חודש מרץ בסימן יום האישה: אחת מלוחמות הקראטה המוכרות בעולם הגיע לתיכון בנתניה, פאנל נשים סוחף, הפעילות המעניינת למען עמותת אחת מתשע וגם – פורים בפתח

23 0

אירועי חודש האישה

מציינים את יום האישה עם פאנל נשים מנהיגות עם הופעת אמנית אורח קורין אלאל,  בנוסף לוסי האריש בהרצאה "לא מתנצל", סדנה וסרט בהשראת יצירותיה של מרי קאסאט, תערוכה חדשה של הצלמת אבישג-שאר ישוב, ועד מגוון אירועים בנוסח העצמה נשית, איזה כיף.. צילום: יובל אפעל.

הפתעה גדולה חיכתה לתלמידי תיכון אדם

לוריס עפרה הערבייה-ישראלית, אחת מלוחמות הקראטה המוכרות בעולם, הרצתה בפני ילדי תיכון אדם, בסיום אירוע "משחקי הידידות" של ארגון "החלוץ" בעיר. לוריס, שהגיעה מטעם "אתנה", עצמה שיתפה את הילדים בחוויות שלה כספורטאית ובדרך שעשתה להצלחה: "הכי חשוב לדעת שצריך המון התמדה, עבודה קשה ואימונים כדי להגיע להישגים ספורטיביים, אבל מצד שני לא להזניח לרגע את ההוגנות. זה הניצחון האמיתי שלך כספורטאי". מנהלת פעילות ארגון "החלוץ", מיכל רוטנברג: "מטרת הפעילות שלנו הוגנות וחינוך". התמונות כאן.

צילום: החלוץ חינוך דרך ספורט.

ב-19.3 תפתח תערוכת צילום קהילתית – "עדשה חברתית", המהווה את אירוע השיא של יום מעשים טובים מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון. התערוכה שתוצג לקהל הרחב ב-8 מוקדים ברחבי הארץ מתעדת את תושבי העיר המתנדבים בכל יום, בכל שעה ונותנים את ליבם וזמנם לשירות הקהילתי. בתערוכה, מוצגות תמונות מרהיבות של תושבי העיר, המתנדבים. "לכל תמונה יש סיפור"- כל צילום מספר סיפור של אהבה, תמיכה והתנדבות חברתית.  כמו כן,  יוצג קיר החזון עם יצירות בעלות זיקה לנושא החטופים. לצד מגוון דוכנים ופעילויות לכל המשפחה שייערכו במקום. צילום: אלעד גוטמן.

אלופה!!! מאמנת הכושר המובילה אירה דולפין ערכה אימון מיוחד ל-50 חיילות בסדיר מגדוד הובלה "אבירי הדרום" שלקחו חלק בחודשים האחרונים בלחימה בעזה ועדין לוקחות חלק פעיל ומשמעותי בה. האימון הוא חלק מיום כיף לחיילות של הגדוד לכבוד יום האישה הבינלאומי שכלל גם הרצאה של פנינה רוזנבלום. צילום: יח"צ.

 

כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי המשק הגיעו לעופר הקניון הגדול לרגל פתיחת חנות פופ אפ לפורים, שפתחה רשת  SACARAבהשקעה של כ 500 אלף ש״ח. הזמרת  אנה זק, הפרזנטורית של סאקרה, הגיעה לאירוע יחד עם הדוגמן בר ברימר איתו הצטלמה לקמפיין פורים של המותג, ובמסגרתו, חשפו את מראות האיפור הטרנדים לפורים 2024  יחד עם עומר נודלמן. אנה זק שיתפה כי ב – 12.3 תחגוג יום הולדת  23  עם חבריה הקרובים, שמתכננים לה מסיבת הפתעה: "אני מרגישה שמתכננים לי הפתעה ואני בטוחה  שמרגי חלק מזה". זק סיפרה ואמרה: " בחצי השנה האחרונה אני מרבה להופיע לחיילים לוחמים בשטח, לפצועי צה"ל ולמפונים בהתנדבות מלאה ללא תשלום. זה יקר לי מפז וחשוב לאין שיעור, לצד הקריירה ". הגיעו לפתיחת החנות: משה, דוד ויעקב גולברי, ליאורה עופר – "יור קבוצת מליסרון,  אופיר שריג – מנכ"ל מליסרון, עומר אוגולניק – מנכ״ל קניוני עופר, נעמי סימן טוב – מנכ״ל הקניון הגדול ועוד. צילום: אסף לב.

 

6. לרגל יום האישה הבינלאומי,  מעצבת התכשיטים, אושיית האופנה והמשפיענית אתי קובו,  יוצאת בשת"פ עם קניוני עופר – בפעילות למען עמותת אחת מתשע. במסגרת זו  יושק צמיד פנינה אופנתי שעיצבה קובו  והוא יימכר באופן בלעדי  בכל אחד מ 18 קניוני עופר ברחבי הארץ. כל  ההכנסות קודש תרומה לעמותת "אחת מתשע". אתי קובו מסרה: "אני שמחה להיות חלק  ממטרה חשובה למען עמותת אחת מתשע,  זו זכות גדולה עבורי. מדובר באחד הנושאים החשובים לכל אישה: בריאות הגוף,  ולכן אני גאה להירתם למטרה  נעלה זו.  אין דבר שעושה אותי יותר גאה ביצירה שלי". צילום: אלון שפרנסקי/ יחצ.

7. "יוצא מהכלל"

השבוע נערך יום החלפת תפקידים יום מיוחד וחוויתי שיזם מועדון "מעגלים" ומרכז קהילתי "נאות הרצל" את ראש המועצה הדתית הגב' תרצה גרינפלד החליף החבר גייס בוסקילה שנהנה לשבת על כסא היו"ר במועצה הדתית , לענות לטלפונים ולבצע משימות מאתגרות בסיום היום קיבל את ברכת רב העיר הרה"ג קלמן בר שליט"א , וראש המועצה העניקה לו שי צנוע , ספר תהילים וכיפה. כמו"כ ראש המועצה ציינה בדבריה : "תודה על הזכות להנעים יום יוצא מהכלל לאוכלוסייה יוצאת מהכלל".

8. במהלך השבוע , התאספו כ-40 נשים מכל גווני החברה הישראלית למסיבה יוצאת דופן – מסיבת החלמה ! למסיבה הגיעו עשרות מטופלות, שטופלו במכון האונקולוגי בבי"ח לניאדו ולאחר מגוון טיפולים / ניתוחים הן כבר בסטטוס של "פוסט".  במסיבה כמו במסיבה, הוזמנה די ג'יי, ארוחה מפנקת, תחפושות וריקודים.  המסיבה יוצאת הדופן התקיימה בלופט מפואר באזה"ת נתניה. המיקום , הכיבוד , התפאורה והתכנית האמנותית נתרמו ע"י עמותת "חסד על גלגלים" בראשות שניר זוארץ וכן ע"י עמית ארצי – בעלי מוטורוס נתניה.  המטופלות שהחלימו, רקדו עד השעות הקטנות של הלילה כשהן אומרות אחת לשנייה "זה שאני נמצאת פה עכשיו, זה נס ! איזה כיף זה לרקוד ולחגוג את הדבר הבסיסי ביותר.. חיים ! אני מרגישה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה, אני אסירת תודה לצוות כירורגית שד בבי"ח לניאדו בראשותה של ד"ר חני ברלב, ולצוות המכון האונקולוגי – ד"ר ניל פרידמן והאחות האחראית גב' זיווה חנוכה".  ד"ר ניל פרידמן, מנהל מכון האונקולוגי בבי"ח לניאדו בירך את החוגגות ואמר "זה רגע שאולי הוא השיא של הקריירה שלי. אני מאד מתרגש להיות פה. לנשים יש את התקווה והחוסן הנפשי שנותן לנו כעם להתגבר על הכל !" רק בשמחות.

 

9. בנק הפועלים למען הנשים:  בנק הפועלים במהלך ליום האישה הבינלאומי במסגרתו יעלה בקמפיין, בכיכובה של מיס עולם לשעבר לינור אברג'יל, לגיוס תרומות עבור התלונה של מטה משפחות החטופים שהוגשה בימים אלו בבית הדין הבינלאומי בהאג ומתייחסת גם לפגיעות המיניות שנשים ישראליות עברו ב-7/10 והעלאת המודעות לפשעי המלחמה הנוראים.צילום: יח"צ.

10. כוכבי תוכנית 'פקין אקספרס' (רשת 13) האחים הספרי: מיטב ועילי  השקימו בשעות הבוקר המוקדמות , להתייצב  לצילומי קמפיין אופנה ראשון עבור רשת סקופ.  על הסט שנערך בוילה בסביון הפגינו האחים התאומים חיבה מקסימאלית למרות הסטיגמה שיצרו בתוכנית על הקשר המשפחתי הרעוע ואף שיתפו את הצוות על הסט כי את חג הפסח הקרוב צפויים לבלות בחופשה משפחתית באילת. האחים חשפו לראשונה שהקימו  חמ"ל לחיזוק ההסברה הישראלית בעולם וגיוס תרומות עבור חיילי צהל  ונפגעי המלחמה, בבית אימם שבגבעת שמואל שמטרתו לגייס תרומות מיהודי ארה"ב והעולם. לדבריהם:  "במסגרת זו אנו מגיעים 

ליהודים עשירים מרחבי העולם  שתורמים  לישראל סכומי עתק עבור חיילי צה"ל ונפגעי המלחמה,  ובזכותם אנו מצליחים לשנע ציוד יקר

ללוחמים במאות בסיסים ומוצבים בדרום הארץ ובצפונה". צילום: יחצ סקופ.

CAROLINA LEMKE BERLIN משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 קולקציית משקפי שמש וראייה מפתיעה באלמנטים וחידושים עדכניים מזירות האופנה המשתנות  עם תמונות לוהטות מסט הצילומים של לא אחרת מפרזנטורית העל של הרשת בר רפאלי. התמונות כאן אצלנו. צילום: דודי חסון.

הדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה, נבחרה לפנים של מותג הקוסמטיקה והביוטי ג'ייד לקיץ הקרוב לאחרונה התקיימו צילומי קמפיינים שונים של מותג הביוטי ג'ייד. לצילומי הקמפיין נבחרה לא אחרת מהדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה, שהוטסה מארה"ב לישראל לטובת הצילומים. מלכה לבשה לוקים שונים שהותאמו על פי גוון השפתון אותו צילמה. שלומית שחזרה לאחר תקופה ארוכה בניו יורק, מתכוונת להישאר בארץ לשבועיים הקרובים. את הצילומים שהתקיימו בסטודיו מפואר בתל אביב, צילם וביים האחד והיחיד סיימון אלמלם. צילום:יח"צ.

13. כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, פוצחת בקריירה חדשה: מדריכת הורים לתינוקות, דולה, מדריכת עיסויי תינוקות ובייבי יוגה. את ההדרכה הראשונה שלה, עם סיום לימודיה, תערוך בקרוב בסדנה שתיערך בעופר בילו סנטר, והיא כוללת 4 מפגשים של הורים עם פעוטות  מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר מסרה: "אני שמחה וגאה להעביר את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת בקריירה החדשה שלי. השיתוף פעולה עם עופר בילו סנטר לפתוח  סדרת סדנא שלי  היא הזדמנות מצוינת להעניק  יחס אישי  ואינדיבידואלי לכל אחת ואחד  שיקבלו כלים נכונים ומדויקים לטיפול בפעוט. שיהיה בהצלחה.. צילום" יח"צ.

 

14.צלם הסלבס טל חמד כהרגלו בקודש חוזר אלינו עם תיעודים שבועיים והפעם נתפס בעדשת המצלמה של חמד רשף לוי בתמונה שצולמה בחוף הים בנתניה.

 

 

15. צמד התותחים מידן פטנר וויקטור מכלוף מחויכים מתמיד בתמונה שהגיע עד אלינו.

 

 

 

16. שחקני מכבי נתניה עוז בילו, איתמר שבירו ומקסים פלקושצ'נקו להתחדש בסניף נתניה של רשת אופנת הגברים CANDID האיכותית ויצאו מדוגמים ויפים במיוחד התמונה כאן אצלנו.

17. סיעת פעימה חדשה מרימים כוסית לרגל ההצלחה הגדולה. לחיים..

 

Related Post

שלום כיתה א'

Posted by - 28 באוגוסט 2019 0
העיר נתניה פותחת את שנת הלימודים תש"פ עם שיא חדש: 417 גני ילדים, 55 בתי ספר יסודיים וכן 28 בתי…

"תקופת התבונה"

Posted by - 29 באוגוסט 2022 0
העלייה בתוחלת החיים בגיל המבוגר וההכרה בכך שתקופת הזיקנה איננה בהכרח תקופה של חולי ועוני – הביאה להתפתחות המושג: "הזדקנות…

מכירת החמץ

Posted by - 23 במרץ 2021 0
לקראת חג הפסח, ערך כבוד הרב הראשי של העיר, הרב קלמן מאיר בר שליט"א, בעיריית נתניה את הטכס המסורתי של מכירת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות