מסרים של חיבור

3 0

חברי מועדון נגיש רגיש העלו את רחשי ליבם במסרים שנתלו על כרזה גדולה בחזית המועדון, במטרה להעמיק את החיבור בינם לבין הקהילה בחדרה

המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות של אגף הרווחה בעיריית חדרה מפעילה פרויקט ייחודי "והגדת", שנולד מתוך הרצון ליצור חיבור בין חברי מועדון נגיש רגיש (נ"ר) לקהילה בחדרה.
מדובר ביוזמה משותפת של חברי מועדון נ"ר, ושל בר אילן, סטודנטית לעבודה סוציאלית העוברת את הכשרתה באגף הרווחה של עיריית חדרה.

עו"ס יונית פינקלשטיין המלווה את הפרויקט, מציינת כי המיזם נוצר מפעילות משותפת שאותה הובילה בר אילן, במסגרתה כל אחד מחברי המועדון שיתף באימרה או במסר המוביל אותו בחייו ואותו הוא רוצה להעביר הלאה. זאת מתוך אמונה כי לחברי המועדון יש ניסיון חיים עשיר וכל אחד יכול לתרום לאחר מניסיונו ומהידע שלו.

המסרים הודפסו על כרזה גדולה שנתלתה בחזית המועדון בסיוע אגף האירועים, במטרה שהעוברים והשבים יוכלו לעצור, להתרשם, ואולי גם לקחת איתם מסר אחד או שניים, ללמוד מהמסרים ולהעביר אותם הלאה.

רכזת המועדון מלכה איזייב ואב הבית אילן גולן סיפרו כי הפרויקט תרם רבות לתחושות הגאווה והשייכות של חברי המועדון, אשר נרתמו לפרויקט בשמחה וכתבו מסרים כמו  "אל תשאירו אף אחד בודד, תושיטו לו יד, דברו איתו, תהיו שם בשבילו"; "כולנו אחים! שחור, לבן, כולנו אותו דבר. תאהבו אחד את השני"; "בחיים ישנם דברים קלים, דברים קשים, אך אין דבר שהוא בלתי אפשרי"; "אל תוותר לעצמך, אין דבר שאין ביכולתך לעשות"; "תעזרו אחד לשני" ומסרים רבים נוספים המופיעים בכרזה.
מועדון נ"ר- נגיש רגיש (הנשיא 27), הינו מועדון באחריות אגף הרווחה בעיר בשותפות המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות וצוות צרכים מיוחדים במחלקת מזרח.
המועדון מספק שירות עבור תושבים בוגרים עם מוגבלויות מתחום השיקום, כבדי ראייה ושמיעה. הפעילות מתקיימת ארבעה ימים בשבוע ומציעה מגוון עשיר של חוגים ופעילות חברתית.

Related Post

משפחה שכזו

Posted by - 10 במרץ 2022 0
ביום ראשון השבוע נערך במועדון יחדיו בבית אליעזר, הפועל במסגרת מרכז הפנאי בית אליעזר של פנאי העיר חדרה, ערב הורים…

חודשה פעילות משמר השכונה בפאר

Posted by - 16 ביולי 2020 0
לאחר הפוגה בפעילות בגלל הקורונה, חודשה הפעילות המתבצעת בהובלת תושבי השכונה, בשיתוף העירייה, המשטרה והרשות לביטחון קהילתי לאחר הפוגה בגלל…

מפגש היכרות עם המרכז למשפחה

Posted by - 27 בינואר 2019 0
הורים שילדיהם לומדים בגני חינוך מיוחד השתתפו במפגש היכרות עם פעילות המרכז למשפחה, המיועד למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.  מפגש…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות