בשורה משמחת לחובבי הקולינריה והיין בישראל: "על המפית" – מסעות קולינריים חדשים בהר הנגב 10-15.12.20

4 0

בחנוכה הקרוב תושק יוזמה טעימה במיוחד שפונה לחובבי הקולינריה, היין והמדבר בישראל – סיורי טעימות בהר הנגב שיאפשרו לכם מסע קולינרי ותרבותי עם טוויסט בירוחם, רמת הנגב ומצפה רמון.

תיירות הר הנגב מזמינה אתכם ל"על המפית" – מסע טעימות בן ארבעה מסלולים שונים שנולד מתוך השינויים הרבים שסיפקה השנה האחרונה בתחום התיירות. היזם שעומד מאחורי הפרויקט הוא איש התיירות דוד כהן, שחווה אף הוא לא מעט קשיים בשנה החולפת. במסגרת הסיורים שהוא מציע על המשתתפים לרכוש כרטיס לאחד או יותר מהסיורים, להוריד את האפליקציה של "על המפית" ולתכנן את הסיור בזמן שלכם ובקצב שלכם. המסלולים ייקחו אתכם לאתרי הקולינריה והיין שלא כולם מכירים ויספקו לכם טעימות מפנקות ומפתיעות ב-6 מוקדים במרחב של ירוחם, רמת הנגב ומצפה רמון.

על המפית-קוסקוס אצל הדרה בירוחם צילום מקסים סרדיוקוב

מסלולי הטיול הם המסלול המשפחתי, החלומי, המסורתי והטבעוני. בין המקומות תבקרו גם בבתי בד מקומיים ותטעמו שמן זית מהמסיק האחרון במדבר, תטעמו יינות מדבריים מעולים, תטעמו קוסקוס מרוקאי אצל קורין בירוחם, וגם "ליבה", לחם בדואי חלומי שנאפה מתחת לגחלים חמות באריכא, המבורגר טבעוני במצפה רמון, תחוו מסיבת תה מטורפת בגסטהאוס בריטי במדרשה ועוד וכמובן תטיילו בין נופיו המהפנטים של המדבר הישראלי.

על המפית – גלו – אופים אהבה במדבר צילום מקסים סרדיוקוב

יזם "על המפית", דוד כהן: "האירוע הזה הוא כולו של עסקים קטנים, יזמים קולינריים פרטיים, אנשי תיירות מהנגב. אנשים עם חזון בלב ובעיניים. יצאנו לדרך יחד כדי להמשיך ולקיים את מפעל החיים שלנו – לשמח אנשים, לגרום לאנשים לגלות מקומות חדשים בארץ, לפגוש ולחשוף את האוצרות של הנגב. זו לא תיירות של המונים. זו תיירות אחרת, אנושית ורגועה, של המון חוויות קטנות ומפגשים, תרבות, אוכל ואנשים. מקווים מאוד שתצטרפו אלינו וניפגש בחנוכה".

·     השקת המיזם תתקיים בתאריכים 10-15.12.20

·        עלות כרטיס לסיור: 90-100 ₪ בלבד למשתתף.

·        את הסיור אפשר לממש ביום אחד או לפרוס אותו על פני מספר ימי ההשקה.

·        לפרטים נוספים והרשמה למסלולים: https://al-hamapit.co.il/

צילום מקסים סרדיוקוב

Related Post

יום הבוחר

Posted by - 2 באפריל 2019 0
הבחירות ב 9.4 ויום השבתון שמגיע ביחד, הביאו את כל הרשתות לצאת במבצעים … בדיוק בזמן כשפסח באוויר. ריכזנו לכם את…

רגעים עם סבא וסבתא

Posted by - 22 במרץ 2020 0
בצל הקורונה, הזדמנות להתנדב אונליין ולהכיר מקרוב אנשים וסיפורים מרגשים של אזרחים ותיקים בעיר נתניה. נכון להיום 34,528 אזרחים ותיקים…

פסטיבל יאסו-כות

Posted by - 15 באוקטובר 2019 0
יאסו בסוכות: דוכני אוכל מסורתיים, להקה יוונית וטברנה בפסטיבל יאסו-כות במרינה הרצליה מאת ברק גולן "מי שלא ראה שמחת בית…

קיץ לוהט בנתניה

Posted by - 25 ביוני 2019 0
יהודה פוליקר, להקת שלווה, עברי לידר, אמיר דדון, מרגלית צנעני, מסיבות ענק, פסטיבל הליצנות הבינלאומי ופסטיווקלי – אלה הם רק…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות