יוצאים מהמסך: פסטיבל FORTNITE" שואו" עם כוכבי "המרתף" מגיע לקניון עיר ימים

6 0

נמאס לכם שהילדים מבלים שעות על גבי שעות בחדרם מול FORTNITE? קניון עיר ימים בנתניה הופך את המשחק הווירטואלי לחוויה חברתית יוצאת דופן במסגרת פסטיבל FORTNITE מיוחד. גולת הכותרת: היוטיוברים של ערוץ הגיימינג "המרתף" יגיעו לקניון למופע גיימיינג אינטראקטיבי וידריכו את הקהל בטיפים של מקצוענים. כמו כן יוצבו במתחם  12 עמדות פלייסטיישן 4 עם הלהיטים הכי חמים והילדים יוכלו לרקוד מתחם ריקודי  FORTNITE נושא פרסים.

FORTNITE, המשחק שסחף אחריו בשנה האחרונה עשרות מיליוני שחקנים בישראל ובעולם, הצליח לתסכל לא מעט הורים שילדיהם בילו סגורים בחדריהם שעות ארוכות מול המסך. בחול המועד סוכות, בחר קניון עיר ימים בנתניה להוציא את הילדים ובני הנוער מהמסכים ולהפוך את המשחק לחוויה חברתית בה הם משתפים פעולה ומשחקים זה לצד זה ב- FORTNITE ובמגוון רחב של המשחקים הלוהטים והחדשים ביותר בפלייסטיישן. הם גם יוכלו להוציא מרץ מחוץ למסך במתחם ריקודי FORTNITE.

בין התאריכים ה-25-27 בספטמבר יתקיימו 3 ימים של טירוף FORTNITE ללא תשלום בהנחיית היוטיוברים של ערוץ "המרתף", מערוצי הגיימינג המובילים בישראל, שידריכו את השחקנים בטיפים של אלופים, סקירות מקצועיות סביב המשחקים וישחקו ראש בראש מול משתתפים נבחרים מהקהל.

פורטנייט בקניון עיר ימים -כניסה חופשית בחול המועד סוכות-צילום פלייסטיישן ישראל

(קרדיט תמונה: פלייסטיישן ישראל)

כל מי שלא יכול להפסיק לרקוד מול ה- FORTNITEייהנה במיוחד מה"פורטנייט שואו" – מתחם ריקודי FORTNITE נושא פרסים, כולל פוסטרים חתומים של היוטיוברים של "המרתף". ברחבי המתחם יוכלו המבקרים ליהנות מ-12 עמדות פלייסטיישן עם הלהיטים הכי גדולים בהם PES 2019, פיפ"א 2018,  ,LEGO, ספיידרמן, NBA2K ועוד.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל תיערך חוויית גיימינג מדהימה לשחקנים מנוסים וגם לכאלו שרוצים להכיר את המשחק, כשהמטרה היא ליצור חוויה חברתית שתחבר את הילדים אחד לשני מחוץ לעולם הווירטואלי.  במתחם המרכזי יתקיימו משחקי FORTNITE על מסך גדול מול קהל עם קריינות מקצועית. בשעות הערב יגיעו כוכבי ערוץ היוטיוב "המרתף", אייל יוסף ושלומי בן עטר, ויערכו שעשעון אינטראקטיבי בסלולרי מול המשתתפים, שהמנצחים בו יזכו לעלות למשחק ראש בראש מולם.

כניסה חופשית

תאריכי הפעילות: 25-27.9.18 בין השעות 12:00 – 20:00

17:00-19:00 -פעילות היוטיוברים 'המרתף'

קניון עיר ימים, בני ברמן 2, פולג, נתניה

קניון עיר ימים, הנמצא בבעלות בחלקים שווים של קבוצת "שיכון ובינוי נדל"ן" וקבוצת "הראל ביטוח ופיננסים",  הוקם לפני כשבע שנים בלבה של שכונת עיר ימים היוקרתית בנתניה בסמיכות למחלף פולג. הקניון זוכה בשנים האחרונות לביקוש רחב, בזכות היותו מהקניונים המובילים באזור השרון בפרט ובישראל בכלל. הקניון, שתוכנן ועוצב על ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, בולט בעיצוב מודרני ומרשים ואף נחשב בעיני רבים כקניון היפה בישראל.

Related Post

אביב 2022

Posted by - 21 במרץ 2022 0
היכונו לטרנד המחבק, גיאומטריות, חומרים טבעיים ועוד הרבה הרבה יותר.  מאת יקיר ישראל  שנתיים של מגיפה עולמית הפכו את כולנו לאנשים ביתיים.  לקראת…

בית לנדה

Posted by - 25 במאי 2022 0
שימור המורשת בעיר בצעד משמעותי,  היתר בנייה חדש לתוכנית הבנייה הנוגעת לבית לנדה, הממוקם בכיכר המייסדים, באייקון אדריכלי והיסטורי, עדות להווי…

לא תפסיקו לצחוק

Posted by - 9 בינואר 2023 0
טריו הומור – סדרת 3 מופעי הומור מבית "רעות קשרי תרבות" בהיכל התרבות העירוני נתניה. בהיכל התרבות רצף אירועים איכותיים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות