חיסול חובות הקורונה בחסות החוק

5 0

כידוע שנת 2020 הייתה שנה קשה בלשון המעטה במשק הישראלי, עשרות בעלי עסקים שמצאו עצמם ללא יכולת להניח פרוסת לחם על שולחנם עשויים להתמודד בחודשים הקרובים עם הליכים משפטיים ארוכים ומסורבלים ביניהם עיקולים קשים והגבלות אשר אינן מאפשרות התנהלות יום יומית תקינה.

כידוע ענף המסחר בישראל כמו בכל העולם עובד על אשראי שמקבלים בעלי העסקים מאת הבנקים, ספקים, חברות מימון חוץ בנקאיות ועוד..

מה שקורה הוא שבעלי עסקים מצאו עצמם עם סחורות אשר טרם שולמו בעוד בפועל לבעל העסק לא הייתה כל אפשרות לסחור ו/או למכור את הסחורה, חלק מבעלי העסקים העוסקים בתחום המזון פשוט מצאו את עצמם משליכים לפח סחורות בעשרות אלפי שקלים, אלא שעתה הם נדרשים לשלם את אותן סחורות שקיבלו.

כך גם באפיק הבנקאי, אזרחים רבים נטלו הלוואות עוד לפני פרוץ הקורונה ו/או במהלך שנת הקורונה כך שמיד עם היציאה לחל"ת נפגעה משמעותית יכולת ההחזר לבנקים ובשל כך החלו מכתבי גבייה להתקבל אצל אותם אזרחים.

כך או אחרת הרי שאזרחים רבים תלויים עתה ברחמי הבנקים, ולכן רצוי לומר כי ישנו פתרון לכלל החובות שצברתם במהלך שנץ הקורונה.

בהליכים משפטיים ובליווי עורך דין מקצועי תוכלו למצוא את עצמכם יוצאים לדרך חדשה נקייה מחובות עיקולי והגבלות ולקבל את החיים להם הייתם רגילים, בחזרה.

כמובן שחלק מההליכים קצרים יותר מאחרים על כן בחרנו לפרט חלק מהאופציות הפתוחות בפני האזרחים:

  1. אופציה ראשונה לטיפול בחובות היא במסגרת ניהול מו"מ מקצועי בין עורך הדין שלכם לעו"ד המייצג את הנושה או הבנק. לעו"ד המייצג אתכם עשויים להיות הכלים המקצועיים להפעיל מנוף על הנושה על מנת לקבל הנחות משמעותיות.
  • אופציה נוספת כאמור היא הגעה להסדר ופשרה מול הנושים ע"י הליך משפטי המקבל את אישור בית המשפט למתווה ההסדר.
  • דרך נוספת היא בדיקת האפשרות להגיש בקשות ישירות למערכת האכיפה והגבייה בבקשות נקודתיות המאפשרות טיפול מהיר בעיקולי בנקים ומשכורת.
  • מחיקת חובות בהליך משפטי של חדלות פירעון. זהו הליך משפטי אשר בסופו יימחקו כלל חובות החייב כנגד תשלום סכום זעום על מנת לייצר אופק חדש לחייבים.

החשוב יותר מכל האמור הוא כמובן ראשית לפנות לעו"ד מקצועי המתמחה בתחום הכספים והחובות, איתו יחד תוכלו לבחון את החלופה הטובה ביותר עבורכם, הכל כמובן בהתאם לאופי ונסיבות התיק.

חייגו אלינו עוד היום להתייעצות ללא התחייבות:

אייל קורסיה ושות'-עורכי דין

טלפון: 050-6351208

אתר: https://adv-dk.co.il/

Related Post

נתניה למען העסקים

Posted by - 19 באוקטובר 2023 0
בעקבות המלחמה הורתה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, על מספר הקלות לציבור: היעדר אכיפה בחניית כחול-לבן, הקפאה של הליכי אכיפת…

ללא פחד וללא מורא

Posted by - 30 באפריל 2019 0
מרים ברוק-כהן, נכדתו של פיליפ אורי כהן, ראש הקהילה היהודית בעיר פנלו שבהולנד, מספרת אודות דמותו מעוררת ההשראה של סבה,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות