אדל בספלוב נראתה זוהרת וקורנת במיוחד, השחקנים והיוצרים חנן סביון וגיא עמיר בצילומים לסרט חדש וגם – הולמס פלייס בחרה בסטנדאפיסט אבי נוסבאום לפרזנטור שיקרא לכם לעשות כושר לפני החגים

7 0
  1. נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס  (LANDO NORRIS) נבחר כפרזנטור מותג  היוקרה TUMI  נוריס יככב גם בישראל בקמפיין שיעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 300 אלף שח . בהצלחה. צילום יח"צ טומי.

2.  קבוצת הרובוטיקה " באמבל בי" מתיכון " איש שלום" בכפר יונה, מצטיינת לא רק בתחומה, אלא גם בערכים שהיא מייצגת.

במסגרת פרויקט "BEE-TECH" שלה, מבקרים התלמידים בסניף צוות ארגון גמלאי צה"ל בנתניה, ומנגישים לחברי הסניף את עולם הטכנולוגיה. במפגש האחרון הדריכו אותם כיצד לתפעל יישומונים במכשירים הסלולריים. פעילות מבורכת ומחממת את הלב.

3. ראש השנה מתקרב בצעדי ענק וכולנו נרצה לקבל את החג עם עור שמקרין בריאות, חיוניות וזוהר. אדל בספלוב הפרזנטורית של ליראק פריז נראתה זוהרת וקורנת במיוחד בצילומי הקמפיין. ודיי עשתה לנו חשק. התמונות כאן. צילום: שי פרנקו.

4. מלון מיראבל פלאזה אירח את השחקנים והיוצרים חנן סביון וגיא עמיר שמצלמים את הסרט החדש שלהם "מזל חתולה". שעות הצילומים של הסרט החדש מטורפות ולכן הם החליטו להישאר ללון בעיר ובחרו במלון מיראבל פלאזה. הצילומים החלו בסביבות השעה 05:00 בבוקר וחזרו לחדרם במלון לאחר חצות. על אף שהם לא הצליחו להנות מהמלון, הם היו מאד מרוצים מהחדר והיחס החם של הצוות.

צילום: מיראבל פלזה.

5. 400 ילדים והוריהם המשתתפים בתכנית ״הביטחון התזונתי״ נהנו מבוקר מפנק במיוחד השבוע בסינמה סיטי וקיבלו ילקוטי בית ספר איכותיים ומלאי כל טוב. במהלך הבוקר שמעו הרצאה מעוררת השראה בנושא 'פותחים את השנה בחיוך ואושר', האירוע התקיים במימון תורמים מחו"ל באמצעות קרן נתניה, המיזם לביטחון תזונתי ובהובלת מנהל הרווחה בעיריית נתניה.

6. "לתתיק"- תומר רוזנצוויג , מנכ"ל רשתYOLO  לציוד לבית הספר, וערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת, משיקים שיתוף פעולה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. במסגרת שיתוף הפעולה ייתרמו תיקים, קלמרים, מחברות וכלי כתיבה לאלפי ילדים ממשפחות נזקקות. במהלך כל חודש אוגוסט, לקוחות המגיעים לכלל סניפי רשתות YOLO יוכלו לתרום 5 או 10 שקלים אשר יוקדשו לרכישה של תיקים, קלמרים, מחברות וכלי כתיבה עבור אלפי ילדים ממשפחות הנתמכות על ידי ארגון לתת. יוזמה מבורכת שיהיה המון בהצלחה. צילום: מור הדר גל און.

7. הולמס פלייס בחרה בסטנדאפיסט אבי נוסבאום לפרזנטור הקבוצה וצילמה קמפיין חדש בכיכובו המעודד את הקהל הרחב להצטרף להולמס פלייס לפני החגים. במסגרת הקמפיין החדש של הולמס פלייס, נוסבאום הצטלם לסרטונים הומוריסטיים המעודדים את הקהל הרחב להצטרף להולמס פלייס לפני חגי תשרי כי "לפני החגים זה אחרי החגים החדש" ובזכות מבצע אטרקטיבי של מינוי 1+1 בהולמס פלייס וגו אקטיב אז זה גם הרבה יותר משתלם. הבמאי של הסרטונים הוא ירון שילון, מבכירי הבמאים הקומיים בארץ כשברזומה שלו התוכנית ארץ נהדרת המיתולוגית ועוד. צילום:  יח"צ.

8. מדור מציצים מאחלים המון מזל טוב ליעקב ליטבק היקר שחוגג 11 קיציים. מצטרפים לברכות אמא יוליה , אבא דניס והאחים ארתור ונועה. יום הולדת שמיייח.

9. למרות שמדובר רק במשחק דירוג בגביע הטוטו, סגן רה"ע, עו"ד אדיר בנימיני, לא ויתר על המשחק בין מכבי נתניה לבין הפועל באר שבע, שהסתיים עם רביעייה ברשת האורחים.

10. טל חמד עם ציפי קפל בחוג בית  . התמונה כאן.

11. טלי מולנר בשטח. התמונה כאן.

Related Post

שומרים על זה רגוע

Posted by - 25 במרץ 2020 0
מגפת הקורונה יצרה סדר עולמי חדש, והציבה בפני אזרחי העולם אורח חיים בלתי צפוי ומאתגר ששינה לחלוטין את החיים שהורגלנו…

די לזריקת מזון 

Posted by - 18 בינואר 2023 0
בישראל נזרקים מדי שנה כ-2.5 מיליון טון מזון, לפחות מחצית מכמות זו ניתן להציל.  צריך לפעול לצמצום ולא  רק בגלל…
כלי נגישות