מתחם קניות ובילוי יוקם בשכונת בעיר ימים – פולג בנתניה. המתחם ישתרע על שטח של כ 9.5 דונם אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על כ 165 מיליון ₪. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב.
המרכז צפוי להיפתח במרץ 2020 תחת השם: PIANO (פיאנו), וישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודיים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום, לצד נותני שירות ומותגים ידועים.
המתחם ממוקם בלבה של שכונת עיר ימים – פולג נושקת לקו החוף הדרומי של נתניה הכוללת כ- 8000 בתי אב, והיא נחשבת לשכונה היוקרתית בנתניה ובין השכונות המבוקשות בישראל. השכונה מאופיינת בבניינים רבי קומות לצד צמודי קרקע (פולג הוותיקה) ונהנית מביקושים גבוהים של משפרי דיור מכל חלקי הארץ.
המרכז המסחרי החדש ניצב בלב עיר ימים – פולג, במרכז פארק ירוק עירוני המשתרע על כ-30 דונם. הוא מעוצב כמרכז קניות מודרני וחדשני, המזכיר מרכזי יוקרה בעולם . המתחם יכלול כ-350 חניות ללא תשלום.
מחיר שכירות במרכז החדש נאמד בממוצע בסכום של 290 ₪ + דמי ניהול כ-30 ₪ למ"ר. עד כה הושכרו למעלה מ-70% מהשטחים המסחריים, ביניהם: גלידה לורן – גלידות השף לירן גרודה שזהו הסניף הראשון שלו בישראל שהשכיר כ-45 מ"ר, רשת סופרמרקט פוליצר על שטח של כ 1,000 מ"ר, הקונדיטור דודו אוטמזגין שכר כ-50 מ"ר, רשת המזון האסייתי ווק טו ווק שכרה 60 מ"ר, UFC – רשת עולמית בקונספט ייחודי בעולם לאומנויות לחימה וחוגי ספורט לכל המשפחה תיפתח את הסניף הראשון שלה בישראל, הרשת שכרה כ-600 מ"ר, פיצה זוטא האיטלקית שכרה כ-50 מ"ר, כמו כן שכרו חנויות מעצבים, חנויות אופנה, בנקים, קופות חולים, אופטיקה ועוד.
יקי בריגה, מבעלי קבוצת בריגה מסר לעיתון השבוע בנתניה, כי "הרעיון להפוך את המקום "לסלון של עיר ימים" מרכז מסחרי פתוח שיהווה מקום מפגש, בילוי וקניות תוסס לרווחת כל בני המשפחה בהשראת מרכזי קניות ומרכזים בעולם". עוד הוסיף בריגה, כי "לאור הצלחת שיווק המתחם, אנו נכנסים לשלב האחרון של השכרת שטחי המסחר, לקראת פתיחתו במרץ 2020. חנויות אלו יהיו ייחודיות ויוקרתיות ולחלקן זו תהיה החנות היחידה בארץ. לדבריו: פיאנו הוא שילוב נדיר של מיקום מצוין, תכנון אדריכלי יוצא דופן ותמהיל עסקים מגוון".
צילום הדמיה. יח"צ