כל כמה זמן צריך לבצע הדברה בבית עם גינה?

6 0

המחשבה שיש לכם בבית מזיקים שפלשו אליו והם מתרבים בכל יום היא מחשבה מצמררת, במיוחד אם המזיקים הללו מגיעים לאזור המטבח או המיטה שאתם הולכים לישון עליה בכל לילה. מזיקים מגיעים לכל בית, גם אם הוא נמצא בקומה העשירית, אך בבתי קרקע שבהם יש גינה, הם מגיעים יותר. יש לזכור כי עדיף להימנע מכניסה של מזיקים לבית מאשר למצוא אותם ולגלות שהם בחרו את מקום מושבם בסדקי הקיר שלכם, ברצפות, בארון העץ או במזרון המיטה שלכם. בכתבה הבאה נסביר כל כמה זמן כדאי לבצע הדברה לבית עם גינה כדי למנוע ממזיקים להגיע אליכם ואיך מתבצע הריסוס בפועל.

איך מתבצע ריסוס בבית עם גינה?

הדברת בית פרטי היא הדברה שבה יש לכלול ריסוס לבית מסוג אחד וריסוס נוסף המותאם לאזור הגינה. ריסוס בית פרטי יתחיל רק לאחר שכיסיתם את כל המשטחים שלא צריך לרסס אותם. לאחר מכן המדביר יבצע ריסוס בכל חריץ שנמצא בקירות או ברצפות. כמו כן, ירוססו אזורי הפאנלים, פינות החדרים, ארונות, חללי אחסון ואזורי המיטות.

ריסוס בית פרטי מחייב גם טיפול הדברה בגינת הבית שממנה מגיעים הרבה מן המזיקים. כמו כן, מזיקים רבים אוהבים לשהות על עצים וצמחיה ומהווים גורם שהורס אותם. הדברה בגינת הבית תתבצע באמצעות חומרי הדברה המיועדים למזיקים ספציפיים. חומרים אלו יהיו חומרים שאינם מזיקים לצמחים שבגינה. המדביר ירסס צמחים ועצי נוי, שיחים ופרחים. עצי פרי לא ירוססו. מעבר לכך, המדביר ירסס גם סביב הבית וכך ימנע כניסה של מזיקים מבחוץ לפנים הבית. חשוב לציין כי קיימים מזיקים מסוימים כמו צרעות ותיקנים שיש לבצע עבורם ריסוס ספציפי וגם לאתר את הקן על מנת למנוע התרבות.

כל כמה זמן מומלץ לבצע הדברה בבית עם גינה?

עונות השנה מביאות עימם מזיקים וחרקים שונים ובבית עם גינה מזיקים אלו לעיתים דיי קרובות נכנסים פנימה. בנושא של ריסוס בית חדש וגם ריסוס של בית מאוכלס ההמלצה היא לרסס לפחות פעם בשנה בריסוס איכותי שנעשה על ידי מדבירים מקצועיים. אך בעניין זה חשוב לומר שבכל עונה קיימים חרקים אחרים ולכן, אם יש באפשרותכם לבצע ריסוס אחד לפני עונת האביב וריסוס נוסף בהתאם למזיקים שתזהו, תוכלו להגיע לבית נקי ממזיקים וחרקים בטווח הארוך.

חשוב לציין שאם זיהיתם מזיק מסוים שהגיע אליכם הביתה או אל הגינה הביתית שלכם, אל תחכו שיתרבה, הזמינו מדביר שיבצע ריסוס וימנע את המשך ההתרבות שלו. זכרו, חרקים זעירים מתרבים מאוד מהר ובמאות ואלפים. ככל שתפתרו את הבעיה מהר יותר, כך תמנעו התפשטות ונזקים בבית ובגינה.

לסיכום, סוף החורף, תחילת עונת האביב זה בדיוק הזמן הנכון להזמין מדביר ולבצע בבית ובגינה הדברה איכותית שתחזיק לכל השנה.

כותב המאמר: לידור יעקובי מדביר מוסמך – המדביר שמציל

קרדיט תמונה FREEPIK 

Related Post

יום החייל האלמוני

Posted by - 9 בדצמבר 2020 0
שגרירי רוסיה, קזחסטן ובלארוס, ציינו השבוע את יום החייל האלמוני, באנדרטת ניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית, בהתייחדות עם הנופלים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות