השבוע בכפר יונה: "כפר יונה פורשת כנפיים"

4 0

בשבוע שעבר קיימה עיריית כפר יונה מפגש שיתוף ציבור, שכותרתו "כפר יונה פורשת כנפיים", מתוך רצון להאזין לרעיונות ולתובנות שהעלו תושבות ותושבי עירנו, ובמטרה לתכנן וליצור יחד תכנית אסטרטגית לכפר יונה לעשור הקרוב.

באירוע, שנערך בחטיבת הביניים "עתיד", התבקשו התושבות והתושבים להשיב על שאלון באמצעות הטלפון הנייד, שממצאיו הופיעו אונליין, כדי למפות עמדות יסוד וצרכים של הציבור ביחס לעיר ולעירייה.

בין השאלות שנשאלו: לו היית מקבל היום 10 מיליון $ להשקיע בכפר יונה, במה היית משקיע/ה? עד כמה (סקאלה) היית מוכן להקדיש מזמנך האישי ולהיות מתנדב פעיל אקטיבית בצמיחתה  של כפר יונה? הדבר שאני הכי אוהב/ת בכפר יונה הוא…

ראש העירייה, שושי כחלון-כידור, עדכנה בתהליכי הפיתוח שנעשו ובכיווני פעולה ובמיזמים עתידיים.

לאחר מכן, נחלק הקהל לקבוצות דיון בשולחנות עגולים, בתחומי חינוך; שירות לתושב; פנאי; ביטחון וחוסן קהילתי; תכנון עירוני, תעסוקה ומסחר. את הדיונים הנחו יועצים ארגוניים מומחים בתחומם, והשתתפו בהם גם ראש העירייה, מנהלי/ות אגפים ועובדי/ות עירייה רלוונטיים/יות לנושאים.

מפגש שיתוף הציבור הוא חלק ממהלך כולל של יצירת התכנית האסטרטגית, וקדמו לו שני מפגשי הכנה של ועדות היגוי המורכבות מתושבות, תושבים והנהלת העירייה.

בהמשך למפגש, ובהתאם לצרכים והרעיונות שהעלו המשתתפים/ות, תתכנס הוועדה כדי לעבד את הדברים ולנסח תכנית אסטרטגית שתוביל את עירנו לצמיחה ולשגשוג גבוהים ככל האפשר. התכנית תוצג לציבור ותוטמע בכלל המנגנונים העירוניים.

בעיריית כפר יונה מבקשים להביע תודה והערכה לתושבות ולתושבים על ההשתתפות, השיח הפורה והשותפות לדרך.

Related Post

רפואה טבעית

Posted by - 30 באפריל 2018 0
רפואה טבעית או נטורפתיה, היא מערכת רפואה ייחודית, שמטרתה למנוע הפרעות אנושיות באמצעות השימוש בטיפולים המבוססים על שיטות וחומרים טבעיים.…

שמירה על המסורת

Posted by - 31 בינואר 2021 0
בתוך כל המרוץ המטורף הזה של החיים חשוב שנזכור גם להקדיש זמן לדברים שמלווים את הרוח שלנו, ולא רק את…
כלי נגישות