שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

6 0

מכבי נתניה בדרך להישג ענק, חלום הפלייאוף העליון עדיין בחיים 0:1 על בני יהודה והפנים לשלב ההכרעות, המחזור הקרוב מול הפועל חדרה, בשלישי סיבוב גביע מול הפועל ת״א

שלב ההכרעות

ניצחון ביתי חשוב למכבי נתניה 0:1 על בני יהודה וחלום הפלייאוף העליון עדיין בחיים. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה ולקבוצה סיכויים להישג ענק. פני הקבוצה לשבוע של הכרעות, הן בליגה והן בגביע המדינה. במחזור הקרוב תארח מכבי נתניה את הפועל חדרה המתאוששת. בחדרה ציינו השבוע כי נתניה היא קבוצה שנותנת לשחק ולכן יבואו כדי לנצח אם כי לא יתאכזבו גם אם יקחו נקודה, ברור להם שאם יבואו לסגור ולחפש נקודה יחטפו בראש. כך או כך, מבחינתה של מכבי נתניה, אין הרבה אפשרויות, צריך לנצח בכל מחיר ובמיוחד כי במחזור הליגה האחרון תצא נתניה למשחק קשה ביותר מול מכבי חיפה. מול חדרה, מכבי נתניה צריכה לתרגם את יתרונה בכל הפרמטרים על יריבתה ולהשאיר את הנקודות בנתניה. האמנם?

לעבור את האדומים בדרך לנשיא

ביום שלישי הבא תארח מכבי נתניה את הפועל תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה. משחק פתוח לחלוטין, כל תוצאה אפשרית. "האדומים" השתפרו לאחרונה וצריך לספור אותם. כידוע, לגביע חוקים משלו, בעיקר כשמדובר במשחק שאחריו אי אפשר לתקן, נתניה צריכה להשתלט על מרכז השדה, לשלוט בכדור ולהכתיב את קצב המשחק. ניצחון יקנה כרטיס לרבע הגמר ופירושו של דבר, שלושה ניצחונות נוספים ו… פוגשים את הנשיא.

אטוולד ימשיך לעונה נוספת

במכבי נתניה החליטו לממש את האופציה ולהחתים את המאמן ריימונד אטוולד לעונה נוספת. המאמן קיבל הודעה על כך מיד לאחר הניצחון 0:1 על בני יהודה. במועדון הביעו אמון במאמן שמוביל את הקבוצה לעונה מוצלחת, למרות התקציב שצומצם ובמקביל, משלב צעירים רבים בהרכב הקבוצה. מימוש האופציה לא הפתיע איש. שכן מזה זמן רב לא מסתירים במועדון, את שביעות הרצון מהמאמן ומהצוות המקצועי.

Related Post

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 3 במרץ 2022 0
הניצחון 3:1 באשדוד קירב את מכבי נתניה לפלייאוף העליון, משחקים לקו הסיום של הליגה הסדירה, אסור לפספס את ההישג, במחזור…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 27 בנובמבר 2019 0
חוזרים לליגה, מכבי נתניה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל חיפה וביום שלישי הבא תארח את קרית שמונה, האם נקבל קבוצה…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 7 בינואר 2021 0
הפסד שלישי רצוף למכבי נתניה שנוצחה בביתה 1:0 מול הפועל באר שבע, ביום שני האלופה מכבי תל אביב בנתניה, הפסד…

שפיץ מהיציע / אפי ישראל

Posted by - 1 באוגוסט 2018 0
‎‫פרשת ערן לוי, כולם טעו כולם יפסידו ** האגו עבד שעות נוספות, מה שהיה באוויר הרבה זמן התפוצץ לכולם לפנים,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות