אסי עזר על ההורות המתקרבת, אלה אייבינדר, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת SCOOP, ניצן שיק מחתונמי ואחותה חוגגות רווקות ביום האהבה וגם – לילות איסטנבול בירושלים

6 0

למרות שהחורף בעיצומו קרולינה למקה ברלין מצלמת את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2022 באווירה של קיץ ונווה מדבר. על רקע הנוף המדברי חלקו בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של המותג, מראות אופנתיים נוטפי סטייל, עליהם נוספו משקפי השמש מהקולקציה החדשה. בר סיפרה שהיא מחלקת משקפי שמש במתנה לכל מי שהיא פוגשת כמעט. אסי, לעומת זאת, אמר שלמזלו המשקפיים שלו הם משקפי ראייה כך שהוא כל הזמן מרכיב אותם ולא יכול להעניק במתנה.. רוב השיחות ביניהם היו על ההורות המתקרבת של אסי, שסיפר שאלברט כבר מעצב לתינוקת את החדר והבטיח שלצילומים הבאים הוא מגיע איתה במנשא. יש למה לצפות. צילום: רפי דלויה.

כוכבת הישרדות VIP  והדוגמנית אלה אייבינדר, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשתSCOOP  

במסגרת הקמפיין תקבל 100 אלף ₪.   אייבינדר תופסת את מקומה של הדוגמנית דניאל גרינברג, גרושתו הטריה של הזמר אייל גולן אשר שימשה לפני כשנתיים כפרזנטורית המותג. בעבר העסיקה  רשת SCOOP גם את דר זוזובסקי, רוסלנה רודינה. הקמפיין בכיכובה של אלה אייבינדר יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, לקראת השקת קולקציית אביב קיץ 2022 . צילום: עמית נעים.

יום האהבה חל עלינו בשבוע שעבר ובגזרת הרווקים הלוהטים של המדור מככבת אחותה של ניצן שיק כוכבת "חתונה ממבט ראשון" קוראים לה מור שיק רווקה מתל אביב וגם מחפשת אהבה.

בינתיים תפסנו את האחיות שיק במסע קניות ביום של כיף ושופינג משפחתי. צילום: נועה הירש.

עד שעות הלילה המאוחרות הצטלמה דנית גרינברג לקמפיין לרגל השקת קולקציית התכשיטים שעיצבה תכשיטי דנון.

 גרינברג שעיצבה לראשונה בחייה את שיערה עם פוני חדש, חשפה את התכניות לחופשת ירח הדבש שלה מייד לאחר החתונה.  ומתייחסת גם לסערת הרשת  "נוכל הטינדר" סיימון לבייב ששלח לה מכתב תביעה, לדבריה: "אני ממש לא מפחדת מהתביעה אשמח להמשיך ולהילחם שלא ימשיך לעבוד על נשים נוספות…"צילום: אדיר פישר/ אסף לב.

לילות איסטנבול בירושלים:

2000 איש התמוגגו מהופעה מרגשת של הזמרת הישראלית/טורקית לינט בפסטיבל של מוסיקה טורקית באודיטוריום אוסישקין בבנייני האומה ירושלים  הזמרת לינט, שהשתתפה בעונה האחרונה של התוכנית אקס פקטור לאירוויזיון והגיעה לישראל מטורקיה במיוחד להופעה, ביצעה מגוון להיטים שלה ולהיטים גדולים במוסיקה הטורקית בליווי תזמורת ירושלים מזרח ומערב לינט פתחה את המופע שלה בברכת שהחיינו וסיפרה לקהל הנלהב שהמופע בנייני האומה ירושלים זה רגע מאוד מרגש עבורה וזה סוג של סגירת מעגל מבחינתה כי "התחלתי את הקריירה המוסיקלית שלי כאן בעיר ירושלים כשהופעתי בתור ילדה בת 5 יחד עם אמא שלי כצמד 'לילה ולינט' באופן מחתרתי באולמות קטנים בעיר ועכשיו להופיע כאן בבמה הכי מכובדת בעיר ירושלים – בנייני האומה זה רגע מאוד מרגש וגדול בקריירה שלי." צילום: מירי כהן.

שומרים על צוותי הרפואה:

 מרכז המופ של קבוצת א.ל. התקינה כתרומה ב-1500 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד״א את טכנולוגיית IN-EX  החדשנית לאויר נקי ומניעת התפשטות וירוסים .  

 המערכות פותחו בשיתוף עם חוקרים מאוניברסיטת בר-אילן והטכנולוגיה קוטלת בקטריות ווירוסים באויר ביעילות של למעלה מ-99%3. צילום: אלישר ארט.

ויקטור  דהן הגיע מקנדה לחגוג יום הולדת  עם  המשפחה בארץ . בתמונה עם  האח רפי דהן האיש והאגדה מספרת מונטריאול המון מזל טוב ויקטור.

למשה  כרם  הצלם והאגדה מסטודיו פוטוגן הידוע והוותיק ולישראל  אהרוני  יש  מפגש קבוע , מדי  בוקר  שישי הם נפגשים לקפה בסטודיו ברחוב וויצמן . גם המדור הגיע ונהנה מקפה  משובח . התמונה כאן.

מזל טוב גדול  לליאת ויריב  טביב זאדה להולדת הבן  עמנואל , נכד לאילנה ומאיר מאור  ,אותו כולם מכירים כ דיסק מאיר . מדור מציצים מצטרף לברכות. מזל טוב.

יום האהבה

לידור קוקוש ונועה לוי חוגגים את יום האהבה בדובאי
לידור קוקוש ונועה לוי חוגגים את יום האהבה בדובאי
עומרי פרץ ונועה מסיקה חוגגים את יום האהבה
עומרי פרץ ונועה מסיקה חוגגים את יום האהבה

Related Post

עושים לכם סדר!!

Posted by - 22 בינואר 2024 0
האם מותר לתת לילדים פירות יבשים? מה הסכנה באגוזים ופיצוחים? איך צריכה להיראות צלחת החג לילדים? כל התשובות של מומחי…

אנשים טובים באמצע הדרך

Posted by - 6 בנובמבר 2019 0
דיירי בניין מגורים בו פרצה שריפה, נדהמו לגלות כי עשרה מתנדבים מעמותת ידיד, שלוו על-ידי חברת המועצה תרצה גרינפלד וראש…
כלי נגישות