גם לנתניה יש מונדיאל

4 0

בטקס פתיחה מרשים ומרגש נפתחה אליפות העולם בלקרוס המתקיימת בנתניה. האליפות בהשתתפותן של 46 נבחרות מרחבי העולם עם למעלה מ-2,000 ספורטאים, תשודר ל- 250 מיליון צופים ברחבי העולם.

 צילום עמית שיסר1

ביום חמישי שעבר יצאה לדרך "אליפות העולם בלקרוס" בטקס פתיחה מרשים באצטדיון נתניה, לעיניי עשרות שגרירים ואלפי אוהדים מכל העולם שהגיעו לעודד את הנבחרת שלהם בתשעת ימי התחרויות. אצטדיון נתניה התעטף באווירת חג שרק ענף הלקרוס יודע לייצר.  בזה אחר זה צעדו 46 משלחות השחקנים הלבושים בצבעי מדינתם. במשחק הפתיחה שהפגיש בין נבחרת ישראל לג'מייקה ניצחה נבחרת ישראל בתוצאה 11:3 .

 

סגן השר ד"ר מייקל אורן (כולנו) אמר בטקס: "בתור מישהו שעסק בספורט כל חייו והשתתף בתחרויות אני מעריך ומעודד את ענף הלקרוס בישראל. ספורט הוא אמצעי לגישור בין אנשים, בין תרבויות ובין מדינות. אני מאחל הצלחה לקבוצות ומברך את האוהדים שהגיעו לישראל לכבוד האליפות העולמית בלקרוס. קיום האליפות בישראל הוא מהלך הסברתי למדינת ישראל ומקדם את הלחימה ב-bds.”

 

מנכ"ל איגוד הלקרוס הישראלי, דיוויד לסדיי: "לפני חמש שנים חלמנו והיום הגשמנו. אליפות העולם בלקרוס כאן, בישראל!  זו האליפות הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בענף הלקרוס. החזון שלנו הוא להביא את הלקרוס לכל בית בישראל ולספר את סיפורה הנפלא של נבחרת ישראל המביאה לנו כבוד ואף זכתה באליפות אירופה בשנה שעברה ומדורגת במקום שביעי בעולם. אני מזמין את הקהל הישראלי להכיר תחום ספורט שהפך להיסטריה בכל העולם ולהגיע ליהנות מקרנבל שלם סביב התחרויות שימשכו תשעה ימים ויתקיימו בשעות 09:00-24:00".

צילום עמית שיסר2

מפיק הטורניר, מנכ"ל "מיתוס ספורט", גדי דקל: "מדובר באחד מאירועי הספורט הגדולים והמורכבים ביותר שהופקו בישראל. התכוננו לאליפות הזו כמעט שנה ובחודש האחרון הקמנו את "עיר ווינגייט" כדי להעמיד לאלפי הספורטאים שהגיעו לארץ את המתקנים הכי מקצועיים וטובים אשר עומדים בסטנדרטים  גבוהים ומקצועיים. האליפות תתקיים במשך תשעה ימים במכון וינגייט ותתפרס על שישה מגרשי כדורגל שעברו שדרוג משמעותי לקראתה. יתרה מזאת, הוקם מערך רפואה צמוד, חפ"ק רפואה, מתחם התאוששות הכולל 8 ברכות קרח, עמדות התאוששות והתרעננות בכל מגרש, עם עמדות מוצלות הכוללות מקפיא, מכליי מים, מגבות וקרח. הצטיידנו  לטובת קירור השחקנים  במאגר קרח של כ- 40 טון קרח! המגרש המרכזי שיארח את המשחקים הגדולים, הינו אצטדיון האתלטיקה בו בנינו אלפי מקומות ישיבה ומתחמי אירוח VIP ".

 

 קרדיט צילום: צילום עמית שיסר. 

 

 

 

Related Post

מתיחת פנים לאולם הספורט "ישורון"

Posted by - 17 במרץ 2021 0
אולם הספורט "ישורון" שודרג בהשקעה של 700 אלף ש"ח. השיפוץ נעשה במסגרת הפעילות הכללית לשדרוג מתקני הספורט לרווחת תושבי נתניה והספורטאים. העבודות הסתיימו לאחרונה ובוצעו ע"י עיריית…

אריק אלפסי ז"ל

Posted by - 22 בספטמבר 2021 0
אריק אלפסי, מאמן הכדורסל הישראלי תושב העיר נפטר לאחר מאבק במלחמת הקורונה, והוא בן 49 בלכתו. אלפסי ז״ל נולד בנתניה.…

מעצמת לקרוס

Posted by - 13 בפברואר 2018 0
לקראת אליפות העולם בלקרוס שתתקיים בישראל בחודש יולי בעיר נתניה, הגיעו ביום רביעי האחרון  ג'ים שר, מנכ"ל התאחדות הלקרוס העולמית…

התקווה האולימפית של נתניה לשנת 2024

Posted by - 21 במאי 2019 0
גאווה נתנייתית: רומי פריצקי בת ה-14 מנתניה זכתה בתואר סגנית אלופת אירופה בתרגיל הסרטים בהתעמלות אמנותית בקטגוריית ג'וניור. רומי פריצקי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות