חדרי הלידה בלניאדו מתחדשים

4 0

ד"ר יעל ארבל מונתה השבוע לנהל את מערך חדרי הלידה בלניאדו והיא תחליף את ד"ר בריגטה וינטראוב שיוצאת לגימלאות לאחר שנות עבודה ארוכות.

ד"ר ארבל הינה בוגרת בהצטיינות של  לימודי רפואה באוני' ת"א, מומחית לגניקולוגיה וביצעה תת התמחות באוני' ויסקונסין ושנת שבתון באוני' סטנפורד. ד"ר ארבל הינה חברת סגל בצוות ההוראה של בית הספר לרפואה ע"ש סקלאר באוני' תל אביב והיא מחזיקה גם בתואר ראשון בהצטיינות בקרימינולוגיה ופסיכולוגיה מטעם אוני' בר אילן. בנוסף, ערכה ד"ר ארבל מספר ספרים מדעיים וביניהם הספר "טבעי ללדת".  ד"ר ארבל מביאה איתה לתפקיד נסיון רב והיכרות עם אגף הנשים והיולדות בלניאדו במסגרת עבודתה כרופאה בכירה באגף בשנים האחרונות. מערך חדרי הלידה בלניאדו כולל שמונה חדרי לידה, שני חדרי לידה במרכז לידה טבעי וחדר ניתוח לניתוחים קיסריים – על כל אלה תופקד ד"ר ארבל החל מתחילת שנת 2018. נשים רבות , מכל רחבי הארץ, מעונינות להגיע ללידה בלניאדו בעקבות אג'נדה מילדותית הרואה בלידה הליך טבעי שיש לאפשר אותו, ככל הניתן, ללא התערבות. האג'נדה המילדותית הזו מתווספת לצוות מילדות מסורות ואכפתיות. תמהיל האג'נדה המילדותית של הצוות הרפואי ומסירותם של המילדות מהווה תמהיל מנצח עבור הנשים היולדות. עם קבלתה את המינוי אמרה ד"ר ארבל "הגישה המילדותית שלי היא גישה הומניסטית ובטוחה הרואה את היולדת במרכז. זו הגישה בלניאדו כבר שנים רבות ואני מודה על האמון שנתנה בי הנהלת האגף והנהלת לניאדו. אנחנו נמצאים בתקופה בה היולדת בוחרת את המרכז הרפואי בו היא יולדת מתוך מגוון רחב של אפשרויות. אני מחויבת להציע ליולדות את חווית הלידה המעצימה ביותר , תוך הקפדה על בריאותם ובטחונם של היולדת והיילוד. אני מאמינה שבטווח הזמן הקרוב תושלם בניית המתחם החדש של חדרי הלידה והחוויה הזו רק תשתדרג". ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל האגף לנשים ויולדות בלניאדו בירך את ד"ר ארבל וציין כי "ד"ר ארבל היא האדם הנכון במקום הנכון. אין לי ספק שמנהיגותה בחדר הלידה תשפיע ישירות על חוויתן של היולדות בלניאדו". מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו איחל הצלחה לד"ר ארבל ואמר "כמרכז רפואי מוביל בתחום הילודה בישראל, אני רואה במינוי של ד"ר ארבל צעד משמעותי להתפתחות האגף לנשים ויולדות, אני משוכנע כי היולדות יפגשו רופאה משכמה ומעלה. אנחנו מתכוונים להמשיך לפתח את האגף הן בהיבט של כח האדם והן בהיבט של השלמת הבנייה של מתחם חדרי הלידה והפגייה".

 

 

Related Post

שונה זה שווה

Posted by - 12 במרץ 2019 0
ליהיא לפיד, ג'ני צרוואני, רותי ברודו, עילי בוטנר ועוד רבים וטובים התנדבו לרגל יום האוטיזם הבינלאומי לצילום פרויקט חברתי: ההכנסות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות