אנה ארונוב וניבר מדר בצילומי קמפיין לרגל המונדיאל, איתי לוי עושה את לי קופר וגם – זו הסיבה מדוע תראו ברחבי העיר הרבה תיירים מסין

3 0
  1. הסופרת  המוערכת ענת לב-אדלר, מחברת רבי המכר "אישה בעונת מעבר" ו"כותבת ומוחקת אהבה" מגיעה לכרכור לשיחת נשים אמיצה על החיים באמצע החיים, ענת מדברת בפתיחות ובאומץ על מה שלא רבות משתפות – על הצורך להתמלא מחדש כשהקן מתרוקן, לקבל את שינויי הגיל והגוף ולהתבגר בקבלה ובשלווה אל תוך עצמי החדשה. צילום: גל חרמוני.

2.

אמש הצטלמו אנה ארונוב וניבר מדר, הפרזנטורית של רשת אינטימה בצילומי קמפיין לרגל המונדיאל בו צילמו סרט קצר והומוריסטי במסגרתו הן מצולמות דרך חור ההצצה של הדלת כשהן לבושות בפיג'מות מחוץ לבית רועש של צופי מונדיאל.

 במהלך הסרט השניים עומדות וממתינות שיפתחו להן את הדלת, מצלצלות בפעמון ומחכות שיפתחו להן, אבל אף אחד בבית לא שומע אותן. בכל זאת ,מונדיאל משודר ברקע..

צילום: רפי דלויה.

3. הזמר איתי לוי הגיע ליום צילומי קולקציית הקפסולה החדשה אותה עיצב  עבור מותג האופנה לי קופר. אל סט הצילומים הגיע איתי לוי מהמרינה באשדוד, שם החל בלימודים לקראת הוצאת רישיון שיט. איתי שיתף את הצוות על הסט בתחביב החדש: "אני מאוד אוהב את הים וכבר הרבה זמן רוצה להוציא רישיון שייט. בגלל שאף פעם לא היה לי זמן לזה, החלטתי פשוט להתחיל שיעורים ולשלב את זה עם הלוז העמוס."

 כמו כן  איתי מתעניין בימים אלו ברכישת יאכטה משלו. שיהיה בהצלחה קפטן לוי. 

צילום: שי פרנקו.

4. לה סינמה סה מניפיק!

הצלחה לפסטיבל הקולנוע הישראלי-צרפתי שהתקיים השבוע במסגרת פעילות עיריית נתניה-אגף הקליטה. מדובר בפסטיבל ראשון מסוגו המתקיים בעיר שנמשך שלושה ימים עם 6 סרטים שונים. את אולמות הקולנוע פקדו כ-500 עולים חדשים וותיקים וגם צברים שנהנו מסרטי "בורקס" ועד לסרטי "שטיח אדום" בפסטיבלים בינלאומיים. ראש העיר, מרים פיירברג איכר, בירכה בפתיחת הפסטיבל את העולים החדשים שהגיעו לעיר וסיפרה כמה נושא שילוב העולים בעיר יקר לליבה, והיא פועלת רבות על מנת להנגיש את עולם התרבות בשפות שונות לעולים..

5.

אמש הסתיים קורס קציני מערך ההגנה האווירית. אחת המסיימות היא סג"ם אורי, בת ה- 20 מנתניה.

בנובמבר 2020 היא התגייסה למערך ההגנה אווירית ולאחר הטירונות שובצה כלוחמת בסוללה אורי של גדוד 947 המפעיל את מערכת כיפת ברזל. אורי תמיד ידעה שתרצה לצאת לקורס קצינים, אך לאחר מבצע "שומר חומות" כבר לא נותר ספק: "מבצע "שומר חומות" הייתה חווית קצה מבחינתי. אלו היו השבועיים הכי משמעותיים בחיים שלי." מספרת אורי לעורך המדור. המון מזל טוב ובהצלחה בתפקיד החדש!.

6.  

פרס מפעל חיים, הוענק לאהרון אמסלם, במעמד שרים בכירים בממשלת ישראל ובכירי ענף התיירות, במסגרת ועידת איגוד בתי המלון והתיירות. אשר התקיים ב-Expo תל-אביב. אהרון אמסלם, מחלוצי ענף התיירות בישראל ויקיר העיר טבריה. אמסלם הקים בעיר לפני למעלה מארבעה עשורים את מלון חוף רון, על שפת הכנרת ותרם רבות לפיתוח ולעידוד התיירות הנכנסת בישראל בכלל ובטבריה בפרט. יישר כוח גדול. צילום: ליאור פוזניאק.

7. אם תראו ברחבי העיר הרבה תיירים מסין ,תדעו שזה התחיל מכאן ,עם ביקורו של שגריר  סין  בלשכתה של ראש העיר מרים פיירברג איכר .אפרים בולמש הממונה גם על התיירות ומנכ"לית המשרד אולגה לוריא מבטיחים בתי מלון מלאים בעיר . התמונה כאן.

8. צלם הסלבס טל חמד בתמונה עם כתב ערוץ 12 יאיר שרקי שתועדה ברחובות העיר נתניה והגיע עד אלינו.

9. וועדת שמות רחובות ואתרים, בראשותו של סגן רה"ע, עו"ד אדיר בנימיני, התכנסה בהרכב מצומצם לשמיעת בקשות פרונטליות מטעם שורה של תושבים בני העיר. התמונה כאן.

10. מזל טוב לבני אבוטבול תבל שחגג 47 לצידו החברים ברוך אבוחצירא ובן שחר . המדור מצטרף לברכות.

11. רגע לפני תחילת החורף בהופעה של שלמה ארצי נצפו אבי סלמה ובתו אוריה בתמונה שהגיע עד למדור הרכילות שלנו. תהנו אלופים.

12. במשחק הכדורגל בין כוכבי העבר של מכבי נתניה לקבוצת בנות נתניה, כשהמסר הוא נגד האלימות כלפי נשים, נצפו חבר מועצת העיר אהרון אורגד עם האחים כדורגלני העבר יוסי קרלוס ומומו אדרי שאהובים מאוד על הקהל הנתנייתי הזוכר להם חסד נעורים.

13. מציצים חוגג לכם יום הולדת שמחח

Related Post

תרבות הנפנוף משתדרגת

Posted by - 18 ביוני 2019 0
יותר ויותר ישראלים רכשו השנה מטבחי חוץ; מדובר בגידול של 17% ביחס לשנה הקודמת; על מטבחים שהפכו לסמל סטטוס של…
כלי נגישות