למה יישור שיניים שקוף מומלץ גם לצעירים וגם למבוגרים?

5 0

שיניים ישרות ומסודרות, ללא מרווחים מיותרים ובלי צפיפות מעיקה, מאפשרות לנו לחייך בפה מלא וללא חשש. שיניים ישרות שכל אחת מהן ממוקמת בנקודה המדויקת מבטיחות גם תפקוד תקין ואכילה נוחה. בנוסף קל יותר לשמור על היגיינת פה מושלמת כשאין שיניים שעולות אחת על השנייה. למרות זאת, ועל אף ההשפעה הניכרת על הדימוי העצמי – בכל גיל – יש לא מעט אנשים שחוששים לעבור תהליך יישור שיניים.

סיבה אחת לרתיעה היא חשש מפני תהליך ארוך בלי לדעת מתי הוא בעצם יסתיים. סיבה שנייה היא העובדה שהפתרונות המסורתיים ליישור השיניים בולטים לעין ולכן גם מייצרים מבוכה, בעיקר בגיל מבוגר. גם אי הנוחות בזמן שאותם פתרונות נמצאים בתוך הפה מהווה חסם – ואלה גם הסיבות שבגללן יישור שיניים שקוף מומלץ לכולם: הוא פשוט מנטרל את כל המכשולים הנ"ל.

מינימום תשומת לב שלילית

יישור שיניים שקוף מומלץ קודם כל בזכות העובדה שכשמו כן הוא, שקוף. הקשתיות שמאפשרות להעלים מרווחים מיותרים בין שיניים ולפתור בעיות כמו לסת עליונה בולטת מדי, לסת תחתונה בולטת מדי ושיניים צמודות יתר על המידה, לא בולטות לעין – וכלל לא מורגשות.

בנוסף אם יש לכם למשל צילומים חשובים ואתם רוצים לחייך אל המצלמה בלי לחשוש, תוכלו פשוט להסיר את הקשתות לפני הצילומים, ולהחזיר אותן – בקלות ובמהירות – לאחר מכן.

שליטה מלאה בתהליך

הסיבה השנייה שבגללה יישור שיניים שקוף מומלץ היא השליטה המלאה בתהליך. אם בטיפול באמצעות סמכים מברזל, כלומר בשיטה הוותיקה, מתבצע במקרים רבים ניסוי וטעייה ולכן גם קשה לדעת מראש כמה זמן יימשך היישור, הרי שביצוע הפעולה בעזרת קשתיות שקופות מאפשר שליטה מלאה בתהליך – וכמעט תמיד גם קיצור ניכר של פרק הזמן עד שתוכלו ליהנות משיניים ישרות.

כיצד מתבצע תהליך יישור שיניים שקוף מומלץ?

השלב הראשון הוא בדיקת היתכנות, כדי לוודא שהמטופל או המטופלת אכן מתאימים ליישום היישור השקוף. הבדיקה כוללת סריקה בתלת מימד שמאפשרת גם לדמות את התוצאות שניתן להגיע אליהן. בשלב הבא יתבצעו צילומים פנורמיים וצילומים פנימיים כדי לאסוף את כל הנתונים הנדרשים לתכנון התהליך.

על בסיס כל המידע הנ"ל מיוצר סט הקשתיות שיישרו את השיניים. לפני שמרכיבים אותן יש לעבור שיוף אמייל עדין ומדויק כדי שהקשתיות יוכלו למלא את ייעודן. רופא השיניים מציב את הקשתית במקומה ומבצע את ההתאמות הנדרשות כדי להבטיח אפקטיביות מרבית. השלב הבא הוא לבישת הקשתית (במשך 20-22 שעות ביממה) והגעה לביקורות תקופתיות על-מנת לבחון את ההתקדמות – עד שמגיעים למראה המבוקש (ובזכותו גם לדימוי עצמי משופר ובריאות דנטלית טובה יותר).

באופן טבעי כשמבצעים יישור שיניים שקוף מומלץ לבחור במרפאה שכבר צברה ניסיון רב ביישום טכניקה ספציפית זו – לדוגמה We smile, רשת שמבצעת אך ורק טיפולים בשיטה זו.

Related Post

חודש מודעות ללידה שקטה

Posted by - 16 באוקטובר 2018 0
אוקטובר הוא חודש המודעות ללידה שקטה ואובדן תינוקות רכים. מדי שנה  ישנם בישראל 700 מקרים של אובדן הריון. 6 לידות מתוך…

ניקיון החופים העולמי

Posted by - 4 בנובמבר 2020 0
גם בנתניה התכנסו השבוע כ-750 תושבי העיר שהגיעו לנקות את חופי העיר. יוזמה חשובה. 750 משתתפים תושבי העיר מבוגרים, נוער…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות