אורי גלר בא להפתיע, יעל בר זוהר ואיתיאלה נרתמות וגם – ירדן ויזל , אן זיוי , הלן הוד ועוד מתנדבות

3 0

אלופות!!

 ירדן ויזל , אן זיוי , הלן הוד, וגילי טלבי התנדבו למבצע החירום של עמותת חסדי נעמי וארזו ארגזים מלאים בערכות חורף עבור קשישים וניצולי שואה. כפפות שמיכות כובעים ועוד מוצרים שיהפכו את החורף שלהם לחם במיוחד כל הכבוד..

צילום: חסדי נעמי.

השחקנית דנה פרידר, שנבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי של הבושם
VERY GOOD GIRL מבית מותג העל CAROLINA HERRERA הצטלמה לקמפיין החדש של הבושם לקראת השנה האזרחית החדשה במסגרת הצילומים דנה סיפרה כי היא קיבלה את התפקיד הנשי הראשי בסרט "אסקובנק" לצדם של זוהר ליבה, גיא אדלר ולירון לבו. הסרט יצטלם במיאמי ובדרום אמריקה בבימויה של אורית שר. שיהיה בהצלחה.. צילום: שי פרנקו / הגר טל.

יעל בר זוהר נרתמה לפעילות מבורכת למען האגודה הישראלית לסוכרת נעורים, במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסוכרת המתרחש בעולם כולו ביחד עם אור לוי המתוקה בת ה-10 ילדה סוכרתית מגיל 6. רק בריאות. צילום: זיו טולדנו.

חברת דיור אינטריורס השיקה את אולם התצוגה המחודש שלה בעיצובו

של מעצב הפנים המוכשר ליעד יוסף. הגיעו לברך ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה, בקצב שירתה של עינת שרוף, עשרות מעצבי פנים ואדריכלים מובילים מרחבי הארץ. התמונות כאן. צילום: ליאת מנדל.

רשת "עמל ומעבר" יוצאת במיזם "ערבות הדדית" מיוחד לקראת חג החנוכה ומזמינה את הציבור לקחת חלק ולהאיר את המדינה והלבבות. אלף ערכות של חנוכיות ונרות יחולקו בכל הארץ. חג אורים שמח.

בארוע חגיגי ומיוחד במתחם דיסיטי שם נפתחה חנות הדגל של רשת הומס– מלבישים את הבית בסטייל השתתפו שלושת הפרזנטורים של חברת ארקוסטיל. השף טום אביב, זוכת מסטר שף איתיאלה והפיינליסט אסף דיי בישלו, הצטלמו ועשו המון שמח. צילום: הומ'ס.

לאחרונה  התקיימה תחרות אליפות ישראל באפיה וקונדיטוריה 2021, כחלק מתערוכת ישראפוד של קבוצת שטיר, בה זכו שני אופים מוכשרים: עידן קושניר בתחום האפייה ומיטל גרוס בתחום הקונדיטוריה . מיטב האופים בישראל התחרו על התואר הנכסף "אלוף ישראל בקינוחים ובאפייה" ועל מקום בנבחרות לתחרויות בעולם. צילום: יח"צ.

באמית בר אילן נתניה- מגשימים חלומות

הרב משה דיין, מחנך כתה ח' בתיכון אמית בר אילן נתניה הגשים השבוע את החלום של התלמיד שלו, אור סעדיה כאשר ארגן לו בהפתעה מפגש אישי עם אורי גלר.

התלמיד אור סעדיה שיתף כי עולם הקסמים מרתק אותו, וכי הוא חולם על פגישה עם אורי גלר.. "שלחתי לאורי גלר הודעה פרטית על החלום של התלמיד שלי", מספר הרב דיין . גלר מצדו, נענה בחיוב לבקשה. "הוא הסכים לקבל אותנו בצורה כל כך נפלאה, עם הדרכה ממש טובה", במהלך המפגש המפתיע והמרגש, ערך גלר לסעדיה סיור אישי במוזיאון שלו ביפו ושיתף אותו במגוון מוצגים מרהיבים וכמובן כופף כפית מול עיניו הנדהמות.  קרדיט צילום תמונה: אריאל חן.

מציצים חוגג לכם יום הולדת!!

שובל רובילר חוגגת
סוכן העל של רשת יורו דרייב דיוויד לוזון חוגג
סוכן העל של רשת מכוניות היקרה יורו דרייב דיוויד לוזון חוגג
בן פלד חוגג 23

צלם הסלבס טל חמד בתמונה עם השורדת היפייפיה מעיין אשכנזי שהגיע לרחובות העיר נתניה היישר מהפיליפינים ונראת מחוייכת מתמיד..

רפאלה ורדי מנתניה .בעלת תואר בכימיה. מגשימה חלום. כיום היא כותבת מלחינה ומבצעת שירים שכובשים את המדיה התקשורתית ואת ערוץ 24 . לאחרונה הוציאה את השיר "סליחה אהובה", בעקבות קרע שנוצר בינה לבין אישה הקרובה אליה מאוד . אם תהיה סולחה נעדכן…

Related Post

ונעבור לתחזית: עונת החתונות כבר פה

Posted by - 10 ביוני 2022 0
מעצב השיער המוביל רואי דניאל –ללוריאל פרופסיונל, מסרק כלות מזה 15 שנים מעדכן את הקוראים של השבוע בנתניה בכל הטרנדים הצפויים לקיץ 2022: ולעונת…

זהירות – גל חום כבד

Posted by - 15 ביולי 2021 0
בימים הקרובים צפוי לפקוד את ישראל גל חום כבד, במסגרתו יטפסו הטמפרטורות בכל חלקי הארץ. יש להישמר מפני הסכנות כגון…

מקום ראשון

Posted by - 7 במרץ 2018 0
תלמידות מגמת המחול בתיכון עגנון, התבשרו כי זכו במקום הראשון בתחרות המחול הדתית הארצית שבה השתתפו, לאחר שצברו את מירב…

מצטיינים

Posted by - 11 בפברואר 2020 0
שני תלמידים מנתניה ברשימת 19 תלמידים ממחוז תל-אביב, שקיבלו את אות הפעיל המצטיין לשנת תש"ף. בתיכון "קוגל" בחולון הוענק ביום…
כלי נגישות