ארגון נתינה מחליף את המדינה

4 0

ארגון נתינה, המסייע 365 ימים בשנה למאות משפחות המתגוררות בנתניה, מרחיב פעילותו וקורא לציבור להתנדב.

ארגון "נתינה – מפעל החסד המרכזי של נתניה", אשר מיום הקמתו שׂם לו למטרה לתמוך ולסייע סיוע שיש בו ממש לתושבי נתניה הנצרכים והנזקקים, מרחיב פעילות.

"עניי עירך קודמין", הסביר לעיתון השבוע בנתניה דוד מסס, יו"ר הארגון שהוסיף כי "בראש סדר העדיפויות יש לסייע לתושבי העיר בה אנחנו מתגוררים. ואכן, הארגון מסייע למאות רבות של משפחות, בפעילות המתבצעת במשך כל ימות השנה. בחלוקות שוטפות של מוצרי מזון, פירות, ירקות, עופות, דגים, חלבי, לחמים ומאפים ועוד. השנה אף נחנכה בארגון מחלקה גדולה וחדשה של ביגוד חדש לחלוטין מתרומות של חברות מובילות במשק הישראלי".

פעילויות הארגון מתבצעות במתחם לוגיסטי ענק ורחב ידיים, הנמצא באזור התעשייה הישן ברחוב הרכב 12, ואשר פעיל מדי יום מהבוקר עד הערב. מיותר לציין שהארגון מסייע ותומך בכל סוגי האוכלוסיות, פשוטו כמשמעו, ללא כל הבדל. פעילות הארגון, אשר עובד בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה של עיריית נתניה, עם חברות מובילות במשק וכן עם ארגון "לתת" הארצי, אף סוקרה בהרחבה בתקשורת הארצית, במסגרת סדרת כתבות בערוץ 2.

כחלק מהרחבת הפעילות, דרושים לארגון מתנדבים. דוד מסס, יו"ר הארגון, ציין בנושא זה כי "נשמח למתנדבים שיסייעו בהכנת החבילות ובשינועם לבתי הנזקקים, נשמח לבעלי עסקים שיתרמו סחורות (לארגון סעיף 46), נשמח לבעלי מקצוע שיקדישו שעה שבועית לפעילות חסד איש איש בתחומו ואנו נקשר אותם לנזקקים, ונשמח לכל עזרה וסיוע שיוכלו להגדיל את היקפי הפעילות". המעוניינים יכולים ליצור קשר עם ארגון "נתינה" בטל': 1800-750-770 או במייל.

 

צילום יח"צ

 

Related Post

תיקי עור לגברים Tuscany Bags

Posted by - 1 ביוני 2023 0
עברו כמעט עשרים שנה מאז הרעיון שגבר הטרוסקסואלי לבוש בתיק עור. זה היה כל כך מטופש. זה היה מצחיק כמובן,…

 נתניה במספרים 

Posted by - 31 בינואר 2023 0
 268,432 תושבים יש בנתניה (נכון לסוף שנת 2022)8,776 עולים הגיעו לעיר בשנת 2022,-%31 מכלל התושבים הינם עולים ותיקים וחדשים3.7 –…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות