הכי מצטיינים שיש

9 0

התיכונים אלדד, ריגלר, תמר אריאל, אורט גוטמן ושרת הוכרזו על ידי משרד החינוך כבתי ספר מצטיינים; מדובר בבתי ספר, הנחשבים למובילים ברמה מחוזית וארצית כמעט בכל פרמטר

מאת ברק גולן ויאיר אברהם 

משרד החינוך פרסם את רשימת מוסדות החינוך של החטיבה העליונה אשר הצטיינו בשנת הלימודים תשע"ט בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בחירתם של בתי ספר אלה התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים תשע"ח.

אורי פרידריך, אלדד

גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים בעירייה, מסרה לעיתון השבוע בנתניה, כי  "אנחנו מלאי הערכה לבתי הספר שזכו השנה. יש לנו בתי ספר רבים בעיר שזכו בשנים קודמות ויפה לראות שבתי ספר מצטיינים ממשיכים להצטיין במהלך השנים. בנוסף – אנחנו מאוד גאים  במורי העל יסודי, מורי חטיבת הבינים ומורי החטיבה העליונה וברור לנו שמורי חטיבת הביניים הם אלה שמניחים את התשתית להישגים שנמדדים בתיכון ועל פיהם ניתן הפרס ולכן אנו רואים את ההצלחה כהצלחה של כל השש שנתי."

ומה אומרים מנכ"לי בתי הספר על ההישג? עיתון השבוע בנתניה פנה לכל המנכ"לים והמנכ"ליות המובילים את חטיבות הביניים והחטיבות העליונות להישגים אלה.

רוני גבאי, שרת

רוני גבאי, מנכ"ל ביה"ס שרת: "בית הספר "שרת" הציב לו למטרה לממש את ערך המצוינות. זו הפעם השלישית שביה"ס שרת זוכה להערכה בזכות הצוות ששם דגש על יחס אישי וטיפוח אקלים חינוכי המעודד צמיחה והעצמה של התלמידים. בית הספר יוצר סביבה לימודית מתקדמת, איכותית, מגוונת ומותאמת לזמן ולתקופה, תוך עידוד יצירתיות וביטוי עצמי וכן חיזוק מיומנויות חברתיות וערכיות של תלמידינו".

אודי פרידריך, מנכ"ל ביה"ס אלדד: "אנו גאים לזכות בפעם הרביעית בפרס בתי הספר המצטיינים בארץ. השקעה של ימים ולילות במקצועיות רבה של הצוות בשילוב תלמידים מחויבים ובעלי מוטיבציה הביאה אותנו להישג מרשים זה. שילוב של מצוינות בהישגים, גיוס לצה"ל, הטמעת ערכים ומחויבות חברתית קהילתית וכן אחוז הנשרה נמוך הם חלק מהפרמטרים בהם הצטיינו".

חיה רובינשטיין, מנכ"לית ביה"ס תמר אריאל: "ביה"ס זכה להיות ברשימת בתי הספר המצטיינים זו הפעם השנייה תוך שנתיים, ובפעם שלישית בשש השנים האחרונות. הבחירה בנו הינה הבעת אמון והערכה בעבודה החינוכית הנעשית בבית החינוך שלנו. 1100 תלמידי ביה"ס זוכים ללמוד באווירה לימודית הנעשית מתוך שליחות ומסירות ומתוך התבוננות בחוזקות ובצרכים של כל תלמיד".

טל בר מעוז, גוטמן

אורי כהן, מנכ"ל ביה"ס ריגלר: "תיכון ריגלר מוביל בשנים האחרונות יוזמות חינוכיות חדשניות שהביאו את תלמידיו להישגים גבוהים מאד בנתוני הבגרות והגיוס לצה"ל. הישגי תלמידי בית הספר במבחני הבגרות עומדים על 87% ועולים בהתמדה. תוצאות הבחינות שהגיעו בימים האחרונים לבית הספר מעידות על המשך מגמת השיפור בהישגים בשנת תשע"ט. לצד הזינוק בהישגים רשם בית הספר גם זינוק משמעותי באחוזי הגיוס לשירות ובשירות משמעותי. על הישגים אלה ועוד החליט משרד החינוך לכלול את תיכון ריגלר ברשימת בתי הספר המצטיינים. גם בימים אלה של טרום פתיחת השנה עמל הצוות החינוכי של בית הספר בהקמת סביבות לימוד חדשניות, מעבדות רובוטיקה וסייבר לצד כיתות להוראת האומנויות, כיתות מתוקשבות ועוד. ייחודיות בית הספר היא באמונה ביכולתו של כל תלמיד להצליח ובליווי האישי שבית הספר נותן לכל תלמיד כדי להגיע להישגים הגבוהים ביותר".

אורי כהן ריגלר

טל בר מעוז, מנכ"לית אורט גוטמן: "אני גאה ונרגשת לראות את שם בית הספר ברשימת בתי הספר המצטיינים. הצוות של אורט גוטמן, בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה, עושה עבודת קודש בעקביות, בהתמדה, בנחישות ובהמון אהבה. התוצאות מדברות בעד עצמן".

חיה רובינשטיין, תמר אריאל

Related Post

קוראים ותורמים באהבה

Posted by - 26 ביוני 2019 0
ד"ר איתן קייזמן, יליד נתניה, יחד עם דורון קריספין, בעליה של ההוצאה לאור 'מדיה 10', יוציאו בקרוב ספר חדש בשם…

נתניה אומרת תודה

Posted by - 20 במאי 2021 0
עיריית נתניה הציבה מעל גשרי העיר את דגלי המדינות שהונפו בהם דגלי ישראל והביעו תמיכה וסולידריות עם העם היהודי, במהלך…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות