איגוד ערים כינרת: עם ההקלות בסגר ופתיחה מחודשת של החופים בתום סיומה הרשמי של עונת הרחצה יינתנו שירותי הצלה בארבעה מחופי איגוד ערים כינרת למשך שבועיים נוספים עד אמצע חודש נובמבר 29.10-14.11

5 0

עקב הביקוש הרב לבילוי בחופים השקטים של איגוד ערים כינרת, לאחר הסגר, ולאור מזג האוויר הנוח, ועל אף סיומה הרשמי של עונת הרחצה, החליטו באיגוד ערים כינרת לחדש את שירותי ההצלה לתקופה של שבועיים, בין התאריכים 29.10-14.11, בארבע עמדות הצלה בחופים: ברניקי, לבנון, חוקוק, גופרה.

דנה בכר, מנהלת אגף מינהלת הכינרת אומרת, כי הקורונה זימנה לפתחנו עונה מיוחדת ושונה. "אנו ערים לביקוש הרב לנופש בשטחים פתוחים והכינרת מהווה גורם משיכה אטרקטיבי. יחד עם זאת, קיימת סכנה ברחצה בכינרת ללא שירותי הצלה ולכן החליטה הנהלת איגוד ערים כינרת לחדש לשבועיים את שירותי ההצלה בארבעה חופים למען ביטחון ציבור המתרחצים וזאת מיום חמישי הקרוב ועד אמצע נובמבר. אנו מבקשים מקהל הנופשים להגיע וליהנות מהכינרת בחופים אלו ולא להסתכן ברחצה בחופים ללא שירותי הצלה, או חופים לא מוכרזים" אומרת בכר.

חופי איגוד ערים כינרת השקטים, פתוחים לציבור הרחב ללא תשלום. החניה הינה בתשלום באזורים מוסדרים לפי רכב. כלי רכב החונים במקומות אסורים, מפריעים לזרימת התנועה ובניגוד לחוק יקבלו דו"ח.

חופי האיגוד מרושתים במצלמות אבטחה, המשדרות ישירות למוקד האבטחה "כינרת בטוחה" לאורך כל היממה, לטובת בטחון הנופשים.

קרדיט צילום: טלי בר, איגוד ערים כינרת

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות