מעצבת תכשיטים – לקנות אצל מעצבת או בחנות?

7 0

 

לא פעם אנחנו נמצאים בדילמה, בתחומים רבים בחיים, האם לקנות מוצרים או להזמין שירותים, מאנשי מקצוע שעובדים באופן עצמאי או מחברות שמציעות מבחר רחב של מוצרים ושירותים, ובין היתר גם את מה שאנחנו מחפשים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא, בכל מה שקשור לעולם של עיצוב תכשיטים. אנחנו יכולים למצוא חנויות תכשיטים שונות אשר מציעות מגוון רחב של עיצובים, הן של טבעות, שרשראות, צמידים ועוד. לצידן, אנחנו יכולים למצוא מעצבי ומעצבות תכשיטים שעובדים באופן פרטי ומציעים דגמים שאין דומים להם.

השאלה היא, ממי עדיף לנו לקנות מעצבת תכשיטים שמכינה את התכשיטים שלה בעצמה, מעצבת על פי דגמים שהיא יוצרת או שמא, עדיף לנו לקנות תכשיטים בחנות אשר מציעה מגוון רחב של תכשיטים מסוגים שונים, של מעצבים מוכרים לא מוכרים.

בעוד שחנויות תכשיטים אנחנו יכולים למצוא כמעט בכל רחוב ובכל ישוב, הרי שמקומות מכירה של מעצבת תכשיטים אנחנו יכולים למצוא בנקודות מסוימות, למשל, אנחנו יכולים למצוא אותן בבתים הפרטיים שלהן, אנחנו יכולים למצוא מעצבות תכשיטים שמחזיקות חנויות משל עצמן כמובן, וכן אנחנו יכולים למצוא מעצבות אשר מוכרות את התכשיטים שלהן דרך האינטרנט, בין אם באתרים משלהן ובין אם בחנויות אחרות.

אז איפה כדי לקנות תכשיטים?

לא יהיה זה נכון לומר שיש מקום אחד בו עדיף לקנות תכשיטים, אין מקום אחד בהכרח עדיף על השני באופן נוקב, מלא. מה שכן, ברור מאליו שאנחנו נקבל מוצר אחר לגמרי, והשאלה היא מה אנחנו מחפשים.

אצל מעצבת תכשיטים אנחנו יכולים ליהנות מאופציה של רכישת טבעות, שרשראות או תכשיטים אחרים, הן לגברים והן לנשים, אשר מעוצבים בצורה ייחודית, יפה ומרשימה. לא מדובר על תכשיטים אשר אפשר למצוא בכל חנות. בדרך כלל מדובר על קטלוג של תכשיטים אשר המעצבת יוצרת פעם אחת ולא יותר מזה.

אחד היתרונות של עבודה עם מי שמעצב תכשיטים באופן פרטי, היא האפשרות להזמין מוצרים בהזמנה אישית. למשל, אם אנחנו רוצים לקנות טבעות או שרשרות לאדם אהוב, אנחנו לא צריכים לקנות דברים קבועים שיש לכולם. אנחנו יכולים להזמין תכשיטים בהזמנה אישית, עם או בלי יהלומים, תכשיטי זהב או כסף וכן כמובן כאלה שעשויים מחומרים אחרים.

חשוב לומר, מעצבות ומעצבים דואגים לספק מגוון רחב של אופציות להכנת תכשיטים מסוגים שונים, על פי תחום ההתמחות שלהם. זאת במטרה להרחיב את סוג השירותים שהם מספקים, מצד אחד, ומצד שני לאפשר ללקוחות שלהם לא רק להזמין תכשיטים שנמצאים על המדף.

זה הבדל גדול לעומת חנויות תכשיטים אשר לרוב מוכרות אך ורק תכשיטים מוכנים, בין אם כאלה שהן רוכשות ממקורות שונים ובין אם מדובר בתכשיטים שצוות החברה עצמו מעצב במהלך השנים ומוציא למכירה.

(קרדיט תמונה: https://pixabay.com/en/woman-girl-blonde-hair-blonde-woman-1149911/)

 

Related Post

נתניה אומרת לא לאלימות נגד נשים

Posted by - 25 בנובמבר 2020 0
במסגרת יום המאבק לאלימות נגד נשים והעלאת המודעות לנושא, קיימו עיריית נתניה ומועדון הכדורגל מכבי נתניה קמפיין הסברה משותף תחת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות