הדוגמנית שסובבה את הראש למיליון איש, היכן בילה רן דנקר וגם – האחיות מלול עושות כושר!

8 0

1.האח הגדול -מריה דומרק הדוגמנית שנכנסה אמש לבית האח הגדול, בצילומים לקמפיין של רשת נעלי TOGO ממש רגע לפני הכניסה לבית האח, מריה רק בת 22 וכבר בעקבותיה למעלה מימליון עוקבים באינסטוש..מוזמנים לשלוח בקשה.

1

1נוסף

2.חברת ג'ילט ערכה אירוע חגיגי לרגל השקת סכיני הגילוח החדשים, את האירוע חגגו במתחם הסינמה סיטי בגלילות שם מצאנו גם את ציון ברוך ואביו חיים, שלום מיכאלשווילי גם הוא בליווי אביו משה, רן דנקר הלוא הוא נתנייתי בקור, רותם כהן ועוד רבים וטובים אחרים.

2 נוסף 2 נוסףף 2 נוסףףףף

  1. עמותת קו לחיים, ערכה השבוע חגיגות ל"ג בעומר סביב המדורה לאנשים עם מוגבלויות ונכות קשה, במסיבה השתתפו כ-32 נכים ועוד 35 אנשי צוות לרבות מתנדבים ואנשים טובים, למדור נמסר כי בתפריט היה בשר משובח, תקליטן שדאג להנעים את זמנם ואפילו מכונות סוכר לקינוח-שאפו!

3

4.איש העסקים עופר גנזי, זה שאחראי על המותג אקספוז,  ערך השבוע מסיבת בריכה שנערכה לרגל השקת קולקציית קיץ 2018, את המסיבה ערכו בסגנון טרופי בה מצאנו מפזזים בריקודים את ג'יני צארווני ורוני מאנה.

4

5.גורו המייקאפ בועז שטיין החליט לתת פרשנות משלו לשיר "סלינו על כתפינו ראשינו עטורים" והזמין את הדוגמנית מעיין קהירי לסט איפור יוצא דופן-והרי לכן התוצאות.

5

6.האחיות מלול מחטבות ברשת EMS CLUB

EMS club צירפה אליה השבוע את האחיות מירב והודיה מלול המוכרות לכולנו מתכנית הראליטי "היפה והחנון" למדור נמסר כי התוצאות מדברות בעד עצמן!  

6

שיטת האימון החדשנית של רשת EMS club מציעה אימון כושר אישי, 20 דקות פעם בשבוע לאחרונה הצטרפו לשיטת האימון החדשנית, גם האחיות מירב והודיה מלול, אשר מוכרות כתאומות מלול, התאומות התגלו לראשונה בריאלטי "היפה והחנון" ומיד הפכו לתופעה, לקראת קליפ חדש עליו הן עובדות החליטו השתיים לחטב את גופן באימונים ב ems club. בהצלחה לכן….

7.מברוק ומזל טוב למשפחת משיח על הולדת ביתם שי-לי, אבא אופיר ואמא שירן מאחלים לתינוקת בריאות ושנים נעימות וטובות- מהמדור מאחלים מזל טוב.

7

8.מעבר לים וממש במקרה נתקלנו בעוה"ד שי עמר שהחליט לעזוב את ארצנו הקטנה לטובת משחקני ליגת האלופות, למדור נמסר כי היה משחק מטורףףףף ונמסר ד"ש חם לכריס, מקווים שנסגרו התנאים להעברת הכוכב לנתניה 😊.

8.

9.הזמר עידן עמדי התחתן השבוע עם בחירת ליבו מרים בנימינוב, השניים מבלים יחד וחולקים חיים משותפים זה למעלה מ-10 שנים, ייבשת אותה עידן!  מאחלים לזוג את כל האושר בעולם.

9

10.לאחר יום עבודה קשה, מצאנו את מעצבת הגבות של העיר גלית אליהו, בבילוי באחד מסניפי הסושי המוכרים בשרון מנשנת יחד עם חברותיה מילה כהן, תום מלכה ואני פולק-בתיאבון.

10

  1. האוהדים הכי שרופים לביתר ירושלים הם דווקא נתנייתים, תפסנו בעדשת המצלמה את יקיר העיר שלומי מליחי ואחיו במשחק העונה של בית"ר-מקווים שנהנתם.

11

  1. סוכן המכירות האגדי והאיש שדואג לנו לעיר ירוקה יותר, רפאל חסון המוכר בכינויו "איש הגרעין" דאג השבוע להעביר לנתניה הקטנה שלנו קצת דשא לגנים שיהיה לנו נעים יותר.

12

  1. "פקח אני פורק סחורה" איציק נחום, הפקח הכי הכי בעיר זה שיודע לתת מענה לכל בעיה גם ללא דוח מיידי ומגלה אנושיות כשצריך, בבילוי באגם שלולית החורף, לאלו מכם שחושבים לנצל את טוב ליבו-לא מומלץ 😊.

13

14..ביום שישי האחרון עלתה לאוויר התכנית "היכון הכן שף" בהנחייתה של עדי שילון שבצילומים חגגה יום הולדת, למדור נמסר כי בין צילום לצילום דאג יקיר העיר שלנו איציק כהן לפנק את עדי בעוגת הפתעה-מזל טוב.

14 14 נוסףף

  1. השבוע גם נערכה אולימפיאדת הילדים בה מצאנו את ראובן אוחיון האיש שאחראי על מתקן האימונים של מחלקת הנוער במכבי נתניה, בין לבין מצאנו את ראובן מתחכך באלוף הג'ודו שלנו שגיא מוקי.

15

16.בל"ג בעומר האחרון ולמי שלא היה כוח להדליק מנגל סביר להניח כי הייתם מוצאים אותו נהנה מבשרים טובים אצל "אמיר הקטן" בשכונת אגמים. אמיר והצוות אורן עמר, שקד דהן,אליאב ברק דאגו לפנק  בבשרים וכל טוב כיד המלך..לבריאות.

16

  1. מזל טוב לילדת היום הולדת נופר פאלח, המדור מאחל בריאות אושר כושר ועושר ומחכים בשנה הבאה להזמנה אישית.

17

18.בשבת האחרונה נצפתה עוה"ד טל מרום דרור בבילוי משפחתי באחד מחופי הים היותר מושקעים בישראל-חוף במבו פולג אשר סוחף אחריו לאחרונה יותר ויותר מבקרים מחוץ לעיר, הקבל מוזמן להגיע ולהתפנק.

18

  1. מזל טוב לסלב המקומי שלנו והזמר המוכשר נאור דנין על שחרור שיר חדש לאוויר העולם "להמשיך לנוע" -מוזמנים להקשיב וליהנות ממנו ביוטיוב…מחכים לאלבום!

19 bux; 19 נוסף

התקליטן והדיג'יי אביאל גואטה באחד האירועים היותר מקפיצים שלו, דאג להרים באוויר את החברה הצעירים שבאו לחגוג בשמחת הבר מצווה של משפחת פטאן, מזל טוב אליאור

20

  1. המדור מאחל בהצלחה רבה למשתתף האח הגדול שיצא ישירות מעירנו הקטנה, סמואל חגאי, מצפים לשובך עם הפרס הגדול אחרת אל תחזור…סתםםםםםם ..בהצלחה!

 

  1. השבוע נערכה תחרות הג'ירו דה איטליה בישראל, בין היתר עבר המירוץ בעיר הכי יפה בישראל..נתניה כמובן, הקהל הנתנייתי היה חלק בלתי נפרד מהנוף במירוץ מה שהוציא קהל רב לכבישים-היידה נתניה.

22 נוסף

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות