איך זה להיות אישה דתייה בעולם התקשורת?

4 0

למעלה מ- 200 נשים הגיעו לבית הכנסת הגדול "שונה הלכות" ביום חמישי האחרון, להרצאתה המרתקת של אשת התקשורת הגב' סיון רהב מאיר, בהשתתפות ראש עיריית נתניה. 

ערב ההרצאה אותו העבירה אשת התקשורת סיוון רהב מאיר, שאורגן על ידי יו"ר המועצה הדתית אשר אוחנה ובשיתוף פעולה עם העמותה לחינוך הבלתי פורמלי, גרר תגובות מחמיאות ממגוון הנשים שנכחו במקום.

סיון רהב מאיר, הנחשבת לאחת מאושיות התקשורת המובילות ביותר בישראל סיפרה על תהליך התשובה שהחלה בגיל 15 והסבירה איך היא מנסה לשלב, או לדבריה, להפריד, בין תפקידה ככתבת חדשות, עיתונאית ומנחת טלוויזיה לבין העברת שיעורי תורה ומסירת הרצאות ברחבי הארץ וכל זאת תוך כדי גידול הילדים.

בשנינות, חן מיוחד, הרבה הומור, פשטות וכנות הצליחה סיוון רהב מאיר להעביר בשפה קולחת מסר על המציאות של חיינו בעידן הטכנולוגי שחצה את כל גבולות הפרטיות שליוותה עד היום את חיי המשפחה, וההפרדה הבלתי מתפשרת בין החיים בבית ולבין מקום העבודה.

לסיום ביקשה רהב מאיר להעביר מסר וביקשה מהנוכחות לזכור לדעת להפריד בין חיי המשפחה ולבין הקריירה ולדעת את סדרי העדיפויות בחיים.

חברת המועצה הדתית הגב' תרצה גרינפלד ומר רועי זלצר מנהל היחידה לתרבות תורנית בעמותה מסרו כי "שיתוף הפעולה הפורה בין המועצה הדתית והעמותה לחינוך בלתי פורמלי ימשיך ב"ה והציבור יזכה להנות מהפירות".

הנשים עזבו את המקום בהרגשת התרוממות בתקווה לעוד ערבי נשים מעוררים כאלו.

 

 

Related Post

השקעה משתלמת

Posted by - 17 בנובמבר 2020 0
עומרי ראובני, סמנכ"ל שיווק קבוצת איציק תשובה: "התשואה מהשכרת משרדים בנתניה מבטיחה יותר מהתשואה בתל אביב" קבוצת איציק תשובה מדווחת לציבור כי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות