אנה זק חוזרת ובגדול, איתי לוי עם מסע הופעות חדש וגם – אין פזמון הפעם, תטיילו!

5 0

השגרה חוזרת אלינו בצעדי ענק.. קמפיין חדש של הזמר איתי לוי שהתחיל עם מסע ההופעות שלו בארץ, הפעם עם הדוגמנית ירדן ויזל. בהשקת קולקציית אביב קיץ 2021 של מותג האופנה לי קופר, הקמפיין בהשקעה של 3 מיליון ₪ עם ריח של אביב באוויר.  צילום: עופר חג'יוב

אחרי תקופה ארוכה שנעלמה מהרדאר בעקבות מצב רפואי שבה אלינו ובענק הזמרת, דוגמנית וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק  חוזרת לקדמת הבמה ובענק!  זק,  שקטפה לאחרונה קמפיין נחשק למותג האיפור והטיפוח סאקרה  תככב  בקליפ מוזיקלי שיעלה כקמפיין סאקרה והיא תקדם אותו בכל הכלים הדיגיטליים שברשותה. מה התקציב שאלתם? אנחנו פה לתת תשובות – בקמפיין הושקעו 1.5 מיליון ₪. ואנחנו הכי שמחים לקבל חזרה את הכוכבת המוכשרת למסכים. צילום: אלכס ליפקין/ אסף לב

אין פזמון,  תטיילו!"…. פסח רבותי מגיע וההתרגשות מורגשת באוויר. זמרת העשור עדן בן זקן הצטלמה לקמפיין של פרויקט פסח של בנק הפועלים במסגרתו מעל 80 אתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות קטנים מהדרום וסיורים מודרכים ייפתחו בחינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד פסח. צילום: ליאור נורדמן.

עמוד חוגגים עם מציצים כרגיל.  

מציצים חוגג אתכם שבוע יום הולדת..

אז מי הולך לחגוג השבוע??

נאחל כמובן חגיגות שמחות שפע של אושר ועושר בריאות וים של הגשמה עצמית… שתתחדש עליכם שנה טובה ומאושרת. יום הולדת שמח ממציצים .

הכוכבים של גקי..

המסעדות נפתחו האנשים חזרו לרחובות ונראה שאנחנו סוף סוף מתחילים לנשום שגרה.. צלם המדור שלנו תפס באחת המסעדות האותנטיות והמשפחתיות שיש בעיר את ארבעת המופלאים שעצרו לארוחת צהריים לא פחות ממדהימה במסעדת גקי קבסה בעיר ארז שרון (איזי) אלי פיניש האלוף השחקן עופר חיון בחיזוק של אלוף האלופים רפי ימין אחלה שבוע חברה.

בשעה טובה ומבורכת סוכנות הנדלן המקצועית SUN CITY בפתיחת המשרדים החדשים.. לפתיחה הגיעו לפרגן הקולגות, החברים והמשפחה, עם המון שמחה באוויר. סאן סיטי נתניה נפתחה רשמית! מדור מציצים רוצה לאחל המון בהצלחה לצות האלופים, דניאל סרוסי, אלי כליף וענבל קובל לפי ההיכרות ביננו, השמיים הם הגבול..

בכחול לבן סניף נתניה ממשיכים לעבוד סביב השעון משה סמייה ואביב מוזס עם בני גנץ ופנינה טמנו שאטה.

צלם הסלבס טל חמד תפס בעדשת המצלמה את חברת הכנסת איילת שקד במתחם פיאנו החדש בנתניה..

הצוות המנצח של קמחי אופטיקה במתחם פיאנו אירה סטלינסקי אפנגר , סיון בקשי , והגבר שבחבורה יריב קמחי מחכים לכם בחנות הכי סטייל באזור..

אפריים בולמש האיש והאגדה בבדיקת קורונה למרות שכבר עבר שני חיסונים.

"אני נחשף להרבה אנשים במסגרת תפקידי ומה שבטוח בטוח".

.עמותת כולל "ערב ציוני" בקריית נורדאו ברשותו של איש החסד אבי בטיטו עובדת מסביב לשעון ומקיימת את מצוות "קמחא דפסחא" בטיטו ומועמדו של המשנה לראש העיר אהרון אורגד לחברות במועצה הדתית החדשה..

 טקס הבסיסה המסורתי של יהדות לוב וטוניס התקיים בנוכחות ראש העיר מריים פיירברג איכר , סגנית ומ"מ שירי חגואל סידון , המשנה לראש העיר והממונה על התרבות והאירועים. ויושב ראש המרכזים הקהילתיים חבר המועצה עופר אורנשטיין. הטקס הסתיים בברכה המסורתית לשנה הבאה מוסיפים ולא חסרים.

המון מזל טוב לחינה המושלמת שחגגו השבוע ליאת ויריב , בהפקה שלא מביכה את מלך מרוקו. האבא, המפיק הוא לא אחר מאשר האבא האוהב מאיר (סטודיו בכתום) בשילוב עם להקת שפתיים . אין ספק שהאיחוד של משפחות טביב זאדה ומאור היה מרגש ומיוחד . מה יהיה בחתונה ??  

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות