חודשה פעילות משמר השכונה בפאר

5 0

לאחר הפוגה בפעילות בגלל הקורונה, חודשה הפעילות המתבצעת בהובלת תושבי השכונה, בשיתוף העירייה, המשטרה והרשות לביטחון קהילתי

לאחר הפוגה בגלל סגר הקורונה חודשה הפעילות של משמר השכונה בשכונת פאר.

משמר השכונה בפאר, הפועל בהובלת תושבי השכונה, בשיתוף עיריית חדרה, המשטרה והרשות לביטחון קהילתי, הושק לאחרונה במרכז הפנאי קלור במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, ובהשתתפות כל השותפים להקמת המשמר החדש, ביניהם מפקד משטרת חדרה ובכירי התחנה, השוטר הקהילתי תומר באיקדין, מנהלת הרשות לביטחון קהילתי חדרה דבורה עמר, הפעילה החברתית וחברת ועד השכונה קרן אשתו שפעלה רבות להקמת המשמר, חברי ועד השכונה ותושבים רבים.

כ-20 מתושבי השכונה, אשר עברו הכשרה במשטרת חדרה, מפעילים את משמר השכונה בהתנדבות מלאה, מתוך תפיסה של פעילות ותרומה קהילתית ולקיחת אחריות לשפר את איכות החיים בשכונתם.

מטרת משמר השכונה היא שמירה על הבית, וזאת באמצעות הגברת הנוכחות והנראות בשכונה, סיורים בשכונה ושיתוף פעולה עם משטרת חדרה והשיטור העירוני בכל בעיה שעולה מהשטח.

המתנדבים אינם מהווים תחליף לשיטור העירוני או למשטרה אלא לוקחים חלק במערך חברתי תגבורי שנועד לזהות תנועות חשודות בשכונה ולדווח בזמן אמת לכוחות הביטחון, למנוע ונדליזם, להוות דוגמה לבני הנוער בשכונה, ולהעביר להם את המסר שכולם לוקחים חלק ביחד למען מטרה אחת טובה.

סגר הקורונה והמגבלות שהוטלו בגלל איום הנגיף צמצמו את פעילות המשמר לתקופת הפוגה, והשבוע כאמור חודשה הפעילות.

השוטר הקהילתי תומר באיקדין נפגש עם הפעילים להדרכה קצרה לקראת חידוש הפעילות, ועדכן כי גם בשכונת גני אלון מתבצעת פעילות הכשרה וגיוס בקרב התושבים, במטרה להשיק משמר שכונה גם בשכונה זו.

Related Post

כנס איכות חיים וסביבה

Posted by - 1 בדצמבר 2019 0
עשרות רשויות מקומיות, ובהן חדרה, הציגו את פעילותן בתחומי איכות החיים והסביבה, בכנס שקיים מרכז השלטון המקומי מאת: ברק גולן…

תחייתה של רכבת מזרח

Posted by - 5 בינואר 2020 0
עם תחילת העבודות להקמת המסילה המזרחית של רכבת ישראל, מקדמים בעיריית חדרה את הפיכתה של תחנת רכבת מזרח למקום שוקק…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות