מה עשה דין מירושניקוב עם בת זוגתו בנתניה, עופרי ארד אקס מכבי חיפה ונבחרת ישראל בקמפיין גיוס תרומות וגם – פאולה וליאון מבלים בכנרת

8 0

אירוקה בפרויקט מחווה לשפים ולמסעדנים יוצאת בקמפיין  חברתי שצולם השבוע: "אוכלים עם העיניים". בתפקיד הסו שף נטע אלחמיסטר לצד השפים : גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, תומר טל, תומר אגאי, יונתן בורוביץ, מושיקו גמליאל, אסף ליס, מוטי פיטמן ואסף דוקטור. הקמפיין יעלה בשבוע הבא בתקציב של 500 אלף ₪ ויכלול פעילות ברשתות  החברתיות, בנקודות המכירה ובמדיה הרחבה. צילום גיל חיון

דין מרשניקוב (תאג"ד) והחברה חגגו ט"ו באב רומנטי וקרוב במיוחד דין מרקשניקוב הוכיח שהוא בן זוג מצוין ולקח את החברה לחגוג יום אהבה במקום הכי רומנטי בארץ – מלון הספא העירוני DAVID TOWER בנתניה! הזוג העביר את השהייה במלון בסוויטה הנשיאותית והתפנק בטיפול זוגי ומרגיע. ואנחנו שואלים מתי החתונה!?

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורגל, יוצא בקמפיין גיוס תרומות למשפחות נזקקות, לקראת החגים, בתקופת משבר הקורונה,  תחת הכותרת:  "אמאבא, אני רעב". מטרת הקמפיין לעורר מודעות ולגייס כחצי מיליון שקלים לפחות עבור רכישת 1,000 סלי מזון לחג ובכך לסייע ולתמוך במשפחות נזקקות עם ילדים. הקמפיין  יכלול מעל ל-200 מובילי דעת קהל, סלבס, כוכבי ספורט ואנשי עסקים שיקבלו את המסכה, יצטלמו ויעלו לרשתות החברתיות. כבוד יישר כוח על היוזמה. צילום: אסף לוי.

הזוג הכי חמוד בטלוויזיה פאולה וליאון פתחו את החופשה הישראלית שלהם בשיט קיאקים משפחתי באבוקייאק בצפון הכנרת  וקיבלו יחס V.I.P מבעלי האתר פיני אלמוג וכל צוות האתר. האתר נפתח עבורם רבע שעה קודם לקהל הרחב ,בהתאם לתו הסגול עברו את ההדרכה המקדימה לירידה למים וזרמו כל הדרך עד גשר אריק במבואות הכנרת. צילום : יח"צ מיכל אייזן

המון בהצלחה למעצבת העל חפצי חן שלאחרונה פתחה בעיר סטודיו בוטיק בהשראתה סטודיו איכותי ומפואר במיוחד שווה להגיע..

אז כנראה שהקיץ הזה הוא ללא ספק הקיץ של שירלי ברנר.. תמיד אמרנו שהנשים הכי יפות נמצאות בחופי העיר שלנו, ברנר שמנצלת כל רגע של שמש בקיץ 2020 דואגת גם לתעד ואיך לא?? התמונות כאן אצלנו.

בגזרת ימי ההולדת השבוע מככבים  אצלנו משפחת ארביב שחגגו יום הולדת מפוארת במיוחד לניב ארביב. האח הצעיר עומר לא שכח את התאריך ודאג להרים לאחיו הגדול עם תמונה כאן אצלנו במדור. מציצים מצטרף לאיחולים שיהיה יום הולדת שמח..

שמעון שטרית חגג השבוע יום הולדת 21 ונראה שהקורונה לא הפריע לחגיגות בכלל.. שטרית שבקרוב יגיע למועד השחרור שלו כבר רואה באופק את הטיול הגדול ולנו רק נשאר לאחל ליפיוף הנתנייתי יום הולדת שמח.

רומי חכם מנצלת כל רגע של חופש רגע לפני שחוזרים לשגרה.. ושוב פעם נזכיר ולא בפעם האחרונה, הנשים היפות ביותר נמצאות בעיר נתניה. מדור מציצים מביא את ההוכחה המדויקת לכך, אחלה שבוע.

סיירת דובדבן מוקירים תודה ומעריכים את כל הטוב שאוסי רואה מנותנים את הלב והנשמה מסייעת להם. לוחמי סיירת דובדבן הגיעו עד עין התכלת ביתה של אוסי רואה עם תעודת הערכה על כל הטוב שהרעיפה עליהם האמת מרגש!!

ונאחל מזל טוב כפול למרכז הקראטה רוקח בהנהלת ליאת ומשה רוקח שבימים אלה חוגגים 24 שנות פעילות עטורות פרסים בינלאומיים ומקצוענות לשמה ובנוסף יומולדת לליאת, מציצים מצטרפים לברכות, עלו והצליחו

הכוכבים של רימקס: טום אבגי וציפי בלקר חגגו יומולדת יחד בארוחת בוקר חגיגית ומשפחתית במיוחד עם כל החברים ממשפחת רימקס שהגיעו להרים ולפרגן לקולגות מהמשרד אחלה יוזמה יום הולדת שמח..

ולכל הגברים בנתניה או לנשים שלהן שרוצות לפנק ולפנק… ואוהבים את המותגים הכי שווים…נפתח הסניף החדש של אופנת סגל במתחם נצבא באזה״ת פולג ובהנהלת אלעד שיעזור לחתנים בחליפה משגעת או בגדי קז׳ואל ליומיום… מציצים שמחים שיש עכשיו את פראדה וגוצ׳י קרובים….

עדי אלחייני תושבת העיר מתרגלת לחיים בבסיס, והאמת שנראה שהיא גם דואגת להנות מהדרך.. מסתבר שבין לוז ללוז היא אפילו מצאה זמן לעשות תמונה עם החברות הקרובות שדואגות להעביר לה את השעות בבסיס. כמובן שהתמונה הגיעה עד אלינו אחלה שבוע יפיפייה.

המון מזל טוב לשרית ועידן פוגל להולדת ביתם הנסיכה ליר שתצטרף לבנם הבכור שון היפיוף מציצים מאחל אושר ועושר והמון בריאות ונחת מזל טוב.

חבר המועצה אבי סלמה יור דירקטוריון חל"ת, נצפה השבוע בפגישה עם תושבים שלקחו חלק בפרויקט של חידוש חזיתות במרכז העיר ובשכונת אזורים. התושבים היו מלאי הערכה על הפרויקט המשמעותי התורם כה רבות לבניין ולסביבת המגורים שלהם.

הזמרים והחברים הטובים עדן חסון ונוי פדלון החליטו להתנסות בבילוי אקסטרים ביחד והגיעו בשבוע שעבר לערב כיף שכלל סאשן גלישה מקצועי בבריכת הגלים במתחם מול החוף וילג' בחדרה. עדן אמנם כבר מנוסה בגלישה אבל נוי, שזו הייתה הפעם הראשונה שלה, גלשה כמו מקצוענית כבר על ההתחלה ועפה על הגל. צילום: מול החוף וויליג.



Related Post

שחקן נשמה

Posted by - 18 בספטמבר 2019 0
איש הקולנוע, מפיק הסרטים והיזם לאון אדרי ז"ל, זכה לרחוב על שמו במתחם הסינמה סיטי, שהוא היה אחד ממקימיו מאת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות