חני בוזגלו מחדשת את תיק האיפור שלה, שלומית מלכה הגיעה לביקור בארץ וגם – נבחרת הפרזנטורים הגברית של קסטרו

6 0

הדוגמנית והשחקנית הישראלית יערה בנבנישתי, המתגוררת בימים אלה בתאילנד,  נבחרה כשגרירת מותג הטיפוח האורגני ecoLove לשנת 2022.

במסגרת הפעילות  תוביל בנבנישתי את הקמפיין של המותג, שצולם על חופי תאילנד וחשף את מגוון מוצרי ecoLove  לצד נופים שופעי פלאי הטבע. אין ספק שהקורונה פתחה לכולם את הראש… אפשר לצלם קמפיין גם מתאילנד .. בהצלחה יערה

צילום: דנה לביא

 חני בוזגלו מחדשת את תיק האיפור שלה..
חני בוזגלו נצפתה בחנות איל מקיאג' כשהגיעה לרכוש מוצרי איפור ועל הדרך זכתה לאיפור אישי ממאפרת הבית.
חני סיפרה כי בנה אוהד כוכב התוכנית הישרדות vip  המשודרת בימים אלו חוגג יום הולדת ותיאמה להגיע לחנות להתאפר על מנת להיראות חגיגית למאורע.
צילום: יח"צ.

בית האופנה קסטרו מודיע על נבחרת הפרזנטורים הגברים

אשר נבחרו להוביל את המהלכים האופנתיים של המותג לשנת 2022 לצידן של שלומית מלכה ודורית רבליס. מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק של קסטרו הודיע היום:

"אנו שמחים לצרף לשורותינו את נבחרת הגברים האיכותית והאהובה של קסטרו לשנת 2022: המוסיקאי והזמר רביב כנר, השחקן המוערך אימרי ביטון, המוסיקאי אלישע בנאי והדוגמן און רפאלי. הנבחרת החדשה של קסטרו מורכבת מקבוצה מגוונת וצבעונית של טלנטים ישראלים נחשקים ומוערכים. שיהיה המון בהצלחה. צילום: אלעד מדמוני, טל עבודי , מאיר כהן, שי פרנקו.

שלומית מלכה הגיעה לביקור  של 3 שבועות בישראל, הצטלמה לקמפיין יום המשפחה של CASTRO HOME , אשר מעודד את המודעות לאימוץ כלבים, בשיתוף עם עמותת "חיים של אחרים" המסייעת במציאת בית חם לכלבים. שלומית מגדלת בביתה בניו יורק את בונו הכלב וירמיהו החתול , אשר עברו איתה מישראל.  היא ממליצה לכל אחד לאמץ חיה ואומרת שאין דבר יותר מתגמל מזה, זה מלמד אותנו אהבה ללא תנאי, מקבלים אהבה אינסופית וזה הפרטנר הכי נאמן שיש. איזה כיף.. צילום: לנס הפקות.

הזמרת האמריקאית גבריאלה וילסון,  זוכת פרסי גראמי ואוסקר נבחרה כדוברת חדשה של מותג הטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז.  וילסון, ילידת 1997 נולדה בקליפורניה, ארה"ב. ידועה בשם הבמה H.E.R היא זמרת ופזמונאית אמריקאית המועמדת לפרס הגראמי לשנת 2022 בשמונה מועמדויות  ונמצאת בין האומנים המועמדים ביותר במהדורה ה-64 של טקס הפרסים הגדול ביותר של המוזיקה. צילום: יחצ לוריאל פריז.

אמש, רגעים ספורים לפני יציאתה לאירוע השקה של המותג וישי, מגלה יעל בר זוהר כי היא חיובית לקורונה. האירוע  נערך עם ביכירי המותג הבינלאומי  שתכננו להפתיעה אותה ולחגוג לבר זוהר  יום הולדת 42  עם עוגת  ענק,  נרות, בלונים ופרחים.  מסתבר שבר זוהר תכננה לחגוג  את יום הולדתה בחופשה רומנטית בצפון עם בן זוגה גיא – זו ארץ ונאלצה לבטל הכל.  את עוגת יום ההולדת שהכינו ליעל בר זוהר, הבלונים והפרחים החליטו בכירי המותג וישי לשלוח לביתה ברמת השרון,  כהפתעה  כעידוד הבידוד. רק בריאות.

צילום: גדי סייארה.

מציצים חוגג לכם יום הולדת שמחח

תותח העל עו"ד אייל קורסיה חוגג יום הולדת
לידור קוקוש חוגג 22
שקד משבנק חוגגת 22

טל חמד בפינתו השבועית אצלנו במדור, השבוע נתפסה בעדשת המצלמה של חמד מגישת הטלוויזיה כוכבת סברי מרנן גלית גיאת המוכשרת התמונה כאן אצלנו.

 פרק  בסידרה מאנייק  צולם השבוע ברחוב סמילנסקי בעיר שלנו . אפרים בולמש כרגיל תמיד בשטח ואפילו הספיק לתעד את הרגע בתמונה עם צמד שחקני העל של הסדרה עמוס  תמם ודורון בן דוד .

המון מזל טוב למשפחת מולנר המדהימה שחגגה בר מצווה לבן המתוק גיא שהגיע לגיל מצוות.

המון קולגות הגיעו לפרגן באירוע עדשת המצלמה של מציצים הגיע לאירוע היוקרתי וחזרה עם תיעודים..

 המון מזל טוב למידן פטנר  שחגג יום הולדת עם החברים מצוות הביטחון  בסניף רמי לוי .

אושר ועושר יום הולדת שמח מידן היקר.

 אלמוג בראון עם בנו יונתן עודדו את מכבי נתניה במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול מכבי חיפה  והסתפקו בתיקו 1:1 וביופי של משחק כדורגל..

 ערב גיבוש נערך השבוע לכל צוות משרד התיווך בראשית נדלן  . מצלמת מציצים  תפסה אותם . התמונות כאן. המון בהצלחה בהמשך.

Related Post

ללמוד אותיות זה דווקא קל

Posted by - 4 במאי 2021 0
היום הילדים שלנו נדרשים ללמוד את האותיות בגיל מוקדם יותר ממה שאנחנו כהורים נדרשנו. אם בעבר היינו מתחילים להכיר את…
כלי נגישות