טיול הוקרה וגיבוש למתנדבי הארגונים והעמותות בחדרה

5 0

לאחר שנת הקורונה, חודש טיול המתנדבים השנתי בהובלת היחידה להתנדבות של עיריית חדרה, כהערכה למתנדבים הרבים מארגוני ההתנדבות והעמותות בעיר | רוצים להתנדב? הירשמו לאפליקציית 'טריביו' ובחרו ממגוון הצעות ההתנדבות בכל תחומי החיים

במסגרת הבעת הוקרה וגיבוש למתנדבים מהארגונים הפועלים בעיר לרווחת התושבים וללא כל תרומה, ערכה היחידה להתנדבות של עיריית חדרה את טיול המתנדבים השנתי. 35 נציגים ונציגות מעשרות הארגונים המאוגדים תחת ארגון הגג למתנדבי חדרה (אג"ם) השתתפו בטיול, שנערך השנה בגליל התחתון. את הטיול הוציאה היחידה להתנדבות, יונה מאור מנהלת היחידה ושולה דמארי רכזת הפרויקטים ובסיועה של הלה דמתי, מזכירת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות באגף הרווחה, בניהולו של שמשון אחרק.

בין נציגי הארגונים שהשתתפו בטיול, ועד מנהל אג"מ, העמותה למען הקשיש- פרויקט מרותקי בית, כיוון חדש, טלוויזיה קהילתית, קהילה לדורות, ויצו-פרויקט סורגות קהילה, האגודה למען החייל- פיקוד צפון רגבים, בתים לחיילים בודדים, לב חם, ניצן, אקים, המועצה הציונית, שי"ל, פו"ש, יד שרה, החברה להגנת הטבע ובי"ח הלל יפה. יש לציין שלמרות הקשיים בקיום פעילות התנדבותית בתקופת הקורונה, חלק מהעמותות פעלו במשך כל התקופה המאתגרת, והשאר חידשו את פעילותם לאחרונה ביתר שאת.

מנהלת היחידה להתנדבות יונה מאור: "ליחידה להתנדבות חשוב לתגמל את המתנדבים המסורים ולהוקיר אותם על הזמן שהם מקדישים, על המחויבות שלהם ועל התרומה האדירה לחדרה.

בכל טיול כזה מכירים המתנדבים השונים זה את זה, מחליפים חוויות ורשמים, מנצלים את היום לספר על התנדבותם ולגייס חדשים במידה הצורך. זהו יום של הוקרה והפגה."

הטיול נערך לגליל התחתון ולסיפור ההתיישבות באזור, בין היתר ביקרו המתנדבים בכפר תבור, קיבוץ בית קשת ודגניה א', כאשר גולת הכותרת הייתה היכרות עם הלאום הצ'רקסי החי בכפר כמא. יום הטיול היה מלא רשמים ו"לא פחות ממושלם" כפי שתיארו אותו המתנדבים, שחזרו מלאי מוטיבציה להמשך עשייתם המבורכת.

רוצים להיות שותפים במעורבות קהילתית והתנדבות? מוזמנים עכשיו להוריד לנייד את אפליקציית- יישומון טריביו, להירשם ולגלול במגוון הצעות ההתנדבות שיש לנו להציע. אפשר גם להיכנס לדף הפייסבוק של: אג"מ- ארגון גג למתנדבי חדרה, וכמובן לבוא לפגישה ביחידה להתנדבות רח' הלל יפה 25 קומה ג', טלפון 04-6303783.

Related Post

העירייה מארגנת בר מצווה קבוצתי

Posted by - 16 בפברואר 2020 0
זו השנה השישית שעיריית חדרה מארגנת אירוע בר מצווה קבוצתי לעשרות נערים ונערות ממשפחות קליטה ורווחה מאת ברק גולן עיריית…

חילופי גברי במתנ"ס גבעת אולגה

Posted by - 14 בינואר 2019 0
עם כינונה של מועצת העיר ה-15 התקיימו שינויים בכמה מהרכבי הדירקטוריונים וההנהלות של גופים וארגונים עירוניים. בין השינויים נערך שינוי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות