חברת ניהול או ועד בית – UPTOWN מסבירים

5 0

ועד הבית הינו הסמכות העליונה בבניין מגורים משותף. ועד הבית מתפקד כמקבל ההחלטות, כמציג החוקים והמגבלות, וכאדם בעל הסמכות הגבוהה ביותר בבניין המשותף. תפקידו, הינו, לדאוג לניהול והאחזקה של המבנה, ניהול התקציב של הבניין, והזמנת נותני שירותים במידת הצורך. ועד הבית יכול להיות אדם שגר בניין או חברה חיצונית. אז מה בעצם עדיף? חברת ניהול או ועד בית?

למה כדאי להביא חברת ניהול ואחזקה?

תפקידה העיקרי של חברת ניהול הינו התחזוקה השוטפת של המבנה או המשרד העסקי. החברה דואגת לשירותי הניקיון והאחזקה, שירותי האבטחה והמוצרים הנלווים, ניהול התקציב השוטף, ניהול ואחזקת המעליות, והזמנת נותני שירות נדרשים. החברה דואגת להכל מהכל, אתם בראש שקט.

ובכל זאת, למה בעצם כדאי להביא חברת ניהול ואחזקה? הנה כמה סיבות: הראשונה, חיסכון בזמן. חברת ניהול דואגת להכל מהכל, וזה מייצר אצלכם עודף זמן. לאנשים שהולכים לעבוד, שמטפלים במשפחה, זמן הוא הדבר היחיד שחסר להם. שימוש בשירותיה, תחסוך לכם התעסקות וזמן מיותר.

השנייה, צמצום לחצים. בניהול השוטף של המבנה, תזדקקו ליד פועלת, לטפל במגוון משימות. לא תמיד מספיקים, ולא תמיד זה אפשרי. בהרבה מקרים, כוועד הבית מגיע לגיל מסוים, הטיפול השוטף קשה מתמיד, העבודה לא מתבצעת בזמן, והמשימות מטופלות בצורה פחות אפקטיבית. לכן, שימוש בשירותיה של חברת ניהול ואחזקה תהיה הפתרון האידיאלי לצמצום לחצים ולטיפול בבעיות שונות.

השלישית, חיסכון בכספים. אומנם, תצטרכו לשלם כספים מסוימים לחברת הניהול. אם זאת, בהרבה מקרים, בזכות ניהולה השוטף והנכון, חברת הניהול והאחזקה תצליח לחסוך לכם בשנה מאות שקלים. במילים אחרות, תספק לכם ניהול כספים חכם, תחסוך לכם הרבה, ותייצר אפקטיביות.

בסופו של יום, חברת ניהול ואחזקה עושה את מרב מאמציה לעזור לכם, ללקוחותיה המרוצים. בנוסף, חברת הניהול מתפקדת גם כוועד הבית ומחליפה את קודמו. במסגרת התפקיד, החברה תבצע את משימותיה הרבות, תפיק לקחים, ותנהל את המבנה המשותף על הצד הטוב ביותר.

לעוד פרטים על ניהול ועד בית בקרו באתר החברה – UPTOWN.

האם ועד הבית יכול לתחזק את הבניין לבד?

התשובה היא, כן! ללא ספק. אם זאת, זה משתנה בהתאם לסוג האדם, ליכולתו, לגילו, ולתשוקתו. לא כל אחד מתאים לתפקיד זה, במיוחד בגילאים המבוגרים מאוד. ניהול מבנה דורש הרבה עבודת ידיים, עבודה פיזית, ניהול מחושב בצד הכספים, והרבה מאוד זמן פנוי. באופן מסוים, אדם, אשר

לוקח את התפקיד על עצמו, יצטרך לוותר על הרבה דברים, לטפל בבעיות, ולהתמודד עם הדיירים. לפי דעתנו הכנה, הכל עניין של בחירה ויכולת. אם אתם מסוגלים לקחת את התפקיד על עצמכם, זה מצוין. במידה ולא, תזדקקו לשירותיה של חברת ניהול ואחזקה או לשירותיהם של נותני שירותים. חברת ניהול ואחזקה יכולה לשמש כוועד הבית, לדאוג לבניין בצורה טובה, ולהתמודד עם הדיירים.

הבחירה נתונה לשיקולכם האישי. אם זאת, חברת ניהול ואחזקה תחסוך לכם כל כך הרבה דברים. החל מחיסכון בזמן, כספים במידת הצורך, פחות התעסקות וכאבי ראש, וניהול נכון ושוטף. לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר, או ייעוץ ראשוני, בקרו באתר החברה – https://uptown-batim.co.il.

תמונה: freepik

Related Post

חורי ההצצה של נורית

Posted by - 21 במאי 2019 0
עבור ד"ר נורית צדרבוים, אמנית רב-תחומית המתגוררת בנתניה, יצירותיה נשענות על עוגנים אינטלקטואלים נרחבים. בתערוכה החדשה שלה, המתארת את נבכי…
כלי נגישות