עצמאות שמח, המעצבת האהובה שהגיעו לפרגן לה, איילת זורר בביקור מולדת וגם – אלי פיניש נצפה קונה גלשן בחדרה

5 0

המעצבת האהובה אוריה עזרן, שהיא כבר מזמן סלב בזכות עצמה פתחה את עונת אירועי הקיץ כמו כל שנה בתצוגת אופנה צבעונית שהתקיימה בחוף הביץ' קלאב בתל אביב, בחסות BIOTOP PROFESSIONAL . בסיום התצוגה היוצר לירן דנינו ריתק את כולם עם השיר " היא לא דומה". האירוע תועד גם עבור דוקו ריאליטי חדש, "פריפריה אימפריה" בכיכובה של אוריה, שיעלה ב-yes. צילום: אור גפן.

השחקנית איילת זורר, הגיע לעוד ביקור מולדת ולאחר שבועיים בבידוד וזמן איכות עם המשפחה, בילתה יום שלם בנהיגה מאתגרת בצפון על הדגם החדש והחשמלי  שלBMW . זורר, השחקנית הישראלית הראשונה שנבחרה להוביל את מותג היוקרה BMW בישראל, ואפשר להבין למה. צילום: ערן לם, לנס הפקות.

מיידן פטנר בתמונה עם חברו הקרוב ארז מטוטו ארז בשיאו של יום עבודה.. התמונה הגיע עד למדור המציצים שלנו שיהיה אחלה שבוע אלופים..

צלם הסלבס טל חמד בתמונה משותפת עם אהרון אורגד המשנה לראש העיר בספרייה העירונית בנתניה השבוע.

גאווה נוסח נתניה  

ארטיום דולגופיאט, בן 23, נבחר ליצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021, בענף התעמלות מכשירים בנים. ארטיום, בן ה 23 עלה בשנת 2009 ארצה מאוקראינה וכיום תושב העיר נתניה, בה הוא מתגורר עם בת זוגתו. ארטיום מספר שבחר בעיר בנתניה גם בגלל הקירבה למכון וינגייט ביחוד לאחר הקמת המתקן הלאומי. ארטיום מתעמל בהתעמלות מכשירים בנים מגיל 6. לאורך השנים צבר הישגים משמעותיים ומרשימים ביניהם: קביעת הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו במסגרת אליפות העולם 2019 בה הוא זכה במדליית כסף בתרגיל קרקע. באליפות אירופה 2020- זכה במדליית זהב בתרגיל קרקע ובמדליית ארד בתרגיל קפיצות. ארטיום הינו מתעמל מעוטר ובעל סה"כ 2 מדליות באליפויות עולם, 4 מדליות מאליפויות אירופה ומדליות רבות נוספות מסבב תחרויות גביעי העולם.

המאמנים הם: המאמן הלאומי סרגיי וייסבורג והמאמן אנדריי גרינבנוב. הספונסרים: הונדה ובנק פועלים.

צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל.

גאווה לעירנו. השיר " חיבוק של אימא"  שנולד מחיבור של המשוררת  רונה רונית שור והזמרת שלווה ברטי שכתבה את הלחן. גרף את הפרס הגדול בפסטיבל "השיר הבא 2021" שנערך באשדוד השבוע.

9. מפגש שולחן עגול בהשתתפות משטרת נתניה, עיריית נתניה, פיקוד העורף בנושא הערכות  להפעלת מתנדבים בעת רעידת אדמה.

ישראל אינגבר בן 97 מוותיקי התעשיה האוירית בא להצביע לבחירות לגימלאי מבטחים בנתניה. בתמונה עם משה סמייה יו"ר ההסתדרות.

מציצים חוגג אתכם שבוע יום הולדת..

אז מי הולך לחגוג השבוע??

נאחל כמובן חגיגות שמחות שפע של אושר ועושר בריאות וים של הגשמה עצמית… שתתחדש עליכם שנה טובה ומאושרת. יום הולדת שמח ממציצים .

אלי פיניש נצפה ביריד יד שנייה של גלשנים שהתקיים בבריכת הגלים שבמתחם מול החוף וילג' בחדרה, על מנת להחליף את הגלשן הוותיק שלו. פיניש הגיע למקום זמן קצר לאחר שהסתיימה אליפות ישראל בגלישה בבריכות גלים אשר נערכה באותו בוקר בבריכת הגלים , והספיק לפגוש ביריד כמה אלופי ישראל בגלישת גלים שלקחו חלק באירוע. קרדיט צילום: יחסי ציבור.

Related Post

הקפסולה המסתורית

Posted by - 15 בינואר 2019 0
מאות קפסולות מסתוריות עליהן  נכתב "נולדת לעשות טוב", נשלחו השבוע לאנשי ונשות עסקים בנתניה. הסיבה: הזמנה חגיגית לאירוע גאלה למען…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות