גיוס לקוחות לבית העסק: קידום מכירות באמצעות שיווק דיגיטלי

14 0

בזכות שיווק דיגיטלי, אפשר לבצע קידום מכירות מוצלח וגם לייצר חשיפה גדולה שיכולה להיות יתרון מצוין עבור עסקים מול המתחרים שלהם. אז מאיפה מתחילים? הישארו איתנו והמשיכו בקריאה.

אם יש לכם עסק חדש או שאתם עסק שקיים כבר הרבה זמן, דעו שאתם יכולים להתנסות בכל מיני ערוצי פרסום ושיווק דיגיטליים. אלו כוללים את הרשת החברתית פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, יוטיוב וכו'. בחלק מהערוצים האלה, תוכלו לפרסם בחינם ובחלק בעלות מותאמת אישית שאתם תוכלו לקבוע. בסופו של דבר, הכל מסתכם באסטרטגיות השיווקיות שתבחרו וכמו כן בתקציב שלכם.

להתכונן לקרב

חשוב מאוד שתגדירו את קהלי היעד שעשויים להתעניין במוצרים או השירותים שאתם מציעים. נסו לענות על שאלות מכוונות כמו, האם אתם עסק שמוכר ללקוחות עסקיים או רק ללקוחות פרטיים, איפה הלקוחות שלכם עשויים לחפש אתכם, איפה אתם עשויים למצוא את הלקוחות שלכם וכו'. לאחר שתענו על השאלות האלה, תוכלו לכוון את עצמכם קצת יותר טוב ולדעת איך להשיג בהצלחה את היעדים השיווקים שלכם.

אתר אינטרנט

אם אין לכם אתר, עליכם לדאוג שיהיה לכם אחד כזה. בלי אתר, אתם למעשה לא קיימים ברשת. אפשר לבנות אתר ולקדם אותו באמצעות חברה המציעה שירותי בניית אתרים ושיווק דיגיטלי וכמו כן, אם אין לכם תקציב של אלפי שקלים להוציא על אתר, תוכלו תמיד להשתמש בפלטפורומות שהן כמעט חינמיות ולבנות אתר.

פרופיל עסקי באינדקסים

יש המון אתרים, בהם תוכלו לפתוח פרופיל עסקי בחינם. בפרופיל, תוכלו לכתוב על העסק, תחומים, פרטי התקשרות וכו'. יש יתרון בפרסום באינדקסים, שכן אתם זוכים לקידום בגוגל ללא כל עלות מצידכם.

עמוד עסקי

חשוב מאוד שיהיה לכם עמוד עסקי ברשתות חברתיות כמו, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואינסטגרם. כאשר אתם בונים את העמוד העסקי, וודאו שהתיאור שאתם מזינים יכלול פרטים על העסק, מילות מפתח רלוונטיות וכמובן קישור לאתר האינטרנט שלכם.

פעילות בפורומים מקצועיים

אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב וכמו כן את התחום בו הוא עוסק. על כן, מומלץ שתראו נוכחות גם בפורומים מקצועיים. כך תוכלו לענות על שאלות, לשתף מהידע שלכם וגם לפרסם את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. נסו לתת לגולשים ערך אמיתי ולא רק לקדם את המכירות שלכם.

רשימת תפוצה

אל תוותרו עליה. תפוצה במייל היא פופולאריות גם היום. הכינו ניוזלטרים ושלחו אותם מדי חודש ללקוחות שלכם. בניוזלטרים, תוכלו לעדכן על מבצעים, הנחות וכמו כן לשתף לגבי מוצרים ושירותים חדשים שאתם מציעים. גם כאן, מומלץ שהניוזלטרים יהיו עם ערך מוסף לגולשים ולא יהיו שיווקים מדי.

שימוש ביוטיוב

בזכות החיבור שיש לגוגל עם יוטיוב, הוא נחשב לאחד מבין מנועי החיפוש הפופולאריים ביותר. צלמו סרטונים אותנטיים והעלו אותם ליוטיוב. הטיפ הכי טוב שלנו אליכם הוא שתייצרו סרטונים קצרים ומעניינים על המוצר או השירות שלכם. אם הסרטונים יהיו יצירתיים, אתם לא תאמינו כמה וויראלים הם יוכלו להיות. מה שיזכה אתכם בחשיפה גדולה למוצרים והשירותים שהעסק מוכר.

Related Post

יותר מתמיד, מוקירים את המתנדבים

Posted by - 11 בנובמבר 2020 0
יום הוקרה בינלאומי למנהלי התנדבות ברשויות התקיים בשבוע האחרון בנתניה. דווקא בעת הזו, ימים בהם מתמודדים עם נגיף הקורונה, מוקירים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות