חברת "גיא ודורון לוי" החלה בשיווק דירות להשכרה ארוכת טווח בשכונת אגמים בנתניה

5 0

החברה תציע להשכרה מגוון דירות, דירות גן ופנטהאוזים החל מ-5,200 ₪ לחודש

פתרון מגורים וראש שקט לשוכרים בנתניה – שכירות ארוכת טווח בדירה חדשה לחלוטין יד ראשונה מקבלן. חברת "גיא ודורון לוי" החלה בשיווק 61 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח בשכונת אגמים בנתניה. הדירות ישווקו בשכירות לתקופה של 6 שנים במחירים אטרקטיביים, החל מ-5,200 שקל לחודש. מדובר על דירות גדולות ומרווחות, יד ראשונה מקבלן הכוללות מפרט עשיר, סטנדרט בנייה גבוה, עיצוב אדריכלי מרשים ועוד. לכל דירה מוצמדות 2 חניות ומחסן. האכלוס הראשוני יחל ברבעון האחרון של שנת 2021.

תמהיל הדירות יעניק מענה גמיש ומקיף לשוכרים רבים אשר יוכלו לבחור בדירות בגדלים שונים של  4, 5, 6 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. לדוגמה: החברה תציע דירות 4 חדרים בגודל של כ-108 מ"ר עם מרפסת של 16 מ"ר, דירות 5 חדרים בגודל של כ-127 מ"ר ומרפסת של 22 מ"ר, דירות 6 חדרים בגודל של 146 מ"ר עם מרפסת של 22 מ"ר. הדירות המיוחדות כוללות דירות גן 4-6 חדרים עם גינות בשטח של כ-60-140 מ"ר, כמו כן תשכיר החברה 4 דירות פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 169 מ"ר ומרפסת של 102 מ"ר.

פרויקט היוקרה של חברת "גיא ודורון לוי" בשכונת אגמים מעניק הזדמנות ליהנות ממגורים ברמת חיים גבוהה באזור מבוקש והוא כולל 9 בנייני מגורים בני 9-10 קומות עם 307 יחידות דיור, תמהיל דירות מגוון והיצע רחב. הבניין הראשון צפוי להתאכלס בתחילת 2021 ושאר הבניינים כולל יחידות הדיור המיועדות להשכרה צפויים להתאכלס ברבעון האחרון של שנת 2021. 

שכונת אגמים בנתניה ממוקמת בדרום מערב העיר, ונהנית מקרבה לשמורת טבע וים – מסתמנת כאחת השכונות החדשות והמבטיחות הנמצאת בשלבי בנייה מתקדמים. השכונה משתרעת על פני 660 דונם, בסמיכות לשטחים ירוקים הכוללים את פארק "אגם החורף". שכונת אגמים ממוקמת בקרבת כביש 2 המאפשר נגישות מרבית ליציאה לכיוון תל אביב או צפונה לכיוון חיפה.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, מוסר לרשת מקומונים בשרון : "שכונת אגמים נחשבת לשכונה מבוקשת וזוכה להתעניינות רבה בקרב זוגות צעירים, משפרי דיור ומשפחות עם ילדים בגילאים שונים. השכונה נותנת מענה מיטבי לתושביה בתחום החינוך והשירותים הקהילתיים, מרכזי מסחר ופנאי ונגישות מלאה לשמורות הטבע והפארקים רחבי ההיקף. מחירי השכירות האטרקטיביים ותמהיל הדירות הרחב שאנו מציעים בפרויקט יעניקו פתרון דיור איכותי ארוך טווח ושקט נפשי לתושבי האזור והסביבה."

קרדיט צילום – Studio AA

Related Post

"אסור לאבד את הראש" –  על ניהול משברים ומנהיגות בעתות משבר

Posted by - 21 במרץ 2023 0
קריסת הסיליקון ואלי בנק שהחזיקו בהון של חלק מחברות הסטארט אפים וחברות הטכנולוגיה, עליית הריבית, הדיבורים על מיתון, לצד פיטורין בחלק מהחברות החזירו שוב לתודעת הציבור את חשיבות פיתוח המיומנויות הנדרשות בעולם העבודה ובראשיתן הסתגלות לשינויים, ניהול משברים ומנהיגות בעתות משבר.צפה לטוב יותר והתכונן לגרוע, לאבד את העשתונות בטוח לא יעזור, מאת, עו"ד שרון הר זהב, משחר הימים, מה אפשר ללמוד על ניהול משברים מאישיים מפורסמים ומנהיגים דגולים בהיסטוריה? ביוני 1940. בריטניה נכנסת פתאום למשבר הגדול בתולדותיה: צבא גרמניה כובש תוך ששה שבועות את צרפת, בניגוד לכל תחזית קודמת. הגרמנים נמצאים על תעלת למנש, 32 ק"מ בלבד מחוף בריטניה, עם צי חזק וחיל האוויר המוביל בעולם. הם מאיימים בגלוי לפלוש ולכבוש את בריטניה. ואכן בממשלת לונדון נשמעים קולות בנוסח: הבה ננהל עם הגרמנים מו"מ, ניתן להם מושבות ושטחים ונכרות איתם הסכם שלום. האיש שהציל את המצב הוא וינסטון צ'רצ'יל, שחודשיים לפני כן  נבחר לראש ממשלת בריטניה. פרוטוקולים שפורסמו בשנים האחרונות מגלים מה אירע: בקבינט המלחמה בן 5 חברים היו 2 ואולי שלושה בעד ניהול משא ומתן עם הגרמנים. צ'רצ'יל היה כמעט היחיד שקבע: אין מו"מ נמשיך במלחמה. השחקן ששיחק את דמותו אמר באחד הסרטים שנעשו עליו "שאין לנהל משא ומתן עם טיגריס, שהראש שלך בתוך הפה שלו". הוא לא נרתע מדו"חות שהצביעו על חולשת הצבא הבריטי. הרטוריקה שלו, התקיפות, נימוקיו העניינים, שכנעו את הקבינט להחליט ברוב של 3 נגד 2 להמשיך במלחמה. שני הנותרים גילו אחריות, לא פרסמו על התנגדותם והצטרפו לרוב הלוחמני. צ'רצ'יל גילה מנהיגות גם לאחר מכן, הגרמנים הפציצו את לונדון וערים אחרות וגרמו נזק רב. צ'רצ'יל המשיך במדיניות של "ממשיכים להילחם ללא משא ומתן". הוא תגבר את חיל האוויר, את ההגנה האווירית, הורה לבנות מקלטים, הפך את הרכבת בתחתית למקלט לילה ל-700 אלף איש, פנה לממשלת ארה"ב לקבל סיוע צבאי ומדיני ועוד ועוד.כמו מנהיגים אחרים: גילה דוגמא אישית, לאחר ההפצצות בלילה יצא לרחובות שנפגעו, צעד באומץ, הניף בידו את סימן ה "וי" המפורסם. תקצר היריעה לספר על מנהיגותו. לקחים עיקריים: יש לבחור מנהיג שיגלה תקיפות, לא יירתע מקשיים אלא יתמודד איתם, ינהיג את חבריו לקבל את דעתו, וכל את זאת תוך כדי קבלת נתונים צבאיים מעודכנים. עליו לצאת לחזית, במקרה זה הרחוב. כל שנות המלחמה הפליג או טס צ'רצ'יל לכל חזית, לעתים ממש מול אש האויב. המנהיג צריך לקבל החלטות חמורות ולא שגרתיות כגון הטלת צנזורה- לראשונה בתולדות בריטניה. כדי למנוע מידע מהאויב על המנהיג להתרכז בנושא העיקרי, ונושאים אחרים, כגון קיצוב וצנע, יטיל על מנהלים מוכשרים אחרים. בכלל, עליו לבנות סביבו קבוצת עוזרים מוכשרים ומהימנים. מותר לו מפעם לפעם למנוע פרסום ידיעות על מפלות, כדי לא לפגוע במורל. עו"ד שרון הר זהב,מפתחת מיזם פלטפורמת לימוד דיגיטלית בתחום התעסוקה והעסקים ללימוד ניהול, פרקטיקה ארגונית ומיומנויות בעולם העבודה, שמועבר על ידי מנהלים בכירים במשק הישראלי

סיוע משפטי בעת פשיטת רגל

Posted by - 16 באוקטובר 2018 0
סיוע משפטי נועד לעזור למי שאין ידו משגת לשכור שירותיו של עו"ד פרטי, במצב  זה, יפנה החייב ו/או הזוכה לקבלת…

הרפתקאות בגן הנרקיס

Posted by - 8 באוגוסט 2018 0
אחרי עבודות שדרוג משמעותיות שבוצעו בגן הנרקיס בשכונת עין התכלת, הוא נחנך בשבוע שעבר עם הפנינג מיוחד בנוסח גיבורי על.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות