ליגת תחרויות קראטה בינלאומיות בזום לילדים: ישראל – פולין

5 0

טורניר רצון טוב בין-ערים ותחרות בינלאומית  בין מדינות אונליין לילדים ובשמה:

                                 KARATE NATIONS LEAGUE ONLINE – KNLO

שיתוף פעולה בין ליאת רוקח, מנהלת מרכז קראטה פולג, נתניה ומשה רוקח, יו"ר איגוד ישראלי לקראטה מסורתי עם איגוד הקראטה המסורתי הפולני הביא את היוזמה היפה. הרעיון, להביא ילדים, אשר מתאמנים בקראטה בישראל ובפולין לסדרה של טורנירי רצון טוב, שיתקיימו בין ערים בינלאומיות ובין נבחרות לאומיות, תוך שימוש בטכנולוגיית זום.


טורניר הזום הראשון יתקיים ביום ראשון, 13.12.2020, בין נתניה לעיר ז'לונה גורה, פולין, במעמד כבוד שגריר פולין בישראל, מר מארק מאגיירובסקי וסגן ראש עיריית נתניה, מר אלי דלל.
בז'לונה גורה תכבד את המעמד סגנית שגריר ישראל בורשה, וכן חבר פרלמנט פולני, תושב העיר.

האירוע יועבר בשידור חי ברשתות החברתיות.

ערים נוספות שייקחו חלק בפרויקט בהמשך: לובלין, פוזנן, נובי סונץ' (העיר התאומה של נתניה) וזקופנה.

ליאת רוקח מוסרת ל"השבוע בנתניה:

אנו מאמינים כי אירועים מסוג זה חשובים ועוזרים לקרב ולחבר בין אנשים. בנוסף לכל היתרונות הנובעים מהעיסוק בספורט, אירועים כאלו מסייעים לחנך את הספורטאים הצעירים, שהם דור העתיד של הספורט, משתי המדינות, לכבוד הדדי ולעבודה בשיתוף פעולה והרמוניה. במיוחד על רקע התקופה הנוכחית של וירוס הקורונה, יש לכך משמעות רבה דווקא בזמנים כאלו להוכיח את חשיבות הספורט ותרומתו לשמירה על  שגרת חיים בריאה ופרודוקטיבית.

בתמונה הראשית: מיה רוקח, צילום: נוי אורן

Related Post

ספורטאים מצטיינים

Posted by - 11 במאי 2022 0
28 ספורטאים מהעיר קיבלו השבוע תעודת הוקרה ומלגה כספית מהעירייה בטקס הספורטאים המצטיינים מאת : יקיר ישראל השבוע קיימה עיריית…

הניצחון הפרטי של רבקה סספורטס

Posted by - 27 בדצמבר 2022 0
רבקה סספורטס ואמנון סעדון נהגו לעשות הליכות קבועות בעיר ימים. בוקר אחד החליטו לעלות פוסט בקבוצת ״פולג עיר ימים״ בפייסבוק.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות