ואני…רק רציתי לשיר

4 0

זהו סיפורם של עשרות אלפי ישראלים אשר חולמים להגשים ולו חלק מהחלומות הגדולים שלהם, אלא שלצורך הגשמת החלום נדרש כסף ולא מעט.

מאיר תושב אזור השרון חלם כל חייו על עסק מניב בו יוכל לעבוד ולפרנס את משפחתו בכבוד, חלומו היה לפתוח עסק בתחום שאהב –"מוסיקה" לטובת כך פנה מאיר לבנקים לקבלת הלוואות לטובת מימון בניית אולפן הקלטות וכן לטובת שיווק ופרסום העסק.

לימים מאיר בונה את אולפן החלומות ומתחיל לעבוד כעצמאי, פותח עוסק מורשה ומתחיל לשווק את העסק, אט אט מגיעים מידי פעם אמנים להקליט אלא שמאיר מעולם לא היה עצמאי ולא ידע איך מנהלים עסק או איך מתעסקים עם כספים.

תחילה אכן הגיעו זמרים וזמרות והיה נראה כי העסק והאולפן נמצאים "על הגל", מאיר מוציא יצירות מדהימות ואין ספק שמדובר באיש כשרוני שחי ונושם מוסיקה כאשר תחת ידיו יוצאים שירים מוכרים וכובשים את הרשת.

לתדהמת מאיר, בבוקר בהיר אחד מקבל הוא מכתב מהבנק כי עליו להחזיר את חובו וכי הוא בפיגור של 4 תשלומים בחשבון ההלוואה. מאיר יודע כי האולפן עובד ומוציא יצירות מרתקות אלא שאת הכסף מאותן יצירות מאיר מבזבז שלא בחכמה ובכך יוצר לעצמו כדור שלג שהולך שגדל. בחלוף מספר ימים מקבל מאיר מכתב מהבנק לפיו הבנק מעמיד את כל ההלוואה שלו לפירעון מיידי- המשמעות: הבנק דורש את כל הכסף כאן ועכשיו!

מאיר מתחיל לרדת במדרון ואינו מסוגל לשלם לבנק את הכספים שנטל ועתה מבין כי רק התנהלות לא נכונה היא אשר הביאה אותו למצב דברים זה.

אז מה עושים במצב כזה?

בחלוף חודש ימים פונה מאיר למשרדו של כותב שורות אלו ומתחיל לפרוס בפניו את השתלשלות האירועים, לאחר גיבוש אסטרטגיה מתאימה פונים מאיר ועו"ד אייל קורסיה בבקשה לקבל הפטר שיפטור את מאיר מהחובות ויאפשר לו לחזור לחיות ככול האדם.

לאחר שנה לא פשוטה הגיע מועד הדיון ומאיר מגיע מלווה בעורכי הדין ממשרדו של כותב שורות אלו. עורכי הדין טוענים בפני השופטת את הטענות והשופטת מקבלת אותן כמעט במלואן.

שורה תחתונה מאיר יוצא לאחר שנה של ניהול התיק, לחיים חדשים נקיים מחובות עיקולים והגבלות.

כמו מאיר, קיימים עשרות אלפי בעלי עסקים שקרסו בזמן הקורונה, אנו כאן לשירותכם לתת לכם מענה מקיף ואופציה לתקן את כל העוול בוא אתם מצויים.

מאחלים המון בריאות לכולם.

אייל קורסיה ושות'-עורכי דין

טלפון: 050-6351208

אתר: https://www.adv-dk.co.il/

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות