וועדת הביקורת אישרה: ששת מגרשי הטניס לחסות העירייה

6 0

מועצת עיריית נתניה אישרה את המלצות וועדת הביקורת לגבי מתחם מגרשי הטניס ב"עיר-ימים". על פי יוזמתו של חבר המועצה, עו"ד אדיר בנימיני, לא יחודש החוזה במתכונתו הנוכחית עם המפעיל הנוכחי, לגבי מחצית המגרשים במתחם (מתוך השניים-עשר) הנמצאים בבעלות העירייה. המדובר במאבק ארוך אותו מנהל חבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני, מזה למעלה מעשור.

ההסכם בין עיריית נתניה לבין אגודת הטניס של מכבי נתניה נולד בשנת 2008; בעקבות פנוי מתחם "הקופסא" הישן, שם שכנו בצמוד למגרש הכדורגל מתחם של חמישה מגרשי טניס. בתמורה לפינוי נחתם הסכם על פיו שישה מתוך שניים-עשר מגרשי הטניס החדשים ב"עיר-ימים" יועברו לידי אגודת הטניס, כאשר המחצית השנייה בבעלות העירייה, יעברו אף הן לידי האגודה ללא תמורה ממשית.

ברבות השנים נשמעו תלונות רבות על מחירי המינויים ומחירי השכרת המגרשים ואף קמו מחאות מצד הציבור שלא צלחו. העילה שהביאה לכך שהנושא ייבדק על ידי מבקר-העירייה, היה המשבר הגדול שפרץ באוגוסט 2016 בנוגע לבית הספר לטניס שפעל במקום. דבר שהביא הורים רבים להעביר את ילדיהם למועדוני טניס אחרים, אף מחוץ לעיר.

עם הגעת הדו"ח לדיון בפני וועדת הביקורת העירונית דרש עו"ד אדיר בנימיני לזמן לישיבה את ראש אגף הנכסים ואת נציג אגף הספורט במטרה להבטיח כי בתום החוזה בראשית שנת 2021 הוא לא יחודש במתכונת הנוכחית, מבלי להבטיח שהקהילה תהנה מן המגרשים במחיר מוזל וריאלי. בעניין זה זכה עו"ד בנימיני לגיבוי מלא הן מיו"ר הוועדה, יוני שטבון וחבר הוועדה, אבי סלמה.

הממונה על הספורט, חבר המועצה, ארז אבא, בירך בישיבת המועצה על מסקנות הוועדה וציין כי האגף העירוני ערוך ומוכן לתפעל את ששת המגרשים לכשיחזרו לרשות העירייה.

עו"ד אדיר בנימיני: "מדובר במאבק ארוך אותו אני מנהל; המגרשים הללו נבנו בכסף ציבורי, לא רק על מנת לשרת את תושביה האמידים ובעלי האמצעים של העיר, אלא לתת אפשרות גם לבני-הנוער בשכונות הסמוכות לשחק טניס. הקהילה עומדת בעיני בראש סדר העדיפויות. אין גם סיבה שילדי נתניה לא ייתאמנו ויתחרו במסגרת מועדון שפועל נמצא בעיר בקומפלקס שאמור לארח תחרויות ארציות ובין-ארציות. אין לי ספק שהחזרת מחצית מן המגרשים לחזקת העירייה רק תעשה טוב במישור הזה לחובבי הטניס בעיר".  

בתמונות:

חברי וועדת הביקורת (שטבון, בנימיני וסלמה) ומבקר העירייה דב כץ)

עו"ד אדיר בנימיני

Related Post

צמחונות וטבעונות

Posted by - 2 בינואר 2018 0
בשנים  האחרונות ישנה חשיפה גדולה לתזונה צמחונית וטבעונית. הגישות נפוצות בעיקר מסיבות של אידיאולוגיה ומצפון והן מסיבה בריאותית-רפואית. ההבדל בין…

שפיץ מהיציע / אפי ישראל

Posted by - 16 בינואר 2019 0
מכבי נתניה ברבע גמר הגביע לאחר ששלחה את באר שבע לפגרה נתניה ניצחה בצדק מקווים לקבל את עפולה בשלב הבא…

שפיץ מהיציע / אפי ישראל

Posted by - 18 בספטמבר 2018 0
הפסד בקרית שמונה 0:1 ומכבי נתניה עם נקודה מתשע פתיחה גרועה לקבוצה שנראת כקבוצה שלא מוכנה לליגה סבע נמכר לבאר…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 4 בדצמבר 2019 0
מכבי נתניה תצא לבלומפילד שם תפגוש את מכבי תל-אביב במשחק שיסיים את הסיבוב הראשון, על הנייר, משחק לפרוטוקול, על הדשא מתחילים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות