גל גברעם עם קופסת ההפתעות החדשה שלה, מחוברים בהשקה חגיגית וגם – חושפים בפניכם בירה חדשה

5 0

ההשקה החגיגית של העונה התשיעית של הדוקו-ריאליטי המצליח של HOT ״מחוברים״ התקיים השבוע ברידינג 3, כמובן שהגיעו כוכבי העונה והם – לוסי אהריש, דור רפאלי, עברי לידר, מיכל אנסקי ודורין אטיאס. חוץ מזה הגיעו לפרגן כוכבים נוספים מהרברנז'ה: נדב אבוקסיס (כוכב העונה החמישית), ניר פרידמן ושחר רוזנצוויג (כוכבי העונה השביעית), כתבי חדשות 12, בני הזוג גלעד שלמור ואדווה דדון. שווה צפייה . צילום: רפי דלויה.

מותג הבירה המוביל "גולדסטאר" השיק השבוע באירוע חגיגי את הפאב המקצועי של המותג הממוקם במפעל טמפו בנתניה לאירוע הוזמנו כל המאורסים והמאורסות של הביצה שהגיעו להרים כוס בירה ולעשות לחיים לפני החתונה, אתם שואלים מי ? אז ככה רוסלנה רודינה, מאור שוויצר,אמיר פחר ובת זוגו אופל ענבר, שי מיקה, שרית פולק ורותם רבי. במסגרת האירוע נחשפה בירה חדשה של המותג שתשווק במהדורה מוגבלת בשם- WILD BATCH. צילום: רפי דלויה

כוכבת הרשת הענקית  ויוצאת האח הגדול שלא סופרת אף אחד הלא היא –  גל גברעם (19) נבחרה להשיק ולהרכיב את קופסת ההפתעות החדשה לאתר הסחר האלקטרוני   .COVERME. גל – למי שלא ידע היא גאווה מקומית שלנו נולדה וגרה בעיר. ואין ספק שהעיר שלנו מלאה בכוכבים… גברעם, חיילת המשרתת שירות סדיר בצה"ל, בת זוגתו של תום חיימוב – יוצא האח הגדול, קודמותיה לתפקיד היו  עם מלי לוי, רוני שינקמן ועוד. את כל המוצרים שבקופסה גל בחרה באופן אישי. צילום: זהר שטרית

'לוריאל פריז' העולמית מודיעה לרגל ציון יום כדור הארץ ב – 22 לאפריל, כי תפחית  את פליטות הפחמן הדו-חמצני ב-50% עד 2030. כמו כן תתרום  10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים למען נשים, שהם מתברר

הקורבנות העיקריים של שינויי האקלים. שאפו . מקווים שחברות ישראליות במשק ילמדו גם איך לשמור על הכדור שלנו.   צילום: יחצ לוריאל פריז.

גם קק"ל הזמינה  את הציבור לקחת חלק בטיפוח הסביבה ובניקיון היערות כל החודש האחרון לרגל כמובן יום כדור הארץ. נראה שאחרי משבר הקורונה – כולנו מעוניינים לשמור יותר על כדור הארץ שלנו . המטרה של היום הזה היא  העלאת המודעות ליכולת של כל אדם להשפיע באמצעות התנהלות יום יומית המתחשבת בסביבה, על גורלו ועל גורל הדורות הבאים. אז בואו נשמור לנו על הכדור . צילום: קק"ל

מזל טוב למשפחת דלל  להולדת הנכד תומר ואיזה סנדק היה בברית ,אלי דלל בכבודו ובעצמו כבוד. המון מזל טוב ממדור מציצים.

שפים משובחים מצמיחה העיר נתניה, והפעם מציצים החליט לפרגן ולהרים לשף עמי ונטורה שממשיך לתת בראש באירועי השף המטריפים שלו, ונטורה בתחום כבר למעלה מ15 שנה ואין נתנייתי שלא מכיר אותו … אז בפעם הבאה שתרצו לעשות ערב שף … דברו איתו.

ויקי וטורי  האיש והאגדה ממסעדת צצו ביכין עם עוד אגדה השף עמי ונטורה ומשפחתו פתחו שולחן בצצו .ברור שהיה טעים עם טעם של עוד.. בתאבון.

אהרון אורגד המשנה לראש העיר ומנכל היכל התרבות בני אפרים  באו לבדוק שהכל תקין במתקן שיגור הזיקוקים. וכשצמד התותחים הכבדים נמצאים במקום אפילו הזיקוקים נרתעים.

שבט סמייה בניצוחו של יור ההסתדרות  והמרחב משה סמייה  חוגגים עצמאות  כמו שרק הם יודעים.. אלופים!!

כהוקרה לדור מייסדי העיר יצאו חניכי מרכז הנוער מקום בלב לבתיהם  של מייסדי המדינה שגרים בעיר שמעו את סיפורם ואמרו להם תודה.

תלמידי שכבת כיתות ט' הסתובבו בין בתים של קשישים, שאיתם יש למרכז הנוער קשר קודם, הקשיבו לסיפורם על העלייה לארץ וכן על השנים הראשונות של המדינה. הסיפורים לוו בפירוט רב ותמונות שנשמרו להם מאותן השנים. נציין כי מודבר בחלק ממיזם ארצי של עמותת סח"י תחת השם "עצמאות עם משמעות".

בין המבקרים היו גם המדריכים הקודמים של החניכים, שהיום משרתים בצבא, והגיעו כשהם לבושים במדים לבתים והצדיעו למייסדי העיר. דבר זה עורר אצל וותיקי העיר התרגשות גדולה מאוד. בתום הביקור חילקו החניכים למייסדים שי קטן בנוסף לשלט שבו נכתב "רק רצינו לומר לך תודה" ו"תודה שהקמתם לנו את המדינה".

צילום: דוברות OU ישראל

מציצים חוגג איתכם!!

אז מי הולך לחגוג איתנו השבוע?? נאחל כמובן חגיגות שמחות ומאושרות ים של הגשמה עצמית בריאות אושר וכל היעלה על ראשכם המון מזל טוב לכל החוגגים הנתנייתים ממדור מציצים עד 120 יום הולדת שמיייח.

חגיגות עצמאות בעיר נתניה..

Related Post

אוספים פסולת ייצור לזיקוק

Posted by - 27 ביולי 2021 0
כדי לצמצם בהוצאות ולעלות את יעילות הייצור, היצרנים מבצעים בקרה קבועה אחרי עלויות והתפעול של הייצור. על מנת לחסוך בהוצאות…

מתכוננים לחופש הגדול

Posted by - 16 ביוני 2021 0
הייתם מעדיפים שהילדים יצאו לחופש בחודשים אוגוסט ספטמבר ? מאת: חן כהן סקר מיוחד חושף: 75% מההורים בישראל תומכים בהזזת…

מה זה דוח חיווי אשראי

Posted by - 29 באפריל 2021 0
חיווי אשראי או בשמו המקצועי בי די אי מהווה את המלצתה של לשכת האשראי בנוגע לסוגיה – האם משתלם לגוף…

חרם חברתי – לא בעיר שלי

Posted by - 22 במאי 2023 0
למרכז קהילתי אגמים בנתניה הגיעו כ-100 ילדים בכיתות ג'-ז' לשיח פתוח בנושא "חרם חברתי", וקיבלו כלים להתמודדות עם התופעה. תכנית הערב  כללה קטע תיאטרלי של שחקני התיאטרון הקהילתי "הילת אור" והופעה של להקת הנוער "סול" מבית רשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה. בפאנל השתתפו הדוברים: אופק ראשון – מדליקת המשואה ביום העצמאות וממובילות המאבק בתופעה, איתמר ג'ינו ("סיירת החרם") שחשף את ההתמודדות היומיומית בבית הספר, רומי שבתאי (חברה בקבוצת "ים של חברים", סניף נתניה) אשר מסייעת לילדים ברשת, ויוצרת התוכן אבי אבישג שניהלה שיח פתוח וכנה והעבירה מסר חשוב למשתתפים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות