מנגיש את נושא הנגישות: עיריית חדרה גייסה לשורותיה צעיר חדרתי מוכשר שישתלב במערך הדוברות

4 0

גיל כחלון (22) אקטיביסט חברתי, מוזיקאי יוצר ואשף דיגיטל, יעסוק בהנגשת המידע העירוני וכן בפרויקטים מגוונים לשיפור נושא הנגישות בעיר. ראש העיר: "מברך על כך שעיריית חדרה מובילה לשינוי, המבטיח כי כלל תושבי חדרה יוכלו לקחת חלק פעיל, מלא ושיוויוני בכל תחומי החיים בעיר ומקדם ערכי רגישות, סובלנות, אמפתיה וכבוד הדדי בעיר."

למרות גילו הצעיר, גיל כחלון אוחז ברקורד מקצועי עשיר בתחומי התקשורת והדיגיטל הכולל בין היתר את ניהול המדיה החברתית של מרכז פנאי העיר בבית אליעזר, ועשייה חברתית מבורכת בתחום הנגישות, במסגרתה כחלון כתב, הלחין והפיק בשיתוף עם המוזיקאי גדי אלטמן, שיר שעוסק בקבלת השונה שהגיע להופיע בפריים טיים ואף להופעה בבית הנשיא. כחלון כאמור יועסק במערך הדוברות של העירייה, זאת בהתאם להנחייתו של ראש העיר צביקה גנדלמן ובתיאום עם מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון ויועץ התקשורת אבי מוססקו, ויעסוק בהנגשת המידע העירוני והפלטפורמות הדיגיטליות של עיריית חדרה ביניהן אתר העירייה, יקדם תרבות ארגונית נגישה בעירייה וייזום ויעסוק בפרויקטים מיוחדים לקידום השתלבותם של תושבי עם מוגבלות בקהילה ובחברה ולהעלאת המודעות לנושא ושיפור הנגישות בעיר.

"לכל מקום חדש אליו אני מגיע, מסתכלים עליי כאילו נחתתי מהירח. כמו חייזר מביטים עליי מוזר, רק כי אני יושב בכיסא ממונע." אלה הן חלק ממילותיו של שיר אותו כתב, הלחין והפיק גיל כחלון עם המוזיקאי גדי אלטמן, איתו גם הופיע לפני מספר שנים באירוע עירוני לרגל יום הנגישות הבינלאומי. "השיר עוסק בנושא של חוסר קבלת השונה, ואיך זה מרגיש להיות שונה בנוף, בחברה שלרובב רואה קודם את המגבלה שלך ורק אחרי זה רואה אותך", אומר כחלון, שיקדם את נושא הנגישות בחדרה כחלק מעבודתו בדוברות העירייה.  

במהלך לימודיו במגמת תקשורת בתיכון עתידים אור עקיבא, אותם סיים בהצטיינות, גיל כחלון הספיק ללמוד משחק, אילוף כלבים, לביים, להפיק ולערוך סרט דוקומנטרי בנושא הנגישות יחד עם חבריו לספסל הלימודים, להרצות בפני תלמידים בנושא, לכתוב ולהלחין שירים, לשיר ראפ, לשמש כקפטן של קבוצת אילן חדרה בענף הבוצ'יה במשך ארבע שנים, לכתוב תסריטים (למגירה בינתיים) ולחנוך ילד עם מגבלה מהגיעו לחטיבת הביניים ועד לסיום לימודיו בתיכון. לאחר התיכון, כחלון לא ויתר על תרומה למדינה ולמרות שהוא פטור מכך, עשה שנתיים שירות לאומי, במסגרתן ניהל את כל המדיה החברתית של מרכז הפנאי בבית אליעזר. בתקופת השירות הלאומי לקח גיל חלק במיזם חברתי דיגיטלי בשם 'לוקאל לינק' במסגרת תכנית 'לינק 20' במרכז הצעירים העירוני 'טורבינה' שמטרתה לקדם את השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בקהילה ובחברה ולהעלאת מודעות ל'מגבלות שקופות'.

ראש העיר צביקה גנדלמן: "אני בטוח שתרומתו של גיל, הן להנגשת המידע העירוני והן לקידום מטרות חברתיות ראויות וחשובות בעיר, תהיה אדירה, ואני מברך על כך שעיריית חדרה מובילה לשינוי, המבטיח כי כלל תושבי חדרה יוכלו לקחת חלק פעיל, מלא ושיוויוני בכל תחומי החיים בעיר ומקדם ערכי רגישות, סובלנות, אמפתיה וכבוד הדדי בעיר."

Related Post

רק שנייה לעידוד צרכנות נבונה

Posted by - 24 בנובמבר 2019 0
יריד שכולו יד שניה, מיחזור ויצירה, יתקיים בפאיצה בחדרה לציון היום הבינלאומי ללא קניות, ביוזמת החברה להגנת הטבע ובחסות העירייה מאת:…

כותבים צעירים ומצטיינים

Posted by - 9 בפברואר 2020 0
כותבים צעירים מבית  ספר "יבנה" יתחרו בגמר הארצי, המהווה אירוע שיא בתכנית המשותפת למרכז הישראלי לחדשנות בחינוך ועיריית חדרה מאת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות