היכרות עם נבחרי מועצת הנוער העירונית

6 0

מפגש היכרות עם היו"ר הנכנס ובעלי התפקידים החדשים של מועצת הנוער העירונית התקיים בבית רם, לקידום שיתופי פעולה למען בני הנוער בחדרה

ראש העירייה צביקה גנדלמן ערך פגישת היכרות עם היו"ר הנכנס של מועצת התלמידים והנוער העירונית אמיר צולמן ועם בעלי התפקידים החדשים במזכירות המועצה. המפגש התקיים על-פי הנחיות התו הסגול, ונערך במרכז הנוער "בית רם" בהשתתפות מנהלת אגף נוצ"ץ (נוער, צבא, צעירים) הדר מרום, מנהלת מחלקת הנוער יעל איטח-יעקבי, ורכזת המועצה אורי שחר.

מועצת הנוער העירונית היא הגוף הרשמי והמייצג של כלל בני הנוער בעיר, החל ממועצות התלמידים בבית הספר ועד לתנועות הנוער, מתנ"סים וגופי הנוער השונים. ההנהגה במועצת הנוער נבחרת מידי שנה, כאשר הבחירות מאפשרות לנציגים לממש את המנדט שקיבלו על ידי בוחריהם ולפעול לטובת בני הנוער בתחומים רבים.

בבחירות שהתקיימו לבחירת בעלי תפקידים למועצת הנוער חדרה, נבחרה מזכירות חדשה למועצה: היו"ר – אמיר צולמן; סגנית יו"ר המועצה – ליאל סרוסי; יו"ר ועדת תרבות ופנאי – ליהיא כהן; יו"ר ועדת פנים לקהילה – תמיר פיינאייזן;  מזכ"ל המועצה – אלירן דגן; מבקר המועצה – זיו בליצשטיין; דוברת המועצה – נטע חנן.

במפגש הוקרנה מצגת ובה תיאור קצר של כל אחד מבעלי התפקידים הנבחרים, גילם, בית הספר, וכן החזון והיעד שהציבו לעצמם. חברי המזכירות העלו נושאים משמעותיים ורלוונטיים עבור בני הנוער בעיר, בעיקר בתקופה זו לנוכח הפגיעה בתרבות הפנאי בעקבות הקורונה, ופעילויות החינוך הבלתי פורמלי שטרם חודשו במלואן בגלל המגבלות ואיסורי ההתכנסות.

ראש העירייה הביע את התרשמותו מהאיכויות של המועצה הנבחרת, וסיפר כי בכל פעם שמתקיימות בחירות למועצת הנוער הוא מקפיד להיפגש עם בעלי התפקידים החדשים שנבחרו למועצה. ראש העיר הביע גאווה בבני הנוער של חדרה, ואמר שהוא רואה חשיבות רבה בייצוגם על-ידי מועצת התלמידים והנוער העירונית לשיתופי פעולה שנועדו לקדם ביחד את העשייה לטובתם ורווחתם של בני הנוער בעיר.

בתום המפגש אמר יו"ר המועצה אמיר צולמן, כי "חשוב לנו להזכיר שמועצת הנוער ממשיכה לייצג את בני הנוער גם בתקופה כזו, ונמצאת כאן כדי לתת מענה מהיר לכל בעיה".

Related Post

חדרה בחרה במצוינות וחדשנות

Posted by - 3 במרץ 2022 0
באירוע מרשים, שנערך במרחב פיזיטלי, השיקה עיריית חדרה את התכנית העירונית למצוינות וחדשנות * ההשקה הייתה יריית הפתיחה לתכנית שלמה שייעודה…

שיפוץ מקיף במית"ר "נירים"

Posted by - 4 באוגוסט 2019 0
תקציב בגובה כ-350 אלף שקלים לשיפוץ מקיף במבנה ובחצר, אושר למית"ר "נירים" חדרה, מרכז יום תומך בבני נוער, המסייע להם…

מזכ"לית הסתדרות המורים בחדרה

Posted by - 8 במאי 2018 0
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד הגיעה לסיור עבודה בחדרה וסיירה בחדרי מורים ונפגשה עם מנהלים וצוותי הוראה.  את ביקורה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות