סוף עונה בהוצאה לפועל ?

5 0

"תודה רבה בזכותכם מחקתי חוב ישן תוך פחות משבוע בסכום מצחיק"…..

"מה באמת סיימנו עם החוב? באמת מחקת הכל? …"

אלו ההודעות שמשרדנו מקבל בשבועות האחרונים.

ברוח התקופה של סוף השנה ומבצעי הבלאק פריידי בהם רכשו ישראלים שלל קניות דרך האינטרנט בסך של מעל 750 מיליון ₪ מגיעים אלינו המון חייבים ושואלים איך ניתן לקבל הנחה משמעותית גם על החובות? אחרי הכל, "כסף" הוא מוצר לכל דבר ועניין [ מוצר של הבנק] האם ואיך מקבלים הנחה על מוצר כספי? 

כמידי שנה ובדרך כלל כמידי סוף שנה, מעמידים הבנקים לטובת החייבים ועורכי הדין חלופות ואפשרויות אין ספור לטיפול בהחזרי החובות, כחלק מהפעולות מתקיימים פגישות בין עורכי הדין השונים המייצגים חייבים בפריסה ארצית אל מול נציגות הבנקים ביום מיוחד שנקרא יום חייבים. במסגרת אותו מפגש מעמיד הבנק לעורכי הדין המייצגים חייבים בלבד ולקראת סוף השנה את האפשרות להגיע להסדר מהיר בהנחות שעשויות להגיע לעיתים עד 90% מחיקה מהחוב.

איך מקבלים הנחה?

במרבית המקרים בהם לחייבים קיימים תיקים בהוצאה לפועל של בנקים, חברות אשראי, ו/או כל חברה למימון חוץ בנקאית כאשר התיקים הם בני חמש שנים ומעלה הרי שבמקרים אלו ניתן יהיה להגיע להסדר מהיר בסוף השנה ולחתוך את החוב בהנחות ענק. כך אף אם אתם מצויים באיחוד תיקים שנים ארוכות ועתה קורץ לכם לצאת לחיים חדשים נטולי חובות.

כמובן שהמצב המשפחתי שלכם כמו גם הסטטוס שלכם משחק תפקיד חשוב, אישורים רפואיים עשויים לסייע במקרים אלו ככול ולכם בעיה רפואית אשר מונעת מכם למקסם את הכנסות התא המשפחתי, למרבית ההסדרים כדאי לצרף אישורי נכות ככול וקיימים וכל מסמך המעיד על גובה הכנסות והוצאות התא המשפחתי אף אם אין לכם כל בעיה רפואית.

בפעולות מהירות שנעשות ע"י עורך דין להוצאה לפועל שמייצג אתכם תוכלו לקבל הנחות ענק לחובות ולצאת לחיים חדשים ללא כל פניה להליך פשיטת רגל או חדלות פירעון כך לצורך הדוגמא, חוב לבנק לאומי בסך 190,000 ₪ סולק וחוסל בכפוף לתשלום 17,000 ₪ בלבד, כך גם חוב של מעל 250,000 ₪ חוסל בתשלום של 15,000 ₪ ,חוב של מעל 500,000 ₪ נסגר ללא כל תשלום ובמחילת חוב מוחלטת מהבנק.

הכלל: ככול שיש לכם תיקים ישנים יותר כך תוכלו לקבל הנחה גדולה יותר, אנו ממליצים לכל החייבים השונים לנצל תקופה זו של סוף השנה אשר אליה מתלווה נגיף הקורונה אשר אף הוא משחק תפקיד חשוב לטובת החייבים שכן חייבים רבים נפגעו ויצאו לחל"ת ולגשת לעו"ד לטובת טיפול.

איך מתחילים טיפול בחיסול החובות לבנקים ולחברות האשראי?

חייגו עוד היום למשרדנו וקבעו לעצמכם פגישה, עורכי הדין במשרד ערוכים לתת לכם שירות אישי איכותי מהיר ויעיל כך שחייבים שפנו אלינו עד עתה מצאו עצמם יוצאים לדרך חדשה עם דף נקי תוך פחות משבועיים. עורך הדין ידאג לבקש מכם מסמכים רלוונטיים ויגבש עבורכם בקשה מתאימה לגורם הבנקאי על מנת לקבל תספורת ענק לחובות.

האם המבצעים לחובות הם רק עכשיו בסוף השנה?

אכן כן!!!!!! מרבית הנחות הענק והתספורות הגדולות ביותר במדינת ישראל נערכות עפ"י רוב בחודשי החורף נובמבר דצמבר שכן לאחר מכן הבנקים נכנסים לשנה חדשה ברבעון חדש.

למה יש מבצעים רק בסוף השנה?

מבצעים והנחות ניתן יהיה לקבל כל השנה אם קיים מקרים מיוחדים כמו יציאה לחל"ת, או פגיעת עבודה ונכות אלא שההנחות אינן הנחות בגובה מבצעי סוף השנה, בסוף השנה הבנק חייב להכניס כמה שיותר כסף לפני סגירת השנתון כאשר כספים שלא מצליח לגבות הופכים לחובות אבודים והבנק מקבל החזר מדיני, על כן לבנק יש אינטרס לנסות ולהכניס כמה שיותר כספים עד סוף השנה.

בתחילת השנה שאחרי תפקיד הבנק משתנה מקצה לקצה, אם בסוף השנה הבנק רק מחפש להכניס כמה שיותר כסף ונותן מבצעי ענק העיקר שיהיו כנסות לבנק הרי שבתחילת השנה הבנק עובר למצב שהוא רק מחלק ומוכר כסף ולא מחפש לקבל אלא לתת ולמכור את המוצר שלו שהוא כסף ולכן הנחות בתחילת השנה קשה יהיה לקבל מהבנקים.

אייל קורסיה ושות'-עורכי דין

טלפון: 050-6351208

אתר: https://www.adv-dk.co.il/

Related Post

דו"ח מצב

Posted by - 24 באוקטובר 2019 0
שתי הערות על המצב: בסוף החודש חוזרת מועצת העיר להתכנס, לאחר פגרה בפועל בת שלושה חודשים; ובהחלט יש על מה…

כובשת את הבמה

Posted by - 19 בדצמבר 2019 0
רגע לפני סיום לימודי המשחק, מספרת יערה יהודה על המסלול שעברה – מהלימודים באולפנה והשירות הלאומי ועד לבית צבי וההצגה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות