איפור קליל לימי הקיץ

6 0

שכבת איפור עמידה ושילוב בין מרקם יבש לרטוב יבטיחו לך קיץ זוהר. איך מאפרים את הפנים, העיניים והשפתיים וכיצד שומרים על תכשירי הטיפוח בארון? קבלי את המדריך המלא

תקופת הקיץ היא הזדמנות מצוינת לאמץ כללי איפור נכונים ולהשתמש בהם להשגת מראה זוהר. לפי מחקר שנערך בבריטניה, מעל 17% מהנשים במדינה מסרבות לצאת מהבית בלי איפור, כ-45% נוהגות להשתמש באיפור באופן קבוע ו-81% רוצות לשמור על עור נקי ובריא אך מודות שהן לא יודעות כיצד לעשות את זה. למרות שאין מחקר דומה שבדק את הרגלי השימוש בארץ, אפשר לשער שהם פחות או יותר דומים.

המאפיין העיקרי של איפור קיץ הוא עמידות גבוהה. איפור קליל לימי הקיץ יהיה בהכרח עמיד יותר, כי שכבות עבות וכבדות עלולות לגרום לו להתנתק מהעור ולהימרח. כמו כן, מומלץ לשלב מרקם יבש של פודרות, סומק וצלליות עם מרקם רטוב כמו מייק אפ וכך להשיג עמידות מוגברת.

פנים, עיניים ושפתיים

איפור לימי הקיץ תלוי בחלק שבו מעוניינים להתמקד. בכל הנוגע לפנים, הדגש הוא על שימוש בשכבת מייק אפ דקיקה ואוורירית שלא תכביד על העור ועל מרקם מוס, בגימור פודרה או על בסיס מים.

הטקסטורה של המייק אפ בקיץ חשובה מאוד ורצוי להשתמש בכרית פודרה ללא חומר כדי לספוח זיעה. מבחינת סגנון, מומלץ להניח מעט מייק אפ על אזור הלחיים ולהעביר עליו מברשת עם סומק או ברונזר בגוון שזוף וטבעי.

דווקא האיפור של העיניים עשוי להיות מאתגר לאורך הקיץ. עבור העפעפיים כדאי לשלב מעט מייק אפ או ברונזר עם תוספת של צללית זוהרת, כדי לגרום לצללית להישאר זמן רב יותר ולהיראות טבעית גם על רקע אור השמש הבוהק. בשביל הריסים ניתן להשתמש במסקרה עמידה במים ובמקביל צריך להחליף את העיפרון בצללית מטושטשת סביב העין.

איפור קליל לימי הקיץ לא יכול להיות מושלם בלי התייחסות נפרדת לשפתיים. מומחי איפור ממליצים להשתמש בתוחם על כל השפתיים, או לחלופין לטפוח באצבע עם מעט צללית סומק ולאחר מכן להשתמש בגלוס טבעי. אם לא מחפשים מראה טבעי אלא זוהר ונוצץ, אפשר להשתמש במעט מייק אפ ופודרה ישירות על השפתיים ואז להוסיף שפתון או גלוס.

כך תשמרי על מוצרי האיפור

הקיץ מחייב אותנו להתייחס לתכשירי הטיפוח והאיפור בצורה מעט שונה, בעיקר בכל הנוגע לכללי אחסון וחיי מדף. מומלץ להשליך את המסקרה לפח כל שלושה חודשים ולא להוסיף מים או רוק אחרי שהיא מתייבשת.

מבחינת אורך חיים, שפתון שמאוחסן במקום קריר ויבש ישמש אותנו עד שנה, בעוד פודרה וצלליות יישארו יעילות עד שנה וחצי מקסימום. את המייק אפ מאחסנים גם בקיץ לפי הנחיות היצרן ואת מברשותה איפור שומרים באמצעות שטיפה וחיטוי.

 

קרדיט תמונה: https://www.pexels.com/photo/brunette-woman-blonde-long-hair-in-white-off-shoulder-sleeve-at-daytime-90754/

Related Post

האם דליפת שתן נגרמת בגללנו?

Posted by - 2 בספטמבר 2018 0
בריחת שתן היא תופעה שכיחה ורווחת אבל לעיתים קרובות היא עלולה להחמיר על רקע אורח חיים מסוים, תפריט תזונתי לא…

מתחדשים

Posted by - 17 בנובמבר 2020 0
הוועדה המקומית אישרה השבוע פרויקט פינוי בינוי נוסף בקרית נורדאו. הפרויקט תוכנן בהתאמה להוראות תכנית המתאר השכונתית. מדובר בפרויקט ברחוב…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות