ארגון הנשים שעושה דרכו לשיתוף פעולה בדובאי, שירי מימון תפתח את הפסגה העסקית הראשונה עם דובאי, אירוע ההתרמה לעמותת שלוה וגם – שבוע האוכל האיטלקי בדרכים

4 0

אין ספק שהיעד החם עכשיו, במגבלות התקופה הוא ללא ספק דובאי .שירי מימון תופיע ביום ראשון הקרב בערב הפתיחה של הפסגה העסקית הראשונה הרשמית בין ישראל לאיחוד האמירויות בדובאי מימון תשיר את השיר המיתולוגי "הללויה" ב- 3 שפות (ערבית, עברית ואנגלית) ואת השיר הבייתכ של הזמרת הלבנונית פיירוז. בנק הפועלים ומכון הייצוא יזמו את הפסגה העסקית הראשונה הרשמית בין ישראל לאיחוד האמירויות, במסגרתה ישתתפו 200 יזמים ויזמיות מובילים מישראל, אנשי ונשות חדשנות, מדע ועסקים ישראלים, שיטוסו בטיסה ישירה ת"א-דובאי, ל-4 ימים של מפגשים וסיורים עם גורמי ממשל, אנשי השקעות, פיננסים, חדשנות והייטק מקומיים.

מאוחדת הראשונה שמגיעה לחסן את עובדי עיריית נתניה: קופת חולים מאוחדת מנגישה את מתן החיסונים ולאחר פתיחת הניידת, זכו עובדי עיריית נתניה, לקבל שירות חיסונים עד מקום העבודה. מנהלת המרפאה יעל פרחי ציינה כי צריך לזכור שבידי כל אחד ואחת מאיתנו למנוע את התפשטות המגיפה. 'לא מסתכנים ולא מסכנים – השנה כולנו מתחסנים! ".

ארגון הנשים אשת לפידות בדרך לדובאי… הארגון חתם לראשונה על הסכם שיתוף פעולה בדובאי וישתתף לראשונה בוועידה בינלאומית שתתקיים במרץ 2021 באמירויות. יוזמה משותפת בין שני הצדדיים ליצור העצמה נשית ולקדם נשים בעולם העסקים ובחברה הישראלית בפרט. צילום: יח"צ.

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, ואיש הפרסום מיכה פדרינג, ביקרו במספרה של עידן טל בקריית השרון, כדי לברך לרגל הפתיחה. דלל: "אני מאחל לעידן ולצוות הצלחה רבה ושגשוג – ושב וקורא לתושבות ולתושבי נתניה לצרוך את השירותים ולערוך את הקניות כאן בעירנו, כדי לחזק את העסקים המקומיים ולאפשר להם להתפרנס בכבוד".

וואו!! מעל 5 מיליון ש"ח נאספו השבוע באירוע התרמה לעמותת שלוה, מעל 200 מתנדבים מעובדי חברת הביטוח איילון התנדבו לגייס   במשדר המיוחד של ערוץ 13. את האירוע הנחו אן וירדן מהמרוץ למיליון וארחו  אמנים  כמו ,שולי רנד, זיו שילון, ושי חי שהגיע שמח ונרגש לאחר לידת בכורו הרווקים  רוני נדל ואסיף אלקיים ועוד עד לחצות בו הכריז המנכל  יוגב על הסכום  שנאסף לעמותה .צילום: רפי דלויה .

החיים על פי רום פריד.. התייר הנתנייתי עושה את איי סיישל .. לפריד שהיה רגיל בתקופה הזאת להכין את הפקות החורף החמות ביותר השתנו התוכניות הקורונה הגיע ההפקות והמסיבות בוטלו מה שנתן לפריד ברייק של כמה חודשים של מנוחה פריד כרגע נמצא באחד האיים היפים בעולם וכמובן שהתמונות כאן אצלנו.

למערכת המדור הגיעו השבוע אין סוף תמונות ותודות מאירוע השף מבית היוצר של מסעדת צאביז שהתקיים לאחרונה. האורחים הופתעו לגלות שולחן שוק מהרמות הגבוהות ביותר בניצוחו של שף העל דודו דוידי האמת נראה שווה ביותר.

דניאלה עמר מאמנת הכושר האלופה מעבירה בתקופה זו אימוני כושר  בזום. אז לאלה מביננו שנמאס להם  לעלות כל חורף במשקל מצאנו לכם את הפתרון המשולם עמר בשילוב של אורח חיים בריא תפריטי תזונה מזינים במיוחד בשילוב של אימוני מקצועיים תגרום לכם להרגיש טוב מאי פעם טוסו על זה..

רון ימין מפציץ… כנראה שזה עובר בגנים כי רון רק בן 14.5 וכבר מתחרה בסבב הנוער הישראלי בגלישה .השבוע אף  קיבל ספונסר לגלשנים מחברת אולטרוויב גלשנים. רון כוכב עולה בגלישה כבר גלש בסרי לנקה פורטוגל ושבוע הבא טס למחנה אימונים בקוסטה ריקה מדור מציצים רוצה לאחל המון בהצלחה לגולש המוכשר. צילום :איתן ליבוביץ.

סיני חיון המוכר לכולנו משוק הפרחים  מחכה לכם בחנות החדשה שלו ברחוב היהלום בשוק העיר נתניה אז אם כבר לפנק את האישה חברה בפרחים איכותיים ליום שישי מצאנו לכם את המקום המושלם.

ארבעת הירושלמיות / נתנייתיות שדאגו לעשות הרבה בלגן בעיר נהנות מהרגעים האחרונים של האזרחות רגע לפני תאריך הגיוס שקרב מתמיד אחלה שבוע..

צלם הפאפרצי טל חמד בפינתו הקבועה אצלנו במדור.. השבוע נתפס בעדשת המצלמה  יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה משה סמייה התמונה כאן אצלנו..

שבוע האוכל האיטלקי בדרכים: שגריר איטליה בישראל, מר ג'אנלואיג'י בנדטי ומנהלת לשכת התיירות של איטליה בישראל, הגברת כלליה די קונסיליו הובילו מסע מיוחד של מעל 70 רכבי אלפא רומיאו מתל אביב לגן לאומי ציפורי שבצפון במסגרת שבוע האוכל האיטלקי.   צילום: רותם ברק

Related Post

מוריד הגשם

Posted by - 17 בינואר 2018 0
  ביום חמישי שעבר נערכה תפילה מיוחדת במטע קדיתא (ליד העיר צפת), בהשתתפות רב מרכז העיר צפת (הרב בניהו ברונר),…

אניה בוקשטיין בקמפיין חדש לויסוצקי, אות מפעל חיים הוענק לשף שלום קדוש וגם – המחווה לאלי דלל, מ"מ ראש העיר, "בדרך לכנסת"

Posted by - 9 בנובמבר 2022 0
1. המוזיקאית והשחקנית אניה בוקשטיין הצטלמה לצילומי הקמפיין החדש של ויסוצקי Good Night  הצילומים נערכו בבית הלוויות הישן ברידינג.  אניה התלוננה…

נפתח בית מדרש מת"ן נתניה

Posted by - 16 באוקטובר 2018 0
בית המדרש מת"ן הפועל תחת המחלקה לתרבות תורנית בעמותה לחינוך בלתי פורמלי בנתניה פתח את השנה עם מגוון שיעורים לגברים…

הערכת מצב

Posted by - 20 באוקטובר 2023 0
בהתאם להערכת מצב שהתקיימה היום בראשות ראש העיר, מרים פיירברג-איכר ומנכ״ל העירייה, יורם כהן, להלן מס׳ עדכונים: אנו חוזרים ומבקשים…

ביקור הפרויקטור בלניאדו

Posted by - 15 בינואר 2021 0
פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש סייר הבוקר בבי"ח לניאדו "צוות לניאדו מתמודד עם כמות גדולה מאד של מטופלים חשודים ומאומתים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות