דניאל גרינברג לא יורדת מהכותרות, בר רפאלי בהריון פוטוגני במיוחד וגם – תקופת הסליחות החלה

7 0

כנרת שמה, האחת והיחידה… מפיקה ראשית ב- רדיו 90 חגגה עם מאות חברים את הולדת ביתה אמה .לגן האירועים "יארה" בחדרה זרמו מאות מוזמנים כדי לפרגן ולשמוח עד השעות הקטנות של הלילה … היה אש! אז מי היה שם? כולםםםם. מהברנז'ה התקשורתית דרך פוליטיקאים דרך זמרים כדורגלנים וכמובן משפחת שמה. בין המפתיעים היה בניה ברבי , שהכין הקדשה מיוחדת לכינרת ולאחיה משה מפיק האירועים ואיש היח"צ.

האירוע החל בברכתו של הרב אליהו אילוז .. מתן שמוע אחראי על הצילום, השמחה באוויר המשיכה עד השעות הקטנות …. המון מזל טוב ממשפחת השבוע בנתניה ומציצים.

דניאל גרינברג לא הולכת לרדת מהכותרות בקרוב.  הדוגמנית וארוסתו הטרייה של הזמר  אייל גולן, גרינברג, חתמה אמש על חוזה עם רשת סקופ,במסגרתו תשמש כפרזנטורית עונה שנייה. יודע דבר סיפרו כי במסגרת החוזה תקבל גרינברג 100 אלף ₪. הקמפיין בעלות של מיליון וחצי ₪  יערך סביב הצעת הנישואים המתוקשרת והקונספט יהייה: "מסיבת רווקות". לפני כשבוע אייל גולן הציעה לגרינברג נישואים בחופשה רומנטית בקפריסין. ולנו נשאר רק לאחל הרבה מזל טוב ובהצלחה..צילום: שי יחזקאלי

אז אחרי שהתרגלנו לאין סוף הפתעות מאגם רודברג הגיעה אחותה אדווה רודברג וללא ספק נתנה פייט עם חתונה מדהימה משלה שהוכיחה לנו שמשפחת גולדברג רק הולכת ומשתבחת.  לשמלת הכלה המהממת דאגו בית המותג "איזנשטיין" שיהיה הרבה מזל טוב ממציצים. צילום: תומר לשר.

בר הגיעה לפסטיבל לפרמיירת הסרט של בראד פיט בוונציה  "אד אסטרה"   הנציגה הישראלית שלנו בשטיח האדום מושכת את תשומת הלב ומציגה בטן הריונית מושלמת ולבשה שמלה שחורה קלאסית של המותג האיטלקי מנילה גרייס. המחיר לא מצריך ממך לשבור קופת חיסכון והיא תעלה 1,390 ₪ . את האמת במקרה של בר,  זה לא כל-כך משנה מה היא תלבש..צילום יחצ באדיבות סיליז.

בהחלט לוהטת, הזמרת והיוצרת מארינה מקסמיליאן בהריון פוטוגני במיוחד הצטלמה לקמפיין של המעצבת אבישג ארבל.  מארינה נמצאת כעת בחודש שמיני להריון ומצפה לבת נוספת, אחות לליצ'י. בקרוב נראה את מארינה משחקת בעונה החדשה של הסדרה המצליחה  פאודה .כבר מחכים בקוצר רוח לפרק הראשון. צילום דודי חסון

יהיה הרבה מזל טוב ללידור חיטמן וארוסתו הטרייה אביב תפילין שביום חמישי האחרון חגגו את טקס החינה המסורתי באולמי הכרם, כל החברים הגיעו להרים לזוג הצעיר ולנו רק נשאר ולחכות איך הם יפתיעו אותנו בחתונה… שיהיה הרבה מזל טוב והרבה בהצלחה למשפחת חיטמן המחודשת.

רינה שרב בת 84 ממושב אודים תצלח את צליחת ספידו כנרת בפעם ה 50. והשנה היא תצלח אותה יחד עם כל הילדים , הכלות, החתנים והנכדים . יחד עם רינה יצלחו 23 בני משפחה המורחבת. רינה שוחה מאז שהיתה ילדה קטנה וזאת תהיה הפעם ה 50 שלה שתיקח חלק בצליחת ספידו בכנרת. ללא ספק תותחית ולנו רק נשאר לאחל לעצמנו שבגיל 84 יהיה לנו את האפשרות… .רק בריאות  צילום:יהודה יקר.

ליאור חיימוביץ, מנכ"ל מלון דן פנורמה תל אביב אירח כ-1000 ילדים ובני משפחותיהם במסיבת סוף החופש הגדול. באירוע השנה מלונות דן אירחו 30 ילדים חולי סרטן דרך עמותת "רחשי לב" שהגיעו יחד עם בני משפחותיהם ליום של כיף והנאה. כל הכבוד לרשת מלונות דן על היזומה האצילית מחכים לשמוע על עוד אירועים כאלה. צילום: סיון פרג'.

תקופת הסליחות החלה והפעם עדשת המצלמה של מציצים הגיע לבית הכנסת לומיה בוותיקים בנתניה. השבוע,התקיים ערב סליחות מעורר ומרגש הראשון לשנה. .בכל יום יתקיימו סליחות ברחבי בתי הכנסת בעיר. אולי בשבוע הבא עדשת המצלמה שלנו תגיע לבית כנסת שלכם…

שיהיה הרבה מזל טוב ללידור חיטמן וארוסתו הטרייה אביב תפילין שביום חמישי האחרון חגגו את טקס החינה המסורתי באולמי הכרם, כל החברים הגיעו להרים לזוג הצעיר ולנו רק נשאר ולחכות איך הם יפתיעו אותנו בחתונה… שיהיה הרבה מזל טוב והרבה בהצלחה למשפחת חיטמן המחודשת..

זהירות אלופים לפניך!!!! אומנם זה שיא עונת האירועים ואין לאף אחד מהם זמן אבל הם עדיין נפגשים באירועים … ואנחנו שם כדי לתעד. כפיר אברהמי ה- dj הכי מוכשר שמציצים מכיר… ורון קובי יחד עם משה ברשי צוות הצלמים שעושה קסמים. שילוב מנצח .

אופיר נודלמן וזוגתו כרמל סעדון לקחו חופשה קצרה מהצבא ונסעו לטיול זוגי עם דולב אלוביץ ועמית קרויטוריו  לעיר פפוס שבקפריסין, מציצים מאחל לעצמו גם כזאת ספונטניות. דרך נחמדה להעביר את השירות הצבאי. מחכים לשמוע חוויות תהנו.

איך אתם מדמיינים את חגיגות יום הולדת 50?  מארק ברוורמן הראה לנו בדיוק איך צריך לעשות את זה.  אילנית אשתו הזמינה את כל החברים לסדנת "נתח קצבים" ב"מבשלים חוויה", שם התאגדו כל החברים הקרובים ובישלו יום הולדת משובחת במיוחד…

חוויה של ערב מיוחד ושונה . אהבנו!  מארק המון מזל טוב.

יוסי אדרי מביא גאווה לעיר, יוסי שבהכשרתו מאמן כושר בן 38 תושב נתניה זכה ב- מר ישראל 2019. יוסי מספר למציצים " אחרי 3 חודשיים של הכנות , אימונים , תזונה ומשמעת, הגעתי ליעד וזכיתי. ייצגתי את העיר שלי שאני אוהב אותה ונושם אותה.". מציצים רוצה לאחל הרבה מזל טוב ליוסי האלוף על הזכייה המרשימה ,הוא הדוגמא שהשקעה משתלמת. מחכים לשמוע ממך בתחרויות הבאות בהצלחה.

משפחת כהן התגבשה השבוע לחגוג יום הולדת לאבי כהן, ההורים (מרסל האחים והילדים עבדו קשה על מנת להפתיע את אבי והאמת שהם הצליחו בגדול. והרימו לאבי יום הולדת מהסרטים … היה שמח ! מזל טוב משפחת כהן.

לאזורנו השבוע הגיע לירן דנינו, במסגרת מיזם בימות פיס בתל מונד . דנינו שהשמועות אומרות שהחל לצאת לאחרונה עם עומר נודלמן … פורח.. כנראה שעומר אחראית לכך .. בתמונה דנינו יחד עם מזי חגי, אבי אליהו, מנהל מתנ"ס תל מונד ונטע זינגר

Related Post

עלייה בביקוש להנדסאי בניין ב-2019

Posted by - 31 במרץ 2020 0
הנדסת בניין או הנדסה אזרחית, הוא אחד התחומים המבוקשים והפופולאריים בשנים האחרונות. למעשה, התחום עוסק בתכנון ובניית מבנים, תכנון כבישים,…

מהפח אל הפחת

Posted by - 23 בדצמבר 2018 0
תושב העיר הזמין טכנאי לתקן את מכוניתו; במהלך התיקון עלתה המכונית באש ועל הדרך הוצתה המכונית של השכן; עו"ד אייל…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות