עשרות נשים עושות שלום עמדו בצמתים המרכזיים באזור השרון

5 0

כמה ימים לפני הבחירות הקרבות, החליטה תנועת נשים עושות שלום להגביר את פעילותה בכל הערוצים, וכמובן שעמידה בצמתים היא חלק מהפעילות הזו. עשרות נשים בלבן, נפרסו ב-30 צמתים בכל רחבי הארץ, מאילת ועד ראש פינה, כדי לעודד את מנהיגי המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת לקדם תהליך של שלום ולומר לנוסעים בדרכים שיש להגיע להסדר מדיני.

בסוף השבוע האחרון לפני הבחירות לכנסת, עשרות נשים מתנועת נשים עושות שלום, ובהן אימהות לחיילים, נשים ממשפחות שכולות ונשים מכל הקשת הפוליטית נפרסו בצמתים בכל רחבי הארץ על מנת לצאת בקריאה משותפת אל המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת ולמקבלי ההחלטות לקדם הסכם מדיני.

בכל אזור נבחר צומת מרכזי אחד, שאליו התרכזו נשות התנועה ונשים רבות נוספות, שהניפו שלטים, שרו, השמיעו מוסיקה וצעדו יחד במעברי החציה.

עושות שלום שתיים

במסגרת המיזם המוכר של התנועה הנקרא "סעו לשלום", מאות פעילות מציפות את הצמתים מידי יום חמישי, הראשון בכל חודש, בקריאה לקידום הסדר מדיני. בתקופת הבחירות, החליטה התנועה להגדיל את הפעילות ולהגיע לצמתים גם בימי שישי. בין הצמתים המרכזיים בהן נערכת הפעילות: נתיבי איילון, צומת הכפר הירוק, צומת ביל"ו, צומת גילת בבאר שבע, אילת כניסה לעיר, צומת ראש פינה ועוד.

נשים עושות שלום היא תנועת שטח א-מפלגתית, המונה מעל ל- 42,000 פעילות מכל גווני הקשת הפוליטית. התנועה איננה תומכת ביוזמה ספציפית, אלא פועלת לקידום הסכם מדיני ולשילוב נשים בהליכי הפיוס וקבלת החלטות, בהתאם להחלטה 1325 של האו"ם, הקובעת כי שילובן של נשים בתהליכים אלה מגביר את הסיכוי להגעה להסכמי שלום.

 

עושות שלום שלוש

עושות שלום ארבע

עושות שלום חמש

קרדיט צילום: נשים עושות שלום

 

 

Related Post

ערוכים למחלת הכלבת

Posted by - 2 בינואר 2018 0
לאור החששות של משרד הבריאות ומקרי מחלת הכלבת בצפון, בנתניה מקדימים תרופה למכה. במסגרת פעילות השירות הווטרינרי העירוני– מינהל האכיפה,…

יום השואה הבינלאומי

Posted by - 24 בינואר 2022 0
'אמן פוגש עדות', היא תערוכת אמנות העוסקת בשימור זיכרון השואה ומפגישה אמנים ישראלים, עם עדויות שורדי גטו טרזיינשטאט התערוכה נפתחת…

אדוני היושב ראש

Posted by - 3 במרץ 2022 0
בישיבתה המיוחדת, לא מן המניין, מינתה מועצת העיר (23/2/22) את חבר המועצה הרב בן ציון נורדמן כיושב ראש המועצה. נורדמן…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות