3 כלים שיעזרו לכל בעל עסק חדש לחסוך זמן ולהתייעל

7 0

התייעלות עסקית זה טוב וחשוב לא רק לחברות הענק ולעסקים הגדולים והמבוססים ביותר. סקר שנערך בקרב מנהלים ובעלים של עסקים חדשים, בינוניים או קטנים מגלה כי הם מרגישים צורך לנהל טוב יותר את הזמן ואת העסק אך הם מתקשים מאוד לעמוד בכך. נרתמנו למשימה והחלטנו להציג עבורכם 3 כלים שיעזרו לכל בעל עסק חדש לחסוך זמן ולהתייעל.

השתמשו באינטרנט ליישומים חדשים

כולם כבר מכירים את החשיבות של שליחת מיילים עסקיים וכמעט כל עסק חדש יודע כי כדאי להשקיע באתר אינטרנט עסקי. אבל אם חשבתם שרק במשלוח אימיילים או פרסום האינטרנט יכול לעזור לכם ולעסק שלכם, כדאי לכם לעשות באינטרנט יותר שימושים למטרות עסקיות. הכלי הראשון שיעזור לכם לחסוך זמן ולהתייעל הינו תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט. מדובר למעשה בתוכנת אונליין, כלומר לא צריך להוריד תוכנה למחשב וההפעלה היא בענן. מרגע שתירשמו לשירות אתם חוסכים גם זמן וגם כסף. זו תוכנה מאוד ידידותית ופשוטה להפעלה וממש לא צריך ידע בניהול חשבונות. מלבד הפעלה אינטואיטיבית, אפשר להפיק מסמכים, חשבוניות, קבלות וכל היתר באופן מקוון ולשלוח ללקוחות במייל.

בנוסף, תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט מאפשרת לבעלי העסקים החדשים להתנהל באופן שקוף וברור יותר. קל מאוד לבחון את הביצועים העסקיים. קל מאוד להוציא דוחות או גרפים כדי לראות האם יש הוצאות עסקיות שבהן ניתן וכדאי לחסוך. כמו כן, התוכנה מסייעת בניהול הגבייה והיא יכולה להתריע אם לקוחות מסוימים לא הסדירו את התשלום בזמן. השימוש בתוכנה מסוג זה גם חוסכת מקום שכן כל המסמכים ניתנים לשמירה בענן, לא צריך להדפיס ולא צריך לתייק. קחו זאת לתשומת לבכם.

ציוד משרדי ועסקי קונים חכם

עוד כלי שיעזור לכם, מלבד תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט יהיה דף ועיפרון או, אם אתם מעדיפים – תוכנת אקסל. צרו טבלה ובה תרשמו את כל הציוד המשרדי והעסקי שאתם זקוקים לו באופן שוטף. אל תתעצלו ורשמו לא רק מה שחסר לכם כעת (למשל דיו למדפסת) אלא את כל מה שאתם צריכים לאורך זמן – מנורות, דפים להדפסה, עטים, טונר, קלסרים וכן הלאה. כאשר יש לכם רשימה, זה הצעד הראשון לקראת החיסכון. כעת השתדלו לרכוש כמה שיותר מוצרים באמצעות ספק קבוע. הוא יוכל לתת לכם הנחת כמות. כאשר אתם רוכשים ציוד משרדי, השתדלו להכין מלאי שיספיק לכם לכמה חודשים ואפילו יותר. כך אתם תחסכו הרבה מאוד זמן מפני שלא תצטרכו לצאת למסע רכישות בכל שבועיים. בדקו אפשרות עם הספק להעביר אליכם את הציוד הנחוץ לכם באמצעות משלוח. כך אתם חוסכים עוד זמן וגם חוסכים בהוצאות הדלק. יש כאן התייעלות כפולה ומכופלת.

נהלו את הזמן בחוכמה

כדי לנהל את הזמן בחוכמה, ארגנו לעצמכם סדר יום קבוע, לוח זמנים ובו אתם משבצים את כל המטלות הקבועות שלכם. קבעו זמן לשיחות עם לקוחות. קבעו מועד לפגישות. ארגנו זמן שבו אתם משוחחים עם ספקים וזמן שבו אתם נטו מתמקדים בפרויקטים שוטפים. את ניהול הזמן הזה אפשר לעשות על גבי קובץ באקסל אבל אפשר לעבוד בצורה מתקדמת יותר, תוך שימוש באפליקציות ניהול זמן. אפליקציות כאלה גם יכולות לשלוח לכם תזכורות במידת הצורך, כך שלא תצטרכו להיות מוטרדים שמא אתם שוכחים דבר מה כזה או אחר. כמו כן, בניהול הזמן שלכם שמרו מקום לדברים בלתי צפויים. כך, אתם לא נקלעים למצוקה עם כל דבר בלתי מתוכנן שקורה.

 

קרדיט צילום: https://pixabay.com/en/bookkeeper-accountant-office-coffee-1016299/

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות