התקווה האולימפית של נתניה לשנת 2024

8 0

גאווה נתנייתית: רומי פריצקי בת ה-14 מנתניה זכתה בתואר סגנית אלופת אירופה בתרגיל הסרטים בהתעמלות אמנותית בקטגוריית ג'וניור.

רומי פריצקי מנתניה, רק בת 14, אך כבר מתחרה בנבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית ביחד עם ארבע ספורטאיות נוספות, בקטגוריית ג'וניור. בימים אלה זכו רומי וחברותיה לנבחרת בתואר סגניות אלופות אירופה בהתעמלות אמנותית בקטגוריית ג'וניור בתרגיל הסרטים. אליפות אירופה התקיימה בסוף השבוע האחרון בבאקו.

את דרכה המקצועית התחילה רומי כשהייתה בת שמונה במסגרת פרויקט ייחודי של עיריית נתניה שנקרא "כיתת ספורט", שם החלה להתאמן. "כיתת ספורט" היא פנימיית יום, כאשר הלימודים בבוקר הם במסגרת בית הספר "רבין" בנתניה.

החל משעות הצהריים מתאמנת רומי במועדון העירוני בנתניה בניהול אגף הספורט של העירייה, שם צמחה, גדלה והפכה להיות להבטחה גדולה בתחום ההתעמלות האמנותית. רומי מתאמנת שש פעמים בשבוע – ארבע שעות ביום, ובעזרת הליווי והסיוע הצמוד של אגף הספורט בעיריית נתניה, הגיעה רומי להישגים גבוהים. בזכות הנחישות וההשקעה באימונים, סוללת כעת רומי את דרכה לאולימפיאדת 2024.

את הכישרון ירשה רומי מהוריה, צמד רקדני בלט מצליחים שהתמודדו בתחרויות רבות בעולם. הגנטיקה מסתבר, עוברת במשפחה, כיוון שגם אחותה הקטנה של רומי החלה להתאמן גם המועדון העירוני בנתניה.

צילום איגוד ההתעמלות

Related Post

בנקאית אולימפית

Posted by - 9 במרץ 2021 0
אנה גוסטומלסקי , תושבת העיר בנקאית בבוקר ושחיינית אולימפית בערב.  מדליות זהב והישגים בינלאומיים לצד מסלול מנהלים בנק הפועלים. סיפור של אישה עוצמתית אשר ממשיכה להציב מטרות.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות