הופכים את העבודה לקלה ויעילה יותר עם רמפות הרמה מקצועיות

5 0

לאילו סוגי רכבים ועבודות מתאימות רמפות הרמה?

וואן, טנדר, משאית ואפילו רכבים מסחריים. כל רכב שמשמש להעברת סחורה או אספקה בכל קטגוריות התעשייה יכול להיעזר בהתקנת רמפות הרמה. צירופן של הרמפות לרכב שמשרת אתכם לצרכי הובלה, ישמור על הגב שלכם ושל העובדים שלכם, יסייע להתייעלות הביצועים שלהם ויעלה את רמת הבטיחות.

לצד כל היתרונות של רמפות הרמה, יש לזכור שכדי ליישם אותם יש לבחור רמפה איכותית ומותאמת לצרכים שלכם. כדי לעשות את זה תוכלו לקרוא את המידע גם, וכמו כן להיעזר בחברה מקצועית המייצרת או מספקת רמפות הרמה איכותיות. חברות כאלו נוהגות לתת ייעוץ להתאמת הרמפה בטרם הרכישה וניתן לסמוך על הניסיון שלהן בבחירה.

כיצד בוחרים רמפות הרמה מתאימות?

  1. לפי סוג הרכב

לרכבים שונים יש להתאים רמפות הרמה שונות. רמפה שתתאים למשאית לא תתאים בהכרח לרכב מסחרי ולהפך. לכן לפני שתקבלו החלטה על הצטיידות ברמפה, היון בטוחים על איזה רכב אתם רוצים או צריכים להתקין אותה. זה נכון בעיקר לבעלי מקצוע חדשים שבונים את מערך הלוגיסטיקה שלהם.

  • לפי המידות הנחוצות

ממש כמו השוני בין סוגי הרכבים, ישנם הבדלים בין רמפות הרמה בכל הקשור למידות – אורך, רוחב, עובי. עליכם להתאים את מידותיה של הרמפה לרכב שלכם על מנת להימנע מסכנות בעת ההפעלה או הנסיעה.

  • לפי כושר הנשיאה

לכל רמפה ישנה הגבלת משקל שיש להתחשב בה בטרם ההתקנה. אם הסחורה שאתם מעוניינים לשלח כבדה מאוד, תזדקקו לרמפה חזקה ובעלת כושר נשיאה גדול יותר. לכן חשוב להבין מה יהיו הדברים שיועמסו על הרמפה ולחשב את משקלם המקסימלי בטרם ההתקנה.

  • לפי העזרה הנחוצה לכם

רמפות הרמה הן תוספת קבועה לרכב המשא שתסייע לכם להרים ולהוריד ממנו מטענים. האם זה כל הצורך שלכם או שמא אתם זקוקים לעזרה אחרת?

  • לפי מקצועיות החברה

בחרו רמפות הרמה רק מחברה אמינה ומקצועית שתוכלו לסמוך עליה במתן ייעוץ, התקנה ואחריות. לאחר ההתקנה תקבלו הנחיות מסודרות לתפעול ושמירה על המוצר וכשירותו.

דפנות הרמה הידראוליות – דרך נוספת להתייעלות

דפנות הרמה הידראוליות הן כאלו הפועלות על בסיס הידראולי – זרימת המים והכוח שהם מייצרים. אלו מוצרים שהופכות את פעולת ההעמסה והפריקה לפשוטה הרבה יותר ולכזאת שדורשת הרבה פחות מאמץ ושחיקה פיזיים, זאת לאור העובדה שהמנגנון שלהן מופעל על ידי שלט.

מהם היתרונות של דפנות הרמה הידראוליות?

  1. ניתן להתקין אותן על סוגים שונים של מכוניות, בדומה לרמפות הרמה.
  2. ניתן להתקין אותן במקומות שונים על רכב המשא.
  3. ניתן להתאים את סוג הדפנות לעיסוק שלכם.
  4. הן מצמצמות את הסבירות לתאונות עבודה על ידי הגברת הבטיחות בסביבת העבודה.

Related Post

יופי של התנדבות

Posted by - 2 ביולי 2019 0
מזה עשור מתנדבים עובדי לוריאל במוקדים העירונים השונים – ביום מיוחד אותו מכנים בחברה "יום האזרחות הטובה" תחת הכותרת "כולנו…

הכל אני יכול בחופש הגדול

Posted by - 14 באוגוסט 2020 0
טיול עם חברים? משפחה? בן/בת הזוג? נחל הירקון תמצאו פינות חמד רבות, אז בין אם אתם חובבי היסטוריה ועתיקות, חובבי פיקניקים,…
כלי נגישות