אורנה בנאי, אלי פיניש, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר התגייסו לקמפיין למשפחות נזקקות, מבצע החיסונים בעיצומו וגם – שגיא מוקי הגיע למדור שלנו במיוחד

4 0

מבצע חיסונים כנגד נגיף הקורונה תופס תאוצה גם בדיור מוגן מגדלי הים התיכון בנורדיה, לאחרונה בנוסף ל-1000 הדיירים שהתחסנו, הזמר, השחקן והחזן הישראלי דודו פישר הגיע גם הוא לדיור המוגן להתחסן. פישר בן ה-70, נרגש להגיע לרגע ההיסטורי בו יתחסן לראשונה כנגד נגיף הקורונה. רק בריאות. צילום: אודי גורן.

שנת 2020 הידועה לשמצה לא הוציאה לחברת הענק מייקל קורס את הרוח מהמפרשים המעצב האמריקאי השיק כמדיי שנה את קולקציית ההולידיי החגיגית שהגיע לכבוד חג המולד ונתנה מענה נוטף סטייל למסיבות הסילבסטר הנוצצות.. שתהיה לכולנו שנה מבורכת ומוצלחת.. צילום: יח"צ.

אמן האיפור גילי אלגבי ,שלא מזמן כיכב עם אחותו במסגרת "המירוץ למיליון" מונה כיועץ מקצועי בתחום האיפור של המותג לוריאל פריז,  שייקח חלק פעיל בהסברה והשקת מוצרים  בשנת 2021. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אלגבי על יצירת מראות של המותג בישראל. אלגבי מחזיק ברשימת לקוחות  של מפורסמות רבות.   ומאפר ראשי בהפקות נחשבות כמו שבוע האופנה ועוד . בהצלחה !צילום: טל עבודי/דניאל אלסטר.

"כוחנו באחדותנו". אורנה בנאי, אלי פיניש, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, הזמר מוקי, מאור ומירן בוזגלו, ירדן הראל, מלי לוי, עדי הימלבולוי , שרון כידון, קובי פרץ ועוד סלבריטאים ומובילי דעה התגייסו לאחרונה לקמפיין דיגיטלי עבור גיוס תרומות למשפחות נזקקות המטופלות ע"י עמותת עיגול לטובה ועמותת שניר. מדור מציצים תומך בכל השותפים ליזומה המבורכת. צילום: אסף לוי.

חברת אלוני הממוקמת באזור התעשייה פולג נתניה, תרמה לאחרונה עשרות  ממחשבי  החברה לטובת ילדי כפר הנוער מאיר שפיה, באמצעות מיזם "מחברים את ילדי ישראל"-  מיזם חברתי שמטרתו לחבר כמה שיותר נערות ונערים למחשבים. מתנדבי שירות לאומי בכפר הנוער מאיר שפיה עזרו בהתקנת המחשבים בכל הכיתות. צילום: יחצ אלוני

כחלק ממאבק הארגון במגפת הקורונה: אלי בין מנכ"ל מד"א, וחברי ההנהלה הבכירה של הארגון, יצטרפו אל המחסנים של מד"א בכדי להגיע לקהל גדול ככל הניתן במסגרת מבצע החיסונים של קופ"ח כללית בתל אביב, שם צוותי מד"א יבצעו את החיסונים החל מהשבוע הבא. מקווים לחזור למציאות השגרתית שלנו במהרה..

תמונה של אלופים. מידן פטנר ושגיא מוקי אלוף העולם הנתנייתי בתמונה שהגיע עד למדור המציצים שלנו שיהיה אחלה שבוע.

את סוף השנה האזרחית חגג סנטה קלאוס הנתנייתי או בשמו המלא ויקטור אברמוב  עם ביתו סופיה ועם העיתון הנפוץ והמשפיע בעיר של השבוע בנתניה בהמשך חגג עם עובדות חברת "תיקתק" החגיגות של אברמוב המשיכו גם עם חברו ישראל בכר הדובדבן שבקצפת היה ארוחה משפחתית חגיגית עם רעייתו יקטרינה ועם בנותיו סופיה ומאיה שנה אזרחית מוצלחת משפחת אברמוב.

מאיר האגדי או שאתם מכירים אותו בשם דיסק מאיר סטודיו בכתום בתמונה מהפקת האירוע של הסטנדאפיסט  הכי חם בז'אנר החרדי  שמעון פרץ שלאחרונה חיתן את ביתו המון מזל טוב ממדור מציצים ויישר כוח לצלם האגדי מאיר האלוף.

בגזרת הנשים היפות של מדור מציצים מככבת השבוע אוריין בנון שמתרגלת לשגרת הסגר ודאגה לצלם תמונה שהגיע עד למדור שלנו שיהיה אחלה שבוע..

יעל עדן תושבת העיר בתמונה  איכותית במיוחד שכרגיל מחזקת את הטענה שלנו שהנשים הכי יפות נמצאות בעיר נתניה שיהיה אחלה שבוע..

מפיק העל דניאל וילקיסקי  כבר מחכה לחזור לשגרת ההפקות והאירועים המטורפים שהיה מוציא לפועל בעבר למדור מציצים נמסר שוילקיסקי מכין הפתעות מטורפות והפקות ברמה הגבוהה ביותר .. והאמת שאנחנו כבר לא יכולים לחכות שיהיה המון בהצלחה אח..

המון מזל טוב לטיקטוקרית מספר אחת בנתניה ים כחלון  המוכשרת חגגה לאחרונה יום הולדת 15 מפוארת במיוחד עם המשפחה והחברים הקרובים בהתאם להנחיות לנו רק נשאר לאחל לנתנייתית היפייפיה יום הולדת שמח תמשיכי לעשות  את מה שאת עושה הכי טוב בטוחים שעוד נשמע עלייך הרבה..

13.סגר?? שום דבר לא יכול לעצור את תומר כנאפו בתמונה שהגיע אלינו מחגיגות הסילבסטר לאחרונה.. למדור מציצים נמסר שכנאפו  עובד כרגע על פרויקטים גדולים במיוחד מדור מציצים רוצה לאחל המון בהצלחה לבחור הצעיר

Related Post

אנה זק משיקה קליפ חדש, לירן כוהנר משיקה קמפיין לשמירה על כדור הארץ, השבאבניקים קפצו לביקור בעיר וגם – מדוע נפגש אלי דלל עם מפכ"ל המשטרה

Posted by - 28 בדצמבר 2021 0
היזמת, יוצרת התוכן והדוגמנית לירן כוהנר  (33), המקדמת ערכים של קיימות, שמירה על איכות הסביבה, בריאות  ותזונה מאוזנת  נבחרה להוביל את…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות