אהבה ב-9 שניות

5 0

AppDate, השם הכי חם בתחום אפליקציות הדייטים, ואפליקציית "סטודנט גרופ" משתפים פעולה למצוא לסטודנטים אהבה ב-9 שניות, תוך מתן מגוון רחב של מבצעים והטבות.

 

Screen-3בשורה לקהל הסטודנטים בישראל, אפליקציית AppDate  הישראלית המובילה בעולם ההיכרויות והיחידה שמציעה להכיר באמצעות ווידיאו סלפי של 9 שניות יחד עם מערכת צ'אט פנימית מובנית יוצאת בשיתוף פעולה יחד עם אפליקציית "סטודנט גרופ" במטרה להרחיב את מגוון ההטבות שמציעה "סטודנט גרופ" למשתמשים בה.

 

מהות השת"פ:

במסגרת שיתוף הפעולה תחשוף "סטודנט גרופ" את AppDate  לקהל הסטודנטים על מנת שיכירו את האפליקציה ויתרונותיה. הסטודנטים והסטודנטיות יוכלו לפתוח פרופיל ולמצוא מיידית מי לידם בקמפוס גם נרשם (או נרשמה) וגם מחפש/ת זוגיות, וליהנות מאפליקציית היכרויות חדשנית שמאפשרת מציאת אהבה בדרך המהירה והבטוחה ביותר, אהבה ב 9 שניות!.

 

במסגרת תקופת השת"פ שהתחיל כבר ב-30 לדצמבר 2017 , תעניק AppDate מגוון פרסים ומבצעים יחודיים לסטודנטים הרשומים ב "סטודנט גרופ". APPDATE תציע מבצע הווידאו המקורי ביותר שיעלה סטודנט מ – "סטודנט גרופ", והזוכים יקבלו : מגוון רחב של פרסים למשל – חבילת נופש במלון יוקרתי בארץ, חבילה נופש אטרקטיביות, מחשב נייד, ארוחה זוגית, ביקור בספא מפנק ועוד….

 

מה זה  AppDate?

אפליקציות דייטינג  כבר מזמן הפכו לחלק מחיינו ולדרך המועדפת על רווקים ורווקות לחפש זוגיות. הבעיה המשותפת לכל המיזמים העוסקים ב"דייטים" היא שחלק לא מבוטל מהפרופילים שם הינם מזויפים, לא פעילים וכוללים תמונות ישנות ומידע לא אקטואלי.  את הבעיה הזו בדיוק, פתרו אריק ופיני רוזן, אחים תאומים, שלאחר שנים רבות בעולם החליטו לשוב לישראל ולהרים את פרויקט ההיכרויות העדכני והחדשני ביותר: AppDate  . הם עושים את זה באמצעות וידיאו. האחים רוזן פיתחו אפליקציית היכרויות שבה מועמדים יכולים להעלות סרטוני סלפי קצרצרים, כיפיים ומגניבים של 9 שניות, ומועמדים אחרים יכולים לצפות בהם ולשלוח לייק אם ברצונם ליצור קשר.

צ'אט מלא בסגנון וואטסאפ מאפשר למשתמשים להתכתב ביניהם בצורה בטוחה וללא צורך בחשיפת מספרי הטלפון האישיים בשלב ההיכרות.

 

רקע "סטודנט גרופ":

אפליקציית 'סטודנט גרופ' בנתה קהילה עצומה של סטודנטים ועסקים מקומיים, ומשיגה לסטודנטים הטבות משמעותיות במסעדות, בתי קפה, פאבים, בתי דפוס, בתי קולנוע וסופרמרקטים. לאפליקציה מעל 45,000 משתמשים סטודנטים ושיתופי פעולה עם מאות בתי עסק בפריסה ארצית.

 

איפה מורידים את האפליקציה:

אפל סטור-

https://itunes.apple.com/us/app/app.date/id1084952927

גוגל פליי-

https://play.google.com/store/apps/details?id=app.date

Related Post

הדלקת המשואות

Posted by - 14 באפריל 2022 0
האלוף במיל' יורם יאיר, יו"ר עמותת "אחריי " התבשר על הדלקת המשואה, ביום העצמאות . עמותת אחריי מכשירה בני ובנות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות