננים בראש את רשימת כלי הכתיבה שצריך להביא ליום הראשון ללימודים ותוהים על הדרך אם לא שכחתם תוספת חינוכית גם לחדר השינה.

blinds-us וילונות מודפסים_קרדיט צילום יחצ (92)

השנה מצטרף לרשימת הקניות פריט חדש – וילון חינוכי!
טרנד הוילונות בהדפסה אישית שתפס תאוצה בעולם, נוחת כעת בארץ ומאפשר לכם להעניק טאץ' אישי לכל חדר. כשמדובר בחדר הילדים, האפשרויות הן אינסופיות, וחלקן אפילו מלמדות – מאיורים צבעוניים של אותיות הא"ב או ה-ABC, דרך לוח הכפל ועד מפת העולם. מי שרוצה להשאיר את הלימודים מחוץ לחדר, יכול לבחור בהדפסים של חיות, כוכבים, צילומים אישיים שלכם, תמונות של דמויות הטלוויזיה האהובות או כל הדפס אחר שיעלה על הדעת.

blinds-us וילונות מודפסים_קרדיט צילום יחצ (96)

מותג הווילונות  Blinds-Us  הוא זה שמביא את הבשורה לארץ, ומדפיס על וילונות בסגנון זברה, סאן סטריס, גלילה בד האפלה וגלילה בד הצללה. מאחר שהווילון מיוצר עבור כל לקוח במיוחד, מעבר לבחירת ההדפס ניתן לקבוע גם את המידה בהתאם לחלון ואפילו את הצד שבו יונח המנגנון.

blinds-us וילונות מודפסים_קרדיט צילום יחצ (105)

החל מ-350 ש"ח
להשיג באתר http://www.blinds-us.co.il
ובטלפון 072-276369

 

קרדיט צילום: יח"צ, וילונות blinds-us

Related Post

Posted by - 22 בספטמבר 2021 0
תובענות ייצוגיות – האם חשוב לקחת עורך דין מוכר? לא מעט פעמים אנו נחשפים לתביעות ייצוגיות אשר מתנהלות ברקע בעקבות…

מה זו תקשורת מחשבים

Posted by - 30 ביולי 2023 0
תקשורת בין מחשבים מספקת פתרון מצוין למצבים בהם המחשבים מתפקדים כיחידות פיזיות עצמאיות. תפקידה של התקשורת הוא לחבר בין מחשבים,…

מלחמת חרבות ברזל

Posted by - 14 בנובמבר 2023 0
מאת: שירי חגואל–סיידון סגנית ומ"מ ראש העיר נתניה בשבת השחורה, השביעי באוקטובר 2023, כל מדינת ישראל התעוררה לבוקר של זוועות וכאב…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות