איך להפעיל מכונת כביסה: 'עשה' ו'אל תעשה'

10 0

חושבים שקל להפעיל מכונת כביסה? אז זהו, שלא תמיד. הקפידו לוודא שאתם יודעים בדיוק איך להשתמש במכונת כביסה כדי להבטיח שהבגדים שלכם ייצאו מהכביסה ריחניים ונקיים בכל פעם.

אז אם אתם תוהים איך להפעיל את המכונה החדשה שלכם או מחפשים שיטות להפיק את המרב מהמכונה הקיימת שלכם, מדריך זה מציג את רשימת ה'עשה' ו'אל תעשה' בכל הנוגע להפעלת מכונת כביסה.

הפרדת צבעים וטיפול מקדים בכתמים

הפרדת בגדים לפי צבעים תסייע במניעת אסונות של העברת צבעים צבעוניים לבגדים או אריגים לבנים, ולכן מומלץ לחלק את הכביסה השבועית שלכם לארבע ערמות:

  • כביסה לבנה
  • כביסה צבעונית
  • כביסה גסה
  • וכביסה עדינה.

ברגע שיש לכם מספיק מערמה אחת כדי להכניס למכונה, יש לבדוק אם חלק מהבגדים מוכתמים קשה ולטפל בהם עם חומר ניקוי מתאים לפני הכנסת הכביסה, על מנת להימנע מהצורך לכבס את הנבגדים מחדש אחר כך.

בדיקת תוויות להוראות כביסה

לפני הפעלת מכונת כביסה, חשוב להקפיד לבדוק את הנחיות הכביסה בתוויות הבגדים, כדי להבין את ההוראות לגבי מחזור הכביסה והטמפרטורה המתאימה להגדרה.

אל תכניסו כביסה עדינה לסל הכביסה

כדאי להכניס פריטים עדינים כמו תחתונים, חזיות, גרביונים, אריגי משי והלבשה תחתונה לשק כביסה מבד כותנה על מנת להגן עליהם מפני פגיעה. אם אין לכם שק כביסה מיוחד, השתמשו בציפית.

אל תכניסו את אבקת הכביסה או הנוזל למקום הלא נכון

יש להקפיד לקרוא את הנחיות השימוש על חומר הכביסה כדי להבין איך למדוד ולהשתמש במוצר הספציפי הזה. רוב ההנחיות כוללות:

  • מדידת נוזל כביסה באמצעות הפקק או כוסית המינון והנחת החומר במקום הנכון במכונת הכביסה אחרי הכנסת הבגדים.
  • מדידת אבקת כביסה באמצעות הכף המצורפת והנחתה בתא הנכון של מגירת מכונת כביסה.
  • הוספת טבליות כביסה למגירת המכונה או לתוף המכונה לפני הבגדים, בהתאם להוראות השימוש במכונה.
  • ממש כמו הוראות השימוש לטבליות מכונות כביסה, אופן השימוש בכמוסות קל וברור. מכניסים כמוסה לחלק האחורי של התוף, לפני הכנסת הבגדים, ומפעילים את המכונה.

אל תסגרו את דלת מכונת הכביסה לאחר השימוש

דלת מכונת כביסה צריכה להישאר פתוחה מעט לאחר השימוש בה כדי לסייע במניעת צמיחת עובש וטחב, כך שלא יהיו ריחות שאינם נעימים שיציפו אותה.

ניקוי מכונת כביסה

ניקוי קבוע הוא חלק חשוב מידיעת השימוש במכונת כביסה. אחרי הכול, מכונת הכביסה שלכם לא תוכל לבצע את עבודתה ביעילות אם היא לא תהיה נקייה!

הגדירו את מכונת הכביסה לסיבוב חם והוסיפו כוס חומץ בן על מנת לחטא את המכונה ולסייע בהסרת ריחות שאינם נעימים.

אל תעמיסו את המכונה יותר מדי

בגדים דחוסים במכונת הכביסה לא יוכלו להסתובב מספיק כדי להתנקות כראוי, כך שבסופו של דבר תצטרכו לכבס אותם שוב. חוץ מזה, אין לשטוף עומסים קטנים באמצעות מחזור עומס גדול, כי פעולה זו תוביל לשימוש בכמות מיותרת של מים ואנרגיה.

אל תשאירו שום דבר בכיסים

יש לבדוק את כל הכיסים ולהוציא מהם פריטים כמו מטבעות או חפצים מפלסטיק לפני שמכניסים את הבגדים למכונת הכביסה. חפצים שמשתחררים מהכיסים יכולים לשבש את הפעולה התקינה של מכונת כביסה.

Related Post

השבוע בכפר יונה: עדכוני תחבורה

Posted by - 15 בפברואר 2023 0
ביום רביעי השבוע (כ"ד שבט, 15.2) נכנסו לתוקף שינויים בתחנות קווי אוטובוסים של חברת "קווים" בכפר יונה, לרווחת הנוסעות והנוסעים:…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות