ברכת ראש העיר לשנה החדשה

5 0

תושבים יקרים שלי,

בצל האתגרים שהציבה בפנינו מגפת ה"קורונה" ובפרוס השנה החדשה, אני רוצה לאחל לכם, תושבי נתניה היקרים, שנה טובה ורפואה שלמה, שנה שבה נצא מהמשבר הבריאותי, החברתי והכלכלי אל דרך חדשה ונדע ימים טובים יותר.

אלו ימים שבהם אנו מאחלים זה לזה איחולי בריאות והפעם זו לא קלישאה. אנו צריכים להודות על כל יום שעובר בבריאות ומאחלים לכולם שיהיו לנו הרבה ימים כאלה. עד 120!

שתהיה זו שנה ירוקה. לא רק בטיילות הנפלאות שלנו, בפארקים ובגנים הציבוריים אלא ירוק של בריאות!

חשוב לי לציין כי גם בימים אלה, העירייה ממשיכה לעשות כל מאמץ כדי לקדם את פיתוחה של העיר ולהרחיב ולשפר את סל השירותים לתושב, אבל בצד כל זה – אנו מנסים לסייע ככל שניתן למגזרים השונים בהתמודדות עם הנגף שנכפה עלינו. הקמנו מרכז שליטה עירוני בנושא בשיתוף פיקוד העורף, משרד הבריאות, משטרת ישראל וקופות חולים.

וברוח זו – בקשה לי אליכם: בימים אלה, בהם אנו עדים ליותר ויותר מקרים של אזרחים וותיקים, שאין להם עורף משפחתי וחיים לבדם, אנו מזמינים אתכם לשאול לשלומם, לתת להם את ההרגשה שמישהו דואג להם.

כי בלכידות, עם חוסן חברתי ומעורבות – נצא בע"ה גם מצוק העיתים הזה.

שנה טובה!

שלכם,

מרים פיירברג-איכר

ראש העיר נתניה

Related Post

בית לעולים

Posted by - 4 ביולי 2022 0
מאות הגיעו ליריד התעסוקה שקיימה עיריית נתניה והתאחדות התעשיינים בשבוע האחרון. ביריד הוצעו לקהל העולים מבקשי העבודה מגוון משרות בתעשיה…

"לכל תרבות נכסים משלה"

Posted by - 18 ביולי 2018 0
השבוע התארחו בנתניה פסיכולוגים חינוכיים מכל הארץ המפעילים את התכנית "דרך חדשה", תכנית לאומית בין משרדית לקידום שילוב יוצאי אתיופיה.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות